robkuh1990 wrote:Gebruik niks..
Gebruik wel Ritalin, maar das voor mijn ADHD, maar die dingen vallen onder de xtc wet in theorie
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
3 hero users 
Keertje 1 van een vriend gekregen, vervolgens 6 uur lang muisstil voor me uit zitten staren.robkuh1990 wrote:Gebruik niks..
Gebruik wel Ritalin, maar das voor mijn ADHD, maar die dingen vallen onder de xtc wet in theorie
Kan nog steeds niet geloven dat die dingen zo sterk zijn
-
C
Joh kun je nagaan dat toen ik jaar of 4-5 was dat ik die smorgens 2, smiddags 2 en savonds 1 kreeg...Delusiion wrote:Keertje 1 van een vriend gekregen, vervolgens 6 uur lang muisstil voor me uit zitten staren.robkuh1990 wrote:Gebruik niks..
Nu zit ik op 1 per dag... (en nee... ik verhandel ze niet... NOG NIET tenminste xD)
Is goed geld verdienen hoor!!robkuh1990 wrote:Joh kun je nagaan dat toen ik jaar of 4-5 was dat ik die smorgens 2, smiddags 2 en savonds 1 kreeg...Delusiion wrote:Keertje 1 van een vriend gekregen, vervolgens 6 uur lang muisstil voor me uit zitten staren.robkuh1990 wrote:Gebruik niks..
Nu zit ik op 1 per dag... (en nee... ik verhandel ze niet... NOG NIET tenminste xD)
Echt wtf wat zit er een vaart in dit topic zeg, je knippert met je ogen en poeff, 30pagina's erbij 
Maaruh als ik het goed begijp, hier drugsgezver en chat? En in andere topic serieus doen?
Maaruh als ik het goed begijp, hier drugsgezver en chat? En in andere topic serieus doen?
-
C
Ja, dat schijnt wel zo te zijn.
Per strip 12 pillen
per doosje 36 pillen
Is +/- hoeveel euro?
Persoonlijk merk ik wel als ik ze inneem of niet... Qua druk zijn enzo (maar dat kan ook aan de redbull liggen)
Per strip 12 pillen
per doosje 36 pillen
Is +/- hoeveel euro?
Persoonlijk merk ik wel als ik ze inneem of niet... Qua druk zijn enzo (maar dat kan ook aan de redbull liggen)
ik zit nu ook zwaar aan de caffeine lol XD
heb nu al 3 blikjes energy op in ehm, een uur ofzo XD
heb nu al 3 blikjes energy op in ehm, een uur ofzo XD
De prijs varieert soms tot 10 euro per stuk, maar ook voor 3 euro enso. Ligt eraan waar je het verkoopt!! op feesten krijg je er veel meer voor dan op straatrobkuh1990 wrote:Ja, dat schijnt wel zo te zijn.
Per strip 12 pillen
per doosje 36 pillen
Is +/- hoeveel euro?
Serieus? Heb nog zoveel ritalin en concerta liggen thuis hahahahahahaa 
Gelijk hele HardTraxx verslaafden op feestjes speuren naar mensen met Ritalin 
Ikke niet , ben meer van de spacende euforische drugs!Delusiion wrote:Gelijk hele HardTraxx verslaafden op feestjes speuren naar mensen met Ritalin
Speedy shit
Gister weer met een maat afgesproken dat we nog een keer thuis xtc gaan doen, maar die afspraak stond er al vanaf de zomervakantie, komt dus weer niks van waarschijnlijk
Ik ben ook echt nooit alleen thuis
Gister weer met een maat afgesproken dat we nog een keer thuis xtc gaan doen, maar die afspraak stond er al vanaf de zomervakantie, komt dus weer niks van waarschijnlijk
Ik ben ook echt nooit alleen thuis
-
C
Haha... joh... Ritalin is alleen goed voor studeren etc als je geen ADHD hebt, anders moet je echt er van afblijven
-
G
dit is gewoon het zever topic, maar dan met drugs chatting toegestaanmodernization wrote:Echt wtf wat zit er een vaart in dit topic zeg, je knippert met je ogen en poeff, 30pagina's erbij
+1 , en ik vind dat we dat andere topic opnieuw moeten beginne!! gewooon vanaf de eerste pagina NUTTIGE informatieKSwoosh wrote:dit is gewoon het zever topic, maar dan met drugs chatting toegestaanmodernization wrote:Echt wtf wat zit er een vaart in dit topic zeg, je knippert met je ogen en poeff, 30pagina's erbij
ssttttroberttt wrote:lol :p het is ook nooit goed :')
haha, hoe is het met je teentje?? Staat ie wel weer echt voor Hardbass?? ,
jahwel hoorKevin-Raw wrote:ssttttroberttt wrote:lol :p het is ook nooit goed :')![]()
![]()
Anders gewoon een snoepje in je lichaam en je voelt niks meerKevin-Raw wrote:ssttttroberttt wrote:lol :p het is ook nooit goed :')![]()
![]()
fusion of dance, kon ik ook niks wist je nogChukkels wrote:Anders gewoon een snoepje in je lichaam en je voelt niks meerKevin-Raw wrote:ssttttroberttt wrote:lol :p het is ook nooit goed :')![]()
![]()
Nee, weet ik niet meer, want ik was zelf enorm vaag toen.
Chukkels wrote:Nee, weet ik niet meer, want ik was zelf enorm vaag toen.