Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 21 hours ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:Fuck bier ik be n vies erg naar de kloten, krijg je gvan een avo ndje roeienn
Haha, zuipschuit
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Olijfboompje wrote:
dawasiknie wrote:Ik wil ook gezond leven. Maar ongezond leven is ook lekker :P En makkelijk :whistle:
True that...
Moet je lsd nemen, dan roken, dan besef je dat je vergif in je neemt :P

Dankzij LSD eet ik nu elke dag fruit, rook niet meer en besef dat de maatschappij een tumor is.
Oh wacht, dat van de maatschappij is bullshit hippy praat trouwens!
Ik zou ook ook moeten stoppen met roken en elke dag fruit eten :/
Mag ik me dan uber mrazura noemen?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
mrazura wrote:
Olijfboompje wrote:
dawasiknie wrote:Ik wil ook gezond leven. Maar ongezond leven is ook lekker :P En makkelijk :whistle:
True that...
Moet je lsd nemen, dan roken, dan besef je dat je vergif in je neemt :P

Dankzij LSD eet ik nu elke dag fruit, rook niet meer en besef dat de maatschappij een tumor is.
Oh wacht, dat van de maatschappij is bullshit hippy praat trouwens!
Ik zou ook ook moeten stoppen met roken en elke dag fruit eten :/
Mag ik me dan uber mrazura noemen?
Je moet dan eerst super mrazura worden :cool:
Eerst van zwart naar blond haar gaan jwt.
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Chukkels wrote:één avondje gebruiken per maand vind ik veel leuker dan een hele week een paar bier per avond of een zak chips per dag :yes:
Jij gebruikt ECHT NIET maar 1 avondje in de maand xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
DarkBeatz wrote:
Chukkels wrote:één avondje gebruiken per maand vind ik veel leuker dan een hele week een paar bier per avond of een zak chips per dag :yes:
Jij gebruikt ECHT NIET maar 1 avondje in de maand xd
:lol:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ok, maak er maar 2 avondjes gemiddeld van dan. Gemiddeld gezien, dat het deze maand 3x geweest is, doet ff niet ter sprake. Normaal hou ik wel 1 of 2 weekjes rust. Het gaat immers om het idee.
T
Ik ga vanavond voor het allereerst aan de lsd :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
wesskeej wrote:Ik ga vanavond voor het allereerst aan de lsd :loving:
Jij gaat het zooooooo leuk hebben :thumbsup:

Hoeveel mic ga je nemen? ^^

Ik ga vandaag met Daantjuh lekker nuchter feestebeesten @ Beat The Bridge :woot:
T
Chukkels wrote:
wesskeej wrote:Ik ga vanavond voor het allereerst aan de lsd :loving:
Jij gaat het zooooooo leuk hebben :thumbsup:

Hoeveel mic ga je nemen? ^^

Ik ga vandaag met Daantjuh lekker nuchter feestebeesten @ Beat The Bridge :woot:
Ik zou het niet weten heb geen verstand van lsd we hebben 5 zegeltjes gekocht voor 7,50 per stuk.
We zijn met z'n 8e maar ja wat is dan mix? :P
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
wesskeej wrote: Ik zou het niet weten heb geen verstand van lsd we hebben 5 zegeltjes gekocht voor 7,50 per stuk.
We zijn met z'n 8e maar ja wat is dan mix? :P
5 zegeltjes voor 8 man? Verwacht je er naar niet al te gek veel van als je ieder niet veel meer als een halve zegel hebt van waarschijnlijk rond de 60mics
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Dit is de omgekeerde wereld hier. 80% is van de kaart, maar de Hardtraxx Spacers zijn nuchter. Verdomme moet ik zo eten haha :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Veel plezier ik leef hier op bier :P vorige week 2x om 6:30 al dus dat wordt afkicken in NL doei
G
Ook fijn, mn ma hoort in een film iets over coke, doet ze gelijk of ze er iets van weet...
Irritatiwmomentje...
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
een gast bij mij in de trein na koninginnen dag vond onder zn bankje 10 rode dollars :lol:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Chukkels wrote:Fuck bier ik be n vies erg naar de kloten, krijg je gvan een avo ndje roeienn
En dan zeggen dat je nooit drinkt. :x
M
Super feeske gehad keilekker gespaced op een groene canadees zoals Daniël en Christian wel gezien hebben Patrick ook geloof ik :D nu aant uitspacen en zo pitten
(L)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
bier nis de ahrdste hardrug ooit..,
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Pommer wrote:bier nis de ahrdste hardrug ooit..,
Dat had ik je ook wel kunnen zeggen xd
Nando wrote:
En dan zeggen dat je nooit drinkt. :x
Doe ik ook niet, maar ik moest even een slechte indruk achterlaten bij mijn klas. Eerste keer dat ik weer zoop sinds... december?
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
MAASTRICHT - Bij een inval in een woning aan de Burgemeester Nierstraszstraat in Maastricht heeft de politie vrijdagavond 17 kilo xtc-pillen gevonden.
:cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Lars55 wrote:MAASTRICHT - Bij een inval in een woning aan de Burgemeester Nierstraszstraat in Maastricht heeft de politie vrijdagavond 17 kilo xtc-pillen gevonden.
Dat is gewoon ongeveer 56000 pillen, ervan uitgaande dat een pil gemiddeld 300mg weegt. Dat is 150.000 euro! Aardige vondst, laten we hopen dat het PMMA pillen zijn. Is die bron ook opgepakt.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Chukkels wrote:
Lars55 wrote:MAASTRICHT - Bij een inval in een woning aan de Burgemeester Nierstraszstraat in Maastricht heeft de politie vrijdagavond 17 kilo xtc-pillen gevonden.
Dat is gewoon ongeveer 56000 pillen, ervan uitgaande dat een pil gemiddeld 300mg weegt. Dat is 150.000 euro! Aardige vondst, laten we hopen dat het PMMA pillen zijn. Is die bron ook opgepakt.
Nee niet echt, want er is inval gedaan in een woning maar wie zegt dat ze ook het lab hebben opgedoekt waar ze die zooi maken?
Zonde van die pillen, dat dan weer wel :P tenzij het die dodelijke shit is idd...
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:
Chukkels wrote:
Nee niet echt, want er is inval gedaan in een woning maar wie zegt dat ze ook het lab hebben opgedoekt waar ze die zooi maken?
Zonde van die pillen, dat dan weer wel :P tenzij het die dodelijke shit is idd...
De heroïne was nice man :cool:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Leiert. Had gedeeld dan :(
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Chukkels wrote:Dit is de omgekeerde wereld hier. 80% is van de kaart, maar de Hardtraxx Spacers zijn nuchter. Verdomme moet ik zo eten haha :P
Hoe geniaal was dat ja, echt bijna niemand was nuchter xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:Leiert. Had gedeeld dan :(
Ewa, jij kwam naar mij toe of ik de hero ook lekker vond.

Ik nam aan dat jezelf ook constant klaarkwam.