Ey, ik had ook 5 verschillende op zaterdag. Gaan we saampjes record verbreken? Moeten wel een nieuwe naam verzinnen. Pep + 4-FMP + Methylone + MDMA Kristal + XTC + Hasj + Wiet + Alcohol... Hmm, hoe gaan we dat noemen?Olijfboompje wrote:Nu we het daarover hebben, Robert, ik mag vast wel een snuifje methylone.Kevin-Raw wrote:De tering, nou dan moet je niet gepakt wordenroberttt wrote:en ik neem mee
2 gram speed
3/4 eekhoorntjes
1 gram metholyne
Mdma kristallen
zoiets denk iken dan ga jij zeker de kampioenschappen winnen!!
![]()
Ik neem 5 eekhoorntjes mee, 2 voor mezelf, en de rest voor 3 vriendenAls ik een likje methylone wil moet ik dus naar jou komen
Ik ga gewoon het record van 5 verschillende trachten te verbreken.
Hard bass wordt een klapper en dat gaan we doen ook![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nouja zeg, dat valt allemaal mee hoor knulleke.roberttt wrote:als ie ziet hoe jij er bij loopt, zou ik het ook niet doenOlijfboompje wrote:Niks mis mee tochMartin wrote:haha topic is weer terug hoor
maar ik heb nog nooit gebruikt
alleen wiet
Wil je een keertje hard drugs proberen of noppes? :O
Bij deze;

Blegh, drank, jakkesChukkels wrote: Ey, ik had ook 5 verschillende op zaterdag. Gaan we saampjes record verbreken? Moeten wel een nieuwe naam verzinnen. Pep + 4-FMP + Methylone + MDMA Kristal + XTC + Hasj + Wiet + Alcohol... Hmm, hoe gaan we dat noemen?
Wiet en hasj word je traag van.
Kunnen we beter 4-fmp, speed, dextro amfetamine, mephedrone, methylone, 2cb, 2ce, 2ci, 2cp, 2c-t7, xtc, mdma kristal etc. pakken.
Dan gaan we sowieso vdk.
ik stem voorOlijfboompje wrote:
Kunnen we beter 4-fmp, speed, dextro amfetamine, mephedrone, methylone, 2cb, 2ce, 2ci, 2cp, 2c-t7, xtc, mdma kristal etc. pakken.
Dan gaan we sowieso vdk.
Die Ritalin is voor mij!Drugsfoto
PS. Valt me tegen hoor hoe weinig pillen je hebt. En ook geen LSD inderdaad. En ook geen GHB. Had ik juist wel van jou verwacht
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Jezus wat een collectie 
jonge ritalin, blijf jij met je klauwen van afChukkels wrote:Die Ritalin is voor mij!Drugsfoto
PS. Valt me tegen hoor hoe weinig pillen je hebt. En ook geen LSD inderdaad. En ook geen GHB. Had ik juist wel van jou verwacht
Ik moet me kunnen concentreren op m'n schoolwerk, alleen in de tentamenweek. Met 4-FMP is dat ook wel leuk, maar dan gaat je serotonine van naar de kloten 
Alleen XTC/MDMA, de rest wil ik niet aan beginnen 
Chukkels wrote:Die Ritalin is voor mij!Drugsfoto
Die hebben we opgemaakt toenhsrobin wrote:Waar zijn je zegels?![]()
We hadden er 10
De GHB waren we kwijtgeraakt
Pillen hadden we al in onze portomonnee's
ritalin werkt daar niet voor, ik moest het slikken van de dokter omdat ik anders te druk was in de klas, maar echt na 2 jaar werkt dat ook niet meerChukkels wrote:Ik moet me kunnen concentreren op m'n schoolwerk, alleen in de tentamenweek. Met 4-FMP is dat ook wel leuk, maar dan gaat je serotonine van naar de kloten
Behoor jij tot de 8% die dus sowieso nooit aan de zwaardere drugs gaat?Pommer wrote:Alleen XTC/MDMA, de rest wil ik niet aan beginnen
zeg je nuPommer wrote:Alleen XTC/MDMA, de rest wil ik niet aan beginnen
Ik moet het ook echt maar 1 week gebruiken en dan 2 of 3 dagen en dan weer 3 maanden niet, dus komt wel goedroberttt wrote:ritalin werkt daar niet voor, ik moest het slikken van de dokter omdat ik anders te druk was in de klas, maar echt na 2 jaar werkt dat ook niet meerChukkels wrote:Ik moet me kunnen concentreren op m'n schoolwerk, alleen in de tentamenweek. Met 4-FMP is dat ook wel leuk, maar dan gaat je serotonine van naar de kloten
Je moet wat doen met je leven heHoofdcoach wrote:Jezus wat een collectie
Hahahaha ik zei ook altijd nee ik hou het bij blowen, nee ik hou het bij een pilletje, nee ik ga nooit aan de psychadelica, je grens word steeds groter.. gewoon een kwestie van tijd... 
Dat heb ik gelukkig nog nooit van m'n leven gezegd. Ik heb er ook nog nooit aan gedacht alvorens ik aan de X ginghsrobin wrote:nee ik ga nooit aan de psychadelica
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ik voorlopig ook, maar waarschijnlijk dit jaar nog LSD proberenPommer wrote:Alleen XTC/MDMA,
Wil ik ook weer kunnen kopen, maar kan ze echt nergens krijgen!Hoofdcoach wrote:Ik voorlopig ook, maar waarschijnlijk dit jaar nog LSD proberenPommer wrote:Alleen XTC/MDMA,
Ik ook, je wordt nieuwsgierig.hsrobin wrote:Hahahaha ik zei ook altijd nee ik hou het bij blowen, nee ik hou het bij een pilletje, nee ik ga nooit aan de psychadelica, je grens word steeds groter.. gewoon een kwestie van tijd...
Het is ook gewoon allemaal boemlauw
VetjesHoofdcoach wrote: Ik voorlopig ook, maar waarschijnlijk dit jaar nog LSD proberen
-
G
ik heb wel zin om hem bij de spacemeeting te hebbenHoofdcoach wrote:Jezus wat een collectie
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
haha ben zelf echt benieuwd daarnaarroberttt wrote:volgende week lsddaar heb ik ook zin in