Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:18 

Donateur

Echt Chukkels, what the fuck bedenk jij voor polls?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:19 

Hardtraxxer

Whahaha, wat een poll ook weer. Echt in wat voor staat was je toen je dat verzon xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:31 

Mol schreef:
Echt Chukkels, what the fuck bedenk jij voor polls?

Dit dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:35 

Haha wat een poll weer, wie speelt er hier allemaal weeeeeuw dan?
Met je WoW-vriendjes keihard spacend levelen op een lan-party bij jou thuis. lijkt me btw wel geniaal om keer te doen dikke lanparty met allemaal lekker drugs :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:37 

Hardtraxx Veteran

Het niveau van de poll wordt wel steeds lager ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:38 

Bierkoning

jeej ik mag ook weer sneller dan verwacht! :thumbsup: (al zit er dan maar 2 weken tussen maarja)

voor het eerst aan de eekhoorntjes op een feest! Loudness here we come :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:40 

Hardtraxx Veteran

Haha voor mij pas weer op Defqon.1 denk ik :D
Met Nando en Banaanslak een heel leuk plannetje gemaakt :evil:
Maar welterusten lieve spacemaatjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 00:42 

Hardtraxxer

Wat voor manieren zijn er om tolerantie voor mdma te verlagen? Behalve minder vaak gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 08:01 

Donateur

Giel H schreef:
Wat voor manieren zijn er om tolerantie voor mdma te verlagen? Behalve minder vaak gebruiken :P

Niet te veel gebruiken in 1x ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:36 

Hardtraxx Veteran

Giel H schreef:

Elke dag sowieso veel serotonine-verhogende middelen/medicijnen eten, zoals bananen en 200mg 5-HTP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:37 

Donateur

geen 5-htp, je kan het ook wel met fruit en dergelijke. En lopen helpt ook, sporten etc ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:38 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
geen 5-htp, je kan het ook wel met fruit en dergelijke. En lopen helpt ook, sporten etc ook :thumbsup:

Sporten doe ik 3x per maand: op feesten ^^
En 5-HTP helpt echt wel hoor, veel beter dan fruit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:39 

Donateur

5-htp is troep, je kan het ook zonder pillen te slikken -.- Gewoon fruit eten, veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:46 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
5-htp is troep, je kan het ook zonder pillen te slikken -.- Gewoon fruit eten, veel beter.

True, ik heb geen 5-HTP genomen sinds afgelopen donderdag, maar ik ben topfit. 5-HTP is denk ik ook wel overbodig, ga het ook niet meer nemen. Ben denk ik fitter dan dat ik zou zijn met, alhoewel ik wel moet toegeven dat ik vanaf woensdag al zonder suikers zit en enorm veel fruit eet en fruitdrankjes drink. Dat helpt echt, ga het vanaf nu gewoon op de normale manier doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:46 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

True, ik heb geen 5-HTP genomen sinds afgelopen donderdag, maar ik ben topfit. 5-HTP is denk ik ook wel overbodig, ga het ook niet meer nemen. Ben denk ik fitter dan dat ik zou zijn met, alhoewel ik wel moet toegeven dat ik vanaf woensdag al zonder suikers zit en enorm veel fruit eet en fruitdrankjes drink. Dat helpt echt, ga het vanaf nu gewoon op de normale manier doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:47 

Donateur

Goedzo :D laat die troep maar links liggen en wees verstandig neem een sapje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:55 

Bierkoning

Ik heb het ook nog nooit genomen, neem altijd alleen wat fruit en ik voel me altijd gewoon prima ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:57 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik heb het ook nog nooit genomen, neem altijd alleen wat fruit en ik voel me altijd gewoon prima ;)

Ok. dat is wel mogelijk ja, maar ik moet zeggen dat ik me afgelopen zaterdag (onbewust) behoorlijk heb misdragen qua hoeveelheid. Dus als maar positiever voor mij dat ik geen dip heb. Laatste keer dat ik geen dip had zonder dat ik 5-HTP had genomen was denk ik Thrillogy :P Qlimax en Fusion of Dance des te erger, terwijl ik op dat laatste veel minder had genomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:59 

Donateur

Misschien komt die dip pas op donderdag, heb ik ook wel eens :P
Ik bekijk het altijd zo, je hebt altijd wel eens een dag dat het kut is. Daar moet je maar doorheen :) En 5htp helpt weldegelijk, maar ik heb het voordat ik 5htp kende ook zonder dat spul gedaan en had eigenlijk ook vrijwel nooit last van dipjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 10:59 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ik heb het ook nog nooit genomen, neem altijd alleen een spuit en ik voel me altijd gewoon prima ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:29 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Haha voor mij pas weer op Defqon.1 denk ik :D
Met Nando en Banaanslak een heel leuk plannetje gemaakt :evil:

Hehe. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:31 

Donateur

Ik ga op loudness weer, heb ik wel zin in eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:41 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik bekijk het altijd zo, je hebt altijd wel eens een dag dat het kut is. Daar moet je maar doorheen :) En 5htp helpt weldegelijk, maar ik heb het voordat ik 5htp kende ook zonder dat spul gedaan en had eigenlijk ook vrijwel nooit last van dipjes.

Na Qlimax was ik zo enorm blij en verbaasd dat ik de dinsdag geen dip had, maar toen bleek dat ik hem woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag had :')
Heb me nog nooit zó ziek gevoeld na gebruik. Was wellicht wel goed voor me, want het was een enorme 'wake-up-call'. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:50 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Na Qlimax was ik zo enorm blij en verbaasd dat ik de dinsdag geen dip had, maar toen bleek dat ik hem woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag had :')
Heb me nog nooit zó ziek gevoeld na gebruik. Was wellicht wel goed voor me, want het was een enorme 'wake-up-call'. :/

Niet gek met zo'n dosis op. :x Heb zelf niet echt last van een dip. Beetje chagrijnig, maar meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:59 

Hardtraxx Veteran

Ach voor mij werkt 5-HTP prima :) vreet elke dag vitaminepillen en ik leef nog steeds dus ik vind het best zo :P
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic