wesskeej wrote:Mensen vanaf vandaag ben ik gestopt met drug
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
WAAAT?roberttt wrote:wesskeej wrote:Mensen vanaf vandaag ben ik gestopt met drug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe poll staat erbij...
Ik wil overigens benadrukken dat anderen ook inzendingen mogen doen.
Ik heb namelijk gebrek aan creativiteit na het weekend
Ik wil overigens benadrukken dat anderen ook inzendingen mogen doen.
Ik heb namelijk gebrek aan creativiteit na het weekend
Bedenk ze dan terwijl je onder invloed bent, werkt veel beter. Pen en papier er bij en laat die fantasie vrij 
-
E
ik heb maar ff de 3e aangekruist 
Nee man, dan heb ik betere dingen te doenroberttt wrote:Bedenk ze dan terwijl je onder invloed bent, werkt veel beter. Pen en papier er bij en laat die fantasie vrij
-
T
Fuck WoW, ik heb een leven! Heb ik aangekruist 
Fuck WoW, ik heb geen leven, maar wel meer dan WoW te spelen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
ik ookwesskeej wrote:Fuck WoW, ik heb een leven! Heb ik aangekruist
haha ik ook, 2 uren lang Christian bellenOlijfboompje wrote:Nee man, dan heb ik betere dingen te doenroberttt wrote:Bedenk ze dan terwijl je onder invloed bent, werkt veel beter. Pen en papier er bij en laat die fantasie vrij
-
T
Die van mij is nog het vetste ooit!roberttt wrote:haha ik ook, 2 uren lang Christian bellenOlijfboompje wrote:Nee man, dan heb ik betere dingen te doenroberttt wrote:Bedenk ze dan terwijl je onder invloed bent, werkt veel beter. Pen en papier er bij en laat die fantasie vrij
4,5 uur lang kijken naar het lichtje van je xbox dat knippert en denken dat die iets anders gaat doen op en neer bewegen enzo
Ik heb gewoon meer dan een uur naar een lampje gekeken op de bank bij Daniël thuiswesskeej wrote:Die van mij is nog het vetste ooit!roberttt wrote:roberttt wrote:Bedenk ze dan terwijl je onder invloed bent, werkt veel beter. Pen en papier er bij en laat die fantasie vrij
haha ik ook, 2 uren lang Christian bellen
4,5 uur lang kijken naar het lichtje van je xbox dat knippert en denken dat die iets anders gaat doen op en neer bewegen enzo
Volgende week vrijdag effetjes dunnetjes over doen.
BTW, kom op dit is een leuke poll
-
T
Ik zei al daar kan je niet aan tippen aan mij.
-
T
Ja pep,mdma,alcohol,wiet en wat coke doet wonderen met je 
Alleen die eerste 2 trekken mij aanwesskeej wrote:Ja pep,mdma,alcohol,wiet en wat coke doet wonderen met je
-
T
Nja gebruik het maar allemaal door elkaarChukkels wrote:Alleen die eerste 2 trekken mij aanwesskeej wrote:Ja pep,mdma,alcohol,wiet en wat coke doet wonderen met je
Chukkels wrote:Alleen die eerste 2 en de 4e trekken mij aanwesskeej wrote:Ja pep,mdma,alcohol,wiet en wat coke doet wonderen met je
-
T
Tsja jullie zijn nog allemaal amateursIntervention wrote:Chukkels wrote:Alleen die eerste 2 en de 4e trekken mij aanwesskeej wrote:Ja pep,mdma,alcohol,wiet en wat coke doet wonderen met je
-
T
Doe maar A-ma-teurroberttt wrote:hou me maar stil
Liever een amateur, dan coke in mijn scheur! 
-
T
Tsja echte gebruikers hebben geen neusbotje meerChukkels wrote:Liever een amateur, dan coke in mijn scheur!