Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Nee, niet erna. De dagen erna ga je toch niet kaakschaatsen? :P


Als het goed is niet, staat niet op het programma iig :D


Kerel, ik pit bij jou. Ik wil niet dat je zoals die ene jongen uit Enschede waar wij logeerden toen, huissleutels kwijtraakt, mobiele telefoons kwijtraakt EN jezelf kwijt raakt :P

En @Daniel: PMMA is toch ook een amfetaminevariant..

"PMMA is a lesser-known psychedelic drug. It is the 4-methoxy analog of methamphetamine."
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Nee, niet erna. De dagen erna ga je toch niet kaakschaatsen? :P


Als het goed is niet, staat niet op het programma iig :D


Kerel, ik pit bij jou. Ik wil niet dat je zoals die ene jongen uit Enschede waar wij logeerden toen, huissleutels kwijtraakt, mobiele telefoons kwijtraakt EN jezelf kwijt raakt :P

En @Daniel: PMMA is toch ook een amfetaminevariant..

"PMMA is a lesser-known psychedelic drug. It is the 4-methoxy analog of methamphetamine."

Neen.
Er wordt daar gesproken over amfetamines en niet over een soort van vage kutkopietjes van amfetamines.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

Als het een PMMA lab was had de media vast XTC neergezet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Neen.
Er wordt daar gesproken over amfetamines en niet over een soort van vage kutkopietjes van amfetamines.


En de media is altijd wel zo specifiek natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Olijfboompje schreef:
Neen.
Er wordt daar gesproken over amfetamines en niet over een soort van vage kutkopietjes van amfetamines.


En de media is altijd wel zo specifiek natuurlijk

Helaas niet, maar ik ga daar wel vanuit wanneer er gesproken wordt over amfetamines dat het dan niet over PMMA gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:47 
 
Hardtraxxer

Paracetamol/ibuprofen + xtc kan dit? of gaat dit fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard schreef:
Paracetamol/ibuprofen + xtc kan dit? of gaat dit fout?

Kan best volgens mij, heb het ook wel is gevraagd. Je zult het waarschijnlijk alleen niet nodig hebben. Weet niet waarvoor het is.. Hoofdpijn / buikpijn / rugpijn of zo? Dan heb je grote kans dat je dat amper zal merken door de xtc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hard schreef:
Paracetamol/ibuprofen + xtc kan dit? of gaat dit fout?

Kan best volgens mij, heb het ook wel is gevraagd. Je zult het waarschijnlijk alleen niet nodig hebben. Weet niet waarvoor het is.. Hoofdpijn / buikpijn / rugpijn of zo? Dan heb je grote kans dat je dat amper zal merken door de xtc.


Idd, had op Knockout best last van mijn keel en grieperig gevoel, maar na X inname verdween dit als sneeuw voor de zon :lol: ook niet ziek geworden ofzo in de dagen erna
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 17:18 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Hard schreef:
Paracetamol/ibuprofen + xtc kan dit? of gaat dit fout?

Kan best volgens mij, heb het ook wel is gevraagd. Je zult het waarschijnlijk alleen niet nodig hebben. Weet niet waarvoor het is.. Hoofdpijn / buikpijn / rugpijn of zo? Dan heb je grote kans dat je dat amper zal merken door de xtc.


rug inderdaad ..

Hoofdcoach schreef:
Nando schreef:
Hard schreef:
Paracetamol/ibuprofen + xtc kan dit? of gaat dit fout?

Kan best volgens mij, heb het ook wel is gevraagd. Je zult het waarschijnlijk alleen niet nodig hebben. Weet niet waarvoor het is.. Hoofdpijn / buikpijn / rugpijn of zo? Dan heb je grote kans dat je dat amper zal merken door de xtc.


Idd, had op Knockout best last van mijn keel en grieperig gevoel, maar na X inname verdween dit als sneeuw voor de zon :lol: ook niet ziek geworden ofzo in de dagen erna


zoiets verwachten ik al, maar denk vraag het toch maar even!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard schreef:
Nando schreef:
Hard schreef:
Paracetamol/ibuprofen + xtc kan dit? of gaat dit fout?

Kan best volgens mij, heb het ook wel is gevraagd. Je zult het waarschijnlijk alleen niet nodig hebben. Weet niet waarvoor het is.. Hoofdpijn / buikpijn / rugpijn of zo? Dan heb je grote kans dat je dat amper zal merken door de xtc.


rug inderdaad ..

Dan zul je het waarschijnlijk niet nodig hebben. Ik heb zelf vrijwel altijd last van m'n rug en met xtc op heb ik nergens last van. Je zou het wel mee kunnen nemen voor de zekerheid natuurlijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xtc verdoofd al genoeg... ik zou de pijnstillers voor de dag erop bewaren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2e kerstdag was 't trouwens ook de ideale pijnstiller tegen mijn bijna ondraaglijke brakkige hoofdpijn van de avond ervoor! :thumbsup:

Maar voor nu, gruwelijk zin in vanavond! Boompjes en AH'tje mee en knallen bij XX!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister weer een super nachtje gehad, nog nooit zo hard een love feeling gehad zeg. :loving:

Het is wel duidelijk voor mij, groene eekhoorntjes > oranje q-dancejes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga ook maar eens even wat moois vertellen over gisteravond.

Kwam langzaam op gang na een halve bruine boom, duurde vrij lang in vergelijking met groene eek's. Uiteindelijk zat ik er lekker in, paar keer halve bij genomen. Was superhelder en lekker energiek tot ik nog een halve AH bijpakte.

Toen ik dus 2 boompjes en een halve AH ophad begon de 'vaagheid' te overheersen. Merkte aan mezelf dat ik soms beetje wegdroomde bij de lichtjes, het plafond en dat mensen gewoon door me heen praatten. xd

Door die vaagheid toch nog wel beetje lichtjes gehallucineerd. Met als absoluut hoogtepunt daarin Squirrie die naast me stond en tegen me begon te praten. Ik had 't nog nooit meegemaakt, maar blijkbaar kun je dus ipv rare dingen zien, ook rare dingen horen. Het ging over "kom we gaan naar voren" maar hij heeft 't 3x moeten herhalen voordat ik me werkelijk op zijn bedoeling kon focussen, want de eerste 2x klonk 't alsof ie net helium had ingeademd. Echt WTF-momentje van de avond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 20:55 
 

Oxygene schreef:
Ik ga ook maar eens even wat moois vertellen over gisteravond.

Kwam langzaam op gang na een halve bruine boom, duurde vrij lang in vergelijking met groene eek's. Uiteindelijk zat ik er lekker in, paar keer halve bij genomen. Was superhelder en lekker energiek tot ik nog een halve AH bijpakte.

Toen ik dus 2 boompjes en een halve AH ophad begon de 'vaagheid' te overheersen. Merkte aan mezelf dat ik soms beetje wegdroomde bij de lichtjes, het plafond en dat mensen gewoon door me heen praatten. xd

Door die vaagheid toch nog wel beetje lichtjes gehallucineerd. Met als absoluut hoogtepunt daarin Squirrie die naast me stond en tegen me begon te praten. Ik had 't nog nooit meegemaakt, maar blijkbaar kun je dus ipv rare dingen zien, ook rare dingen horen. Het ging over "kom we gaan naar voren" maar hij heeft 't 3x moeten herhalen voordat ik me werkelijk op zijn bedoeling kon focussen, want de eerste 2x klonk 't alsof ie net helium had ingeademd. Echt WTF-momentje van de avond :lol:

haha vet :P
al denk ik nniet dat het in de categorie hallucineren valt, meer dat je zo wazig bent dat je de muziek en stemmen als 1 hoort fzo
klinkt wel grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Oxygene schreef:
Ik ga ook maar eens even wat moois vertellen over gisteravond.

Kwam langzaam op gang na een halve bruine boom, duurde vrij lang in vergelijking met groene eek's. Uiteindelijk zat ik er lekker in, paar keer halve bij genomen. Was superhelder en lekker energiek tot ik nog een halve AH bijpakte.

Toen ik dus 2 boompjes en een halve AH ophad begon de 'vaagheid' te overheersen. Merkte aan mezelf dat ik soms beetje wegdroomde bij de lichtjes, het plafond en dat mensen gewoon door me heen praatten. xd

Door die vaagheid toch nog wel beetje lichtjes gehallucineerd. Met als absoluut hoogtepunt daarin Squirrie die naast me stond en tegen me begon te praten. Ik had 't nog nooit meegemaakt, maar blijkbaar kun je dus ipv rare dingen zien, ook rare dingen horen. Het ging over "kom we gaan naar voren" maar hij heeft 't 3x moeten herhalen voordat ik me werkelijk op zijn bedoeling kon focussen, want de eerste 2x klonk 't alsof ie net helium had ingeademd. Echt WTF-momentje van de avond :lol:

haha vet :P
al denk ik nniet dat het in de categorie hallucineren valt, meer dat je zo wazig bent dat je de muziek en stemmen als 1 hoort fzo
klinkt wel grappig


"Wanneer er geluiden worden gehoord die er niet zijn, spreekt men van akoestische, auditieve of gehoorshallucinaties. Onder deze vorm valt ook het horen van stemmen zonder dat er iemand spreekt, de meest voorkomende vorm van hallucinatie."

Het geluid was er wel, maar vervormd, dus eigenlijk hoorde ik een ander geluid dan dat er werkelijk was. Grappig was het in ieder geval :)

Ook bedenk ik me nu net dat ik, toen ik op de fiets zat met Squirrie, mijn fiets erg kraakte, piepte en rammelde. Hierdoor leek 't ook net alsof er op de achtergrond heel zachtjes werd gepraat door een groepje mensen. Niet verstaanbaar overigens.. Wel supervaag als ik er zo over na denk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 23:24 
 

Gehoor hallucinatie heb ik ook vaak zat gehad, helemaal na Defqon toen ik terug fietste van station hoorde ik steeds dat mijn naam werd geroepen en gelach achter mij, als ik omdraaide was het doodstil best wel freaky :P En als er een auto langs reed hoorde ik dikke hardstyle gewoon een super vet nummer, helemaal tot in de details terwijl die niet eens muziek aan had staan dat soort dingetjes.. super wouze shit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Gehoor hallucinatie heb ik ook vaak zat gehad, helemaal na Defqon toen ik terug fietste van station hoorde ik steeds dat mijn naam werd geroepen en gelach achter mij, als ik omdraaide was het doodstil best wel freaky :P En als er een auto langs reed hoorde ik dikke hardstyle gewoon een super vet nummer, helemaal tot in de details terwijl die niet eens muziek aan had staan dat soort dingetjes.. super wouze shit! :D


Zolang 't lichte gehoorshallucinaties blijven vind ik 't prima :P Als 't erger wordt kan 't flink paranoia shit worden volgens mij :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 23:27 
 

Ja dat had ik dus, dat wil je liever niet geloof me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De hersenen van xtc-gebruikers zijn beduidend kleiner dan normale hersenen. Door gebruik van de partydrug wordt het hersengebied dat cruciaal is voor geheugen en herinnering, de hippocampus, zo'n tien procent kleiner. Dat blijkt uit onderzoek van het Amsterdam Medisch Centrum (AMC). Een woordvoerder benadrukt dat het om voorlopige resultaten gaat.

Volgens neuroradioloog Liesbeth Reneman, die leiding gaf aan het onderzoek, komt de krimping door een doorbloedingsstoornis. Hersencellen gaan verloren waardoor het brein krimpt.

Reneman noemt de krimp 'zorgelijk'. Volgens haar zou het wel een logische verklaring geven voor de geheugenproblemen die vaak optreden bij xtc-gebruikers. Uit eerdere onderzoeken bleek al dat xtc-gebruik tot hersenbeschadiging kan leiden.


Maar mijn schoolcijfers zijn de laatste maanden juist gestegen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zegt nog helemaal niks natuurlijk. Hoe vaak moet je dan gebruiken? Wat zijn de resultaten vergeleken met andere drugs? Nog een behoorlijk nietszeggende uitkomst dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:28 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Dat zegt nog helemaal niks natuurlijk. Hoe vaak moet je dan gebruiken? Wat zijn de resultaten vergeleken met andere drugs? Nog een behoorlijk nietszeggende uitkomst dit.


Daar gaat het toch niet om, het gaat erom dat het dus flinke impact heeft en niet welke drugs nog meer zulke impact hebben. Het punt over hoe vaak het gebruikt moet worden klopt wel, maar alsnog is het wel wat schokkends imo. Verkleinen van de hersenen is niet echt een leuke gang van zaken lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:32 
 

I don't care, gebruik toch niet vaak en veel.. neem aan dat dat niet geld voor gebruik van 3-4 keer in het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
dawasiknie schreef:
Dat zegt nog helemaal niks natuurlijk. Hoe vaak moet je dan gebruiken? Wat zijn de resultaten vergeleken met andere drugs? Nog een behoorlijk nietszeggende uitkomst dit.


Daar gaat het toch niet om, het gaat erom dat het dus flinke impact heeft en niet welke drugs nog meer zulke impact hebben. Het punt over hoe vaak het gebruikt moet worden klopt wel, maar alsnog is het wel wat schokkends imo. Verkleinen van de hersenen is niet echt een leuke gang van zaken lijkt me.


En het gebruik van alcohol zorgt daar ook voor, inclusief leverproblemen. Met een laptop op schoot zitten kan kanker veroorzaken. In de buitenlucht lopen kan ook ziektes opwekken.

Het leven zelf is gewoon gevaarlijk, als je helemaal geen risico wil lopen, moet je maar binnen blijven en de hele dag zonder muziek of tv op bed blijven liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee want beweging is gezond en zal van positieve invloed zijn op het verloop en de lengte van je leven..
Vorige  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic