Echt Chukkels, what the fuck bedenk jij voor polls?
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Whahaha, wat een poll ook weer. Echt in wat voor staat was je toen je dat verzon 
-
B
Dit dusMol wrote:Echt Chukkels, what the fuck bedenk jij voor polls?
-
M
Haha wat een poll weer, wie speelt er hier allemaal weeeeeuw dan?
Met je WoW-vriendjes keihard spacend levelen op een lan-party bij jou thuis. lijkt me btw wel geniaal om keer te doen dikke lanparty met allemaal lekker drugs
Met je WoW-vriendjes keihard spacend levelen op een lan-party bij jou thuis. lijkt me btw wel geniaal om keer te doen dikke lanparty met allemaal lekker drugs
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Het niveau van de poll wordt wel steeds lager ja 
jeej ik mag ook weer sneller dan verwacht!
(al zit er dan maar 2 weken tussen maarja)
voor het eerst aan de eekhoorntjes op een feest! Loudness here we come
voor het eerst aan de eekhoorntjes op een feest! Loudness here we come
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Haha voor mij pas weer op Defqon.1 denk ik 
Met Nando en Banaanslak een heel leuk plannetje gemaakt
Maar welterusten lieve spacemaatjes
Maar welterusten lieve spacemaatjes
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Wat voor manieren zijn er om tolerantie voor mdma te verlagen? Behalve minder vaak gebruiken 
Niet te veel gebruiken in 1xGiel H wrote:Wat voor manieren zijn er om tolerantie voor mdma te verlagen? Behalve minder vaak gebruiken
Elke dag sowieso veel serotonine-verhogende middelen/medicijnen eten, zoals bananen en 200mg 5-HTP.Giel H wrote:Wat voor manieren zijn er om tolerantie voor mdma te verlagen? Behalve minder vaak gebruiken
geen 5-htp, je kan het ook wel met fruit en dergelijke. En lopen helpt ook, sporten etc ook 
Sporten doe ik 3x per maand: op feestenroberttt wrote:geen 5-htp, je kan het ook wel met fruit en dergelijke. En lopen helpt ook, sporten etc ook
En 5-HTP helpt echt wel hoor, veel beter dan fruit
5-htp is troep, je kan het ook zonder pillen te slikken
Gewoon fruit eten, veel beter.
True, ik heb geen 5-HTP genomen sinds afgelopen donderdag, maar ik ben topfit. 5-HTP is denk ik ook wel overbodig, ga het ook niet meer nemen. Ben denk ik fitter dan dat ik zou zijn met, alhoewel ik wel moet toegeven dat ik vanaf woensdag al zonder suikers zit en enorm veel fruit eet en fruitdrankjes drink. Dat helpt echt, ga het vanaf nu gewoon op de normale manier doenroberttt wrote:5-htp is troep, je kan het ook zonder pillen te slikkenGewoon fruit eten, veel beter.
True, ik heb geen 5-HTP genomen sinds afgelopen donderdag, maar ik ben topfit. 5-HTP is denk ik ook wel overbodig, ga het ook niet meer nemen. Ben denk ik fitter dan dat ik zou zijn met, alhoewel ik wel moet toegeven dat ik vanaf woensdag al zonder suikers zit en enorm veel fruit eet en fruitdrankjes drink. Dat helpt echt, ga het vanaf nu gewoon op de normale manier doenroberttt wrote:5-htp is troep, je kan het ook zonder pillen te slikkenGewoon fruit eten, veel beter.
Goedzo
laat die troep maar links liggen en wees verstandig neem een sapje
Ik heb het ook nog nooit genomen, neem altijd alleen wat fruit en ik voel me altijd gewoon prima 
Ok. dat is wel mogelijk ja, maar ik moet zeggen dat ik me afgelopen zaterdag (onbewust) behoorlijk heb misdragen qua hoeveelheid. Dus als maar positiever voor mij dat ik geen dip heb. Laatste keer dat ik geen dip had zonder dat ik 5-HTP had genomen was denk ik ThrillogyPommer wrote:Ik heb het ook nog nooit genomen, neem altijd alleen wat fruit en ik voel me altijd gewoon prima
Misschien komt die dip pas op donderdag, heb ik ook wel eens 
Ik bekijk het altijd zo, je hebt altijd wel eens een dag dat het kut is. Daar moet je maar doorheen
En 5htp helpt weldegelijk, maar ik heb het voordat ik 5htp kende ook zonder dat spul gedaan en had eigenlijk ook vrijwel nooit last van dipjes.
Ik bekijk het altijd zo, je hebt altijd wel eens een dag dat het kut is. Daar moet je maar doorheen
Last edited by dawasiknie on 12 Apr 2011 10:59, edited 1 time in total.
Pommer wrote:Ik heb het ook nog nooit genomen, neem altijd alleen een spuit en ik voel me altijd gewoon prima
Hehe.Hoofdcoach wrote:Haha voor mij pas weer op Defqon.1 denk ik
Ik ga op loudness weer, heb ik wel zin in eigenlijk.
Na Qlimax was ik zo enorm blij en verbaasd dat ik de dinsdag geen dip had, maar toen bleek dat ik hem woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag had :')dawasiknie wrote:Misschien komt die dip pas op donderdag, heb ik ook wel eens
Ik bekijk het altijd zo, je hebt altijd wel eens een dag dat het kut is. Daar moet je maar doorheenEn 5htp helpt weldegelijk, maar ik heb het voordat ik 5htp kende ook zonder dat spul gedaan en had eigenlijk ook vrijwel nooit last van dipjes.
Heb me nog nooit zó ziek gevoeld na gebruik. Was wellicht wel goed voor me, want het was een enorme 'wake-up-call'.
Niet gek met zo'n dosis op.Chukkels wrote:Na Qlimax was ik zo enorm blij en verbaasd dat ik de dinsdag geen dip had, maar toen bleek dat ik hem woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag had :')dawasiknie wrote:Misschien komt die dip pas op donderdag, heb ik ook wel eens
Ik bekijk het altijd zo, je hebt altijd wel eens een dag dat het kut is. Daar moet je maar doorheenEn 5htp helpt weldegelijk, maar ik heb het voordat ik 5htp kende ook zonder dat spul gedaan en had eigenlijk ook vrijwel nooit last van dipjes.
Heb me nog nooit zó ziek gevoeld na gebruik. Was wellicht wel goed voor me, want het was een enorme 'wake-up-call'.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ach voor mij werkt 5-HTP prima
vreet elke dag vitaminepillen en ik leef nog steeds dus ik vind het best zo