Haha, zuipschuitChukkels wrote:Fuck bier ik be n vies erg naar de kloten, krijg je gvan een avo ndje roeienn
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik zou ook ook moeten stoppen met roken en elke dag fruit etenOlijfboompje wrote:True that...dawasiknie wrote:Ik wil ook gezond leven. Maar ongezond leven is ook lekkerEn makkelijk
Moet je lsd nemen, dan roken, dan besef je dat je vergif in je neemt
Dankzij LSD eet ik nu elke dag fruit, rook niet meer en besef dat de maatschappij een tumor is.
Oh wacht, dat van de maatschappij is bullshit hippy praat trouwens!
Mag ik me dan uber mrazura noemen?
Je moet dan eerst super mrazura wordenmrazura wrote:Ik zou ook ook moeten stoppen met roken en elke dag fruit etenOlijfboompje wrote:True that...dawasiknie wrote:Ik wil ook gezond leven. Maar ongezond leven is ook lekkerEn makkelijk
Moet je lsd nemen, dan roken, dan besef je dat je vergif in je neemt
Dankzij LSD eet ik nu elke dag fruit, rook niet meer en besef dat de maatschappij een tumor is.
Oh wacht, dat van de maatschappij is bullshit hippy praat trouwens!![]()
Mag ik me dan uber mrazura noemen?
Eerst van zwart naar blond haar gaan jwt.
Jij gebruikt ECHT NIET maar 1 avondje in de maandChukkels wrote:één avondje gebruiken per maand vind ik veel leuker dan een hele week een paar bier per avond of een zak chips per dag
DarkBeatz wrote:Jij gebruikt ECHT NIET maar 1 avondje in de maandChukkels wrote:één avondje gebruiken per maand vind ik veel leuker dan een hele week een paar bier per avond of een zak chips per dag
Ok, maak er maar 2 avondjes gemiddeld van dan. Gemiddeld gezien, dat het deze maand 3x geweest is, doet ff niet ter sprake. Normaal hou ik wel 1 of 2 weekjes rust. Het gaat immers om het idee.
-
T
Ik ga vanavond voor het allereerst aan de lsd 
Jij gaat het zooooooo leuk hebbenwesskeej wrote:Ik ga vanavond voor het allereerst aan de lsd
Hoeveel mic ga je nemen?
Ik ga vandaag met Daantjuh lekker nuchter feestebeesten @ Beat The Bridge
-
T
Ik zou het niet weten heb geen verstand van lsd we hebben 5 zegeltjes gekocht voor 7,50 per stuk.Chukkels wrote:Jij gaat het zooooooo leuk hebbenwesskeej wrote:Ik ga vanavond voor het allereerst aan de lsd![]()
Hoeveel mic ga je nemen?![]()
Ik ga vandaag met Daantjuh lekker nuchter feestebeesten @ Beat The Bridge
We zijn met z'n 8e maar ja wat is dan mix?
5 zegeltjes voor 8 man? Verwacht je er naar niet al te gek veel van als je ieder niet veel meer als een halve zegel hebt van waarschijnlijk rond de 60micswesskeej wrote: Ik zou het niet weten heb geen verstand van lsd we hebben 5 zegeltjes gekocht voor 7,50 per stuk.
We zijn met z'n 8e maar ja wat is dan mix?
Dit is de omgekeerde wereld hier. 80% is van de kaart, maar de Hardtraxx Spacers zijn nuchter. Verdomme moet ik zo eten haha 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Veel plezier ik leef hier op bier
vorige week 2x om 6:30 al dus dat wordt afkicken in NL doei
-
G
Ook fijn, mn ma hoort in een film iets over coke, doet ze gelijk of ze er iets van weet...
Irritatiwmomentje...
Irritatiwmomentje...
een gast bij mij in de trein na koninginnen dag vond onder zn bankje 10 rode dollars 
En dan zeggen dat je nooit drinkt.Chukkels wrote:Fuck bier ik be n vies erg naar de kloten, krijg je gvan een avo ndje roeienn
-
M
Super feeske gehad keilekker gespaced op een groene canadees zoals Daniël en Christian wel gezien hebben Patrick ook geloof ik
nu aant uitspacen en zo pitten

Dat had ik je ook wel kunnen zeggenPommer wrote:bier nis de ahrdste hardrug ooit..,
Doe ik ook niet, maar ik moest even een slechte indruk achterlaten bij mijn klas. Eerste keer dat ik weer zoop sinds... december?Nando wrote:En dan zeggen dat je nooit drinkt.Chukkels wrote:Fuck bier ik be n vies erg naar de kloten, krijg je gvan een avo ndje roeienn
MAASTRICHT - Bij een inval in een woning aan de Burgemeester Nierstraszstraat in Maastricht heeft de politie vrijdagavond 17 kilo xtc-pillen gevonden.

Dat is gewoon ongeveer 56000 pillen, ervan uitgaande dat een pil gemiddeld 300mg weegt. Dat is 150.000 euro! Aardige vondst, laten we hopen dat het PMMA pillen zijn. Is die bron ook opgepakt.Lars55 wrote:MAASTRICHT - Bij een inval in een woning aan de Burgemeester Nierstraszstraat in Maastricht heeft de politie vrijdagavond 17 kilo xtc-pillen gevonden.
Nee niet echt, want er is inval gedaan in een woning maar wie zegt dat ze ook het lab hebben opgedoekt waar ze die zooi maken?Chukkels wrote:Dat is gewoon ongeveer 56000 pillen, ervan uitgaande dat een pil gemiddeld 300mg weegt. Dat is 150.000 euro! Aardige vondst, laten we hopen dat het PMMA pillen zijn. Is die bron ook opgepakt.Lars55 wrote:MAASTRICHT - Bij een inval in een woning aan de Burgemeester Nierstraszstraat in Maastricht heeft de politie vrijdagavond 17 kilo xtc-pillen gevonden.
Zonde van die pillen, dat dan weer wel
De heroïne was nice mandawasiknie wrote:Nee niet echt, want er is inval gedaan in een woning maar wie zegt dat ze ook het lab hebben opgedoekt waar ze die zooi maken?Chukkels wrote:Dat is gewoon ongeveer 56000 pillen, ervan uitgaande dat een pil gemiddeld 300mg weegt. Dat is 150.000 euro! Aardige vondst, laten we hopen dat het PMMA pillen zijn. Is die bron ook opgepakt.Lars55 wrote:MAASTRICHT - Bij een inval in een woning aan de Burgemeester Nierstraszstraat in Maastricht heeft de politie vrijdagavond 17 kilo xtc-pillen gevonden.
Zonde van die pillen, dat dan weer weltenzij het die dodelijke shit is idd...
Hoe geniaal was dat ja, echt bijna niemand was nuchterChukkels wrote:Dit is de omgekeerde wereld hier. 80% is van de kaart, maar de Hardtraxx Spacers zijn nuchter. Verdomme moet ik zo eten haha