Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 01:28 

Hardtraxxer

Mensen die hier weten hoe de controle vorig jaar op Freshtival was? Fantasy Island is dit jaar op zelfde terrein en moet even inventariseren wat er meegenomen kan worden! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 07:45 

Hardtraxx Veteran

Haha bierjunkies :P
Heb gisteren in een Duits brauhaus gegeten hier in Kaapstad. Een liter bier voor 6€! Was wel goed naar de klote gisteravond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 08:09 

Donateur

Oxygene schreef:
Mensen die hier weten hoe de controle vorig jaar op Freshtival was? Fantasy Island is dit jaar op zelfde terrein en moet even inventariseren wat er meegenomen kan worden! :drool:

Als je het gewoon bij je ballen doet maakt het niet uit hoe streng de controle is, ga niet van te voren blowen of neem geen wiet mee (als er honden staan) want deze honden zijn geen echte drugshonden maar ruiken wel wiet. De controles zijn gewoon overal hetzelfde, soms wat milder , soms wat strenger. Maar zolang je het gewoon onder je zak doet hoef je je geen zorgen te maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:01 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Haha bierjunkies :P
Heb gisteren in een Duits brauhaus gegeten hier in Kaapstad. Een liter bier voor 6€! Was wel goed naar de klote gisteravond :P

Zelf ook bierjunkie? :P Is vet hé, keer wat anders:D

Ik heb koninginnenacht/dag ook op bier moeten doen, vond het jammer dat er geen pep in de omgeving was want dat had het een stuk makkelijker gemaakt :P

En het ergste was nog, ik stond op Korenmarkt in Arnhem ipv bij Beat the Bridge! Daar kon ik toch wel beetje van balen :( Maar kreeg niemand zover om even daar te gaan kijken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:09 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Oxygene schreef:

Als je het gewoon bij je ballen doet maakt het niet uit hoe streng de controle is, ga niet van te voren blowen of neem geen wiet mee (als er honden staan) want deze honden zijn geen echte drugshonden maar ruiken wel wiet. De controles zijn gewoon overal hetzelfde, soms wat milder , soms wat strenger. Maar zolang je het gewoon onder je zak doet hoef je je geen zorgen te maken ;)

Klopt wel, maar vorig jaar waren er in Oldenzaal op Fantasy Island wel hondjes.. Vroeg me alleen af of iemand bekend is met de controles in Enschede :) Daar zit blijkbaar wezenlijk verschil in, aangezien Arnhem ook als zeer streng bekend staat ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:25 

Hardtraxx Veteran

Excuus trouwens vanwege het ontbreken van een nieuwe poll. ik ben het dit weekend vergeten en de week ervoor was ik er te vaag voor. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:43 

Hardtraxx Veteran

Slacker :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:47 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Excuus trouwens vanwege het ontbreken van een nieuwe poll. ik ben het dit weekend vergeten en de week ervoor was ik er te vaag voor. :(

Aah gossieee :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 18:01 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Kevin-Raw schreef:
Oxygene schreef:

Klopt wel, maar vorig jaar waren er in Oldenzaal op Fantasy Island wel hondjes.. Vroeg me alleen af of iemand bekend is met de controles in Enschede :) Daar zit blijkbaar wezenlijk verschil in, aangezien Arnhem ook als zeer streng bekend staat ;)!

Bij Fusion of Dance indoor stond ook een hondje te snuffelen. Ik had daar helemaal geen weet van, dus ik stond na de poortjes op Robert te wachten die nog bij de fouillering stond terwijl Meneer Rex langs komt snuffelen terwijl ik 5 Q-tjes in m'n boxer had zitten. Schrok me de tering toen haha. Maar die hond sloeg allesbehalve aan, dus jah. Toch waren er bijna 100 mensen opgepakt die avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 14:31 

Hardtraxx Addict

Al meer dan 20 uur niet gepost hier..

Is er geen internet in de afkickkliniek? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 14:33 

Donateur

Squirrie schreef:

:lol: Iedereen heeft vakantie, en zitten waarschijnlijk lekker in het zonnetje een blow te roken ;)
Ik daarintegen weer keihard aan het werk :( En komende tijd geen druks voor mij, 4 Juni pas weer :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 14:34 

Hardtraxx Veteran

wanneer komt er weer een nieuwe poll? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:03 

Donateur

pecola-tje schreef:
wanneer komt er weer een nieuwe poll? :P

Als olijfboompje uit ze winterslaap komt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:45 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Squirrie schreef:

:lol: Iedereen heeft vakantie, en zitten waarschijnlijk lekker in het zonnetje een blow te roken ;)
Ik daarintegen weer keihard aan het werk :( En komende tijd geen druks voor mij, 4 Juni pas weer :slow:

Pauzeee :D

Jaa pff, ik moet eigenlijk ook pauze inlassen ;)! Sinds hardbass al 6 x op pad geweest met snoepgoed.. En nu alweer 14 mei op agenda, 28 mei.. en dan pauze tot Dominator! :D En dan Decibel pas weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:52 

Hardtraxx Veteran

Ik ook ff een pauze. Sowieso tot na m'n tentamens. Al zit ik nog wel te twijfelen voor dit weekend, aangezien de Mephedrone binnen is. Zal ik dan toch wat nemen @ Euphoria? Dunno... Sowieso pep en X staan op hold tot aan het festivalseizoen ECHT begint in juni met GZ en Defqon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:05 

Wish clean?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Wish clean?

Wish is pas in juli :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:14 

maar dan ging je toch niet snoepen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:20 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
maar dan ging je toch niet snoepen :P

Nope, die kans is inderdaad zeer klein. Dat feest wil ik doorbeuken, niet intens genieten in mezelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:24 

Haha.... Nuchtere Chukkels, je maakt meteen een goede indruk bij mij dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:36 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Haha.... Nuchtere Chukkels, je maakt meteen een goede indruk bij mij dan :P

Had je er afgelopen zaterdag bij moeten zijn haha. Toen was ik nuchter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 18:34 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik ook ff een pauze. Sowieso tot na m'n tentamens. Al zit ik nog wel te twijfelen voor dit weekend, aangezien de Mephedrone binnen is. Zal ik dan toch wat nemen @ Euphoria? Dunno... Sowieso pep en X staan op hold tot aan het festivalseizoen ECHT begint in juni met GZ en Defqon :)

Say whut?! :P

Pep om door te beuken voor mij tenzij ik met de waggie ga...de rest zie ik wel! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:56 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Say whut?! :P

Pep om door te beuken voor mij tenzij ik met de waggie ga...de rest zie ik wel! :P

Volgens mij lees jij iets waardoor je twijfelt om met de auto te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:07 

Hardtraxx Addict

Krijg voor Fusion of Dance blauwe sterretjes .. kan alleen nergens vinden hoeveel er nou ongeveer in zit, behalve lui die gokken op 130 ofzo :P krijg ze van iemand die nog wat had liggen en zelf ook had gebruikt, daarom heb ik ook geen zin om er 1 te laten testen en weg te gooien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:36 

Donateur

Klos schreef:
Krijg voor Fusion of Dance blauwe sterretjes .. kan alleen nergens vinden hoeveel er nou ongeveer in zit, behalve lui die gokken op 130 ofzo :P krijg ze van iemand die nog wat had liggen en zelf ook had gebruikt, daarom heb ik ook geen zin om er 1 te laten testen en weg te gooien :)

Okeoke, ja onverstandig. Maar heeft die vent er veel gebruikt of maar eentje? , want McPP pillen wordt je ook wel uit je dak van, alleen de bij effecten merk je pas bij een grotere dosis. (hoofdpijn,misselijk,hallucinaties). En blauwe sterren klinken nou niet echt als de vertrouwste pil, want zijn veels te veel replica's van. Misschien zijn het wel goede hoor, maar haal andere gewoon een test-kitje bij de smartshop. Hoef je ook niet je pil weg te gooien, alleen heel klein stukje. ;) en dan weet je zeker dat er MDMA in zit, en geen andere pestzooi
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic