Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 14 hours ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Echt Chukkels, what the fuck bedenk jij voor polls?
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Whahaha, wat een poll ook weer. Echt in wat voor staat was je toen je dat verzon xd
B
Mol wrote:Echt Chukkels, what the fuck bedenk jij voor polls?
Dit dus :P
M
Haha wat een poll weer, wie speelt er hier allemaal weeeeeuw dan?
Met je WoW-vriendjes keihard spacend levelen op een lan-party bij jou thuis. lijkt me btw wel geniaal om keer te doen dikke lanparty met allemaal lekker drugs :drool:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Het niveau van de poll wordt wel steeds lager ja :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
jeej ik mag ook weer sneller dan verwacht! :thumbsup: (al zit er dan maar 2 weken tussen maarja)

voor het eerst aan de eekhoorntjes op een feest! Loudness here we come :loving:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Haha voor mij pas weer op Defqon.1 denk ik :D
Met Nando en Banaanslak een heel leuk plannetje gemaakt :evil:
Maar welterusten lieve spacemaatjes :loving:
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Wat voor manieren zijn er om tolerantie voor mdma te verlagen? Behalve minder vaak gebruiken :P
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Giel H wrote:Wat voor manieren zijn er om tolerantie voor mdma te verlagen? Behalve minder vaak gebruiken :P
Niet te veel gebruiken in 1x ;)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Giel H wrote:Wat voor manieren zijn er om tolerantie voor mdma te verlagen? Behalve minder vaak gebruiken :P
Elke dag sowieso veel serotonine-verhogende middelen/medicijnen eten, zoals bananen en 200mg 5-HTP.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
geen 5-htp, je kan het ook wel met fruit en dergelijke. En lopen helpt ook, sporten etc ook :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:geen 5-htp, je kan het ook wel met fruit en dergelijke. En lopen helpt ook, sporten etc ook :thumbsup:
Sporten doe ik 3x per maand: op feesten ^^
En 5-HTP helpt echt wel hoor, veel beter dan fruit ;)
Donateur
last seen Sep 2014
5-htp is troep, je kan het ook zonder pillen te slikken -.- Gewoon fruit eten, veel beter.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:5-htp is troep, je kan het ook zonder pillen te slikken -.- Gewoon fruit eten, veel beter.
True, ik heb geen 5-HTP genomen sinds afgelopen donderdag, maar ik ben topfit. 5-HTP is denk ik ook wel overbodig, ga het ook niet meer nemen. Ben denk ik fitter dan dat ik zou zijn met, alhoewel ik wel moet toegeven dat ik vanaf woensdag al zonder suikers zit en enorm veel fruit eet en fruitdrankjes drink. Dat helpt echt, ga het vanaf nu gewoon op de normale manier doen ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:5-htp is troep, je kan het ook zonder pillen te slikken -.- Gewoon fruit eten, veel beter.
True, ik heb geen 5-HTP genomen sinds afgelopen donderdag, maar ik ben topfit. 5-HTP is denk ik ook wel overbodig, ga het ook niet meer nemen. Ben denk ik fitter dan dat ik zou zijn met, alhoewel ik wel moet toegeven dat ik vanaf woensdag al zonder suikers zit en enorm veel fruit eet en fruitdrankjes drink. Dat helpt echt, ga het vanaf nu gewoon op de normale manier doen ^^
Donateur
last seen Sep 2014
Goedzo :D laat die troep maar links liggen en wees verstandig neem een sapje
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Ik heb het ook nog nooit genomen, neem altijd alleen wat fruit en ik voel me altijd gewoon prima ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Pommer wrote:Ik heb het ook nog nooit genomen, neem altijd alleen wat fruit en ik voel me altijd gewoon prima ;)
Ok. dat is wel mogelijk ja, maar ik moet zeggen dat ik me afgelopen zaterdag (onbewust) behoorlijk heb misdragen qua hoeveelheid. Dus als maar positiever voor mij dat ik geen dip heb. Laatste keer dat ik geen dip had zonder dat ik 5-HTP had genomen was denk ik Thrillogy :P Qlimax en Fusion of Dance des te erger, terwijl ik op dat laatste veel minder had genomen :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Misschien komt die dip pas op donderdag, heb ik ook wel eens :P
Ik bekijk het altijd zo, je hebt altijd wel eens een dag dat het kut is. Daar moet je maar doorheen :) En 5htp helpt weldegelijk, maar ik heb het voordat ik 5htp kende ook zonder dat spul gedaan en had eigenlijk ook vrijwel nooit last van dipjes.
Last edited by dawasiknie on 12 Apr 2011 10:59, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
336 posts member since 2011
last seen May 2025
Pommer wrote:Ik heb het ook nog nooit genomen, neem altijd alleen een spuit en ik voel me altijd gewoon prima ;)
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Hoofdcoach wrote:Haha voor mij pas weer op Defqon.1 denk ik :D
Met Nando en Banaanslak een heel leuk plannetje gemaakt :evil:
Hehe. :evil:
Donateur
last seen Sep 2014
Ik ga op loudness weer, heb ik wel zin in eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:Misschien komt die dip pas op donderdag, heb ik ook wel eens :P
Ik bekijk het altijd zo, je hebt altijd wel eens een dag dat het kut is. Daar moet je maar doorheen :) En 5htp helpt weldegelijk, maar ik heb het voordat ik 5htp kende ook zonder dat spul gedaan en had eigenlijk ook vrijwel nooit last van dipjes.
Na Qlimax was ik zo enorm blij en verbaasd dat ik de dinsdag geen dip had, maar toen bleek dat ik hem woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag had :')
Heb me nog nooit zó ziek gevoeld na gebruik. Was wellicht wel goed voor me, want het was een enorme 'wake-up-call'. :/
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Chukkels wrote:
dawasiknie wrote:Misschien komt die dip pas op donderdag, heb ik ook wel eens :P
Na Qlimax was ik zo enorm blij en verbaasd dat ik de dinsdag geen dip had, maar toen bleek dat ik hem woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag had :')
Heb me nog nooit zó ziek gevoeld na gebruik. Was wellicht wel goed voor me, want het was een enorme 'wake-up-call'. :/
Niet gek met zo'n dosis op. :x Heb zelf niet echt last van een dip. Beetje chagrijnig, maar meer niet.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ach voor mij werkt 5-HTP prima :) vreet elke dag vitaminepillen en ik leef nog steeds dus ik vind het best zo :P