Je hebt gelijk, erg smakelijk is het niet. Maar het gevoel is goddelijk!wesskeej wrote:Nee doe ik niet aan vies spul
Active topics in Off-Topic
Moderators
inderdaad is wel vies, maar je moet er ook niet op kauwen hewesskeej wrote:Nee doe ik niet aan vies spul
wat is het verschil tussen het drugsgebruik topic en dit topic?
In het andere topic werd alleen maar gespamt en werd niks nuttigs meer gepost wat met drugs te maken had, helaas.
Het is al opgelost.
Bedankt voor je begrijpende houding Oostzaner.
Ik zal in de beginpost erbij zetten dat het de bedoeling is dat het hier over drugs gaat met betrekking tot niet informatieve, maar ook informatieve informatie!
Bedankt voor je begrijpende houding Oostzaner.
Ik zal in de beginpost erbij zetten dat het de bedoeling is dat het hier over drugs gaat met betrekking tot niet informatieve, maar ook informatieve informatie!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Woei! weer open
mooi zo
maarja ff om verder te gaan
wie neemt wat mee naar hardbass? 
Damn, weer open. Had dan mij of iemand anders moderator gemaakt van het Drugstopic, zodat we daar in de beginpost informatie konden zetten en een poll aan konden maken, want nu halen we de 1000 pagina's nooit! 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Moet nog kijken wat ik voor moois krijg, wordt waarschijnlijk alleen blauwe bomen
daar vermaak ik me prima mee 
1 gram speed en 10 bruine bomen!roberttt wrote:mooi zomaarja ff om verder te gaan
Maat van mij neemt 10 eekhoorntjes mee en 1 gram speed
Een andere maat van mij neemt 1 gram mephedrone mee
Weer een andere dextro amfetamine.
Van alles wat
jij zou toch niet aan de pillen ?Hoofdcoach wrote:Moet nog kijken wat ik voor moois krijg, wordt waarschijnlijk alleen blauwe bomendaar vermaak ik me prima mee
Dat is dus voor het drugsgebruik topic. Want dat is serieuze shizzle. Dit is alleen voor onzinpraat over drugsroberttt wrote:mooi zomaarja ff om verder te gaan
Geen kristal? Damn, dan moet ik van roberttt bietsen.Olijfboompje wrote:1 gram speed en 10 bruine bomen!roberttt wrote:mooi zomaarja ff om verder te gaan
![]()
Van alles wat![]()
en ik neem mee
2 gram speed
3/4 eekhoorntjes
1 gram metholyne
Mdma kristallen
zoiets denk ik
2 gram speed
3/4 eekhoorntjes
1 gram metholyne
Mdma kristallen
zoiets denk ik
Jawel, 3 maatjes nemen ieders een gram meeChukkels wrote:Geen kristal? Damn, dan moet ik van roberttt bietsen.Olijfboompje wrote:1 gram speed en 10 bruine bomen!roberttt wrote:mooi zomaarja ff om verder te gaan
![]()
Van alles wat![]()
Zullen we hier ook wat leuke drugsfoto's posten
De tering, nou dan moet je niet gepakt wordenroberttt wrote:en ik neem mee
2 gram speed
3/4 eekhoorntjes
1 gram metholyne
Mdma kristallen
zoiets denk ik
Ik neem 5 eekhoorntjes mee, 2 voor mezelf, en de rest voor 3 vrienden
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
roberttt wrote:jij zou toch niet aan de pillen ?Hoofdcoach wrote:Moet nog kijken wat ik voor moois krijg, wordt waarschijnlijk alleen blauwe bomendaar vermaak ik me prima mee
huh? juist wel
achja risico van het vak, als ik wordt gepakt. jammer, maar hoe groot is die kans 1/270 ofzoKevin-Raw wrote:De tering, nou dan moet je niet gepakt wordenroberttt wrote:en ik neem mee
2 gram speed
3/4 eekhoorntjes
1 gram metholyne
Mdma kristallen
zoiets denk iken dan ga jij zeker de kampioenschappen winnen!!
![]()
Ik neem 5 eekhoorntjes mee, 2 voor mezelf, en de rest voor 3 vriendenAls ik een likje methylone wil moet ik dus naar jou komen
Last edited by roberttt on 24 Jan 2011 16:25, edited 1 time in total.
We moeten eigenlijk een Hardtraxx Drugs Hyve aanmaken, waar we wauze foto's en verhalen op kunnen zetten. En dan alleen toegankelijk voor Hardtraxx peepz, want de té erge wausfoto's zijn niet goed voor later 
Nu we het daarover hebben, Robert, ik mag vast wel een snuifje methylone.Kevin-Raw wrote:De tering, nou dan moet je niet gepakt wordenroberttt wrote:en ik neem mee
2 gram speed
3/4 eekhoorntjes
1 gram metholyne
Mdma kristallen
![]()
Ik neem 5 eekhoorntjes mee, 2 voor mezelf, en de rest voor 3 vriendenAls ik een likje methylone wil moet ik dus naar jou komen
Ik ga gewoon het record van 5 verschillende trachten te verbreken.
Hard bass wordt een klapper en dat gaan we doen ook
haha topic is weer terug hoor 
maar ik heb nog nooit gebruikt
alleen wiet
alleen wiet
is ook drugsMartin wrote:haha topic is weer terug hoor
alleen wiet
Niks mis mee tochMartin wrote:haha topic is weer terug hoor
alleen wiet
Wil je een keertje hard drugs proberen of noppes? :O
Dat meen je toch niet echt hé? Ik vind methylone dus echt het meest ranzigste wat er bestaat. Ik heb afgelopen zaterdag een flinke lik (150mg volgens Daniël) MDMA Kristal gehad en in vergelijking met methylone waren de Kristallen een overheerlijke Chunky Monkey Ben & Jerry ijs met een hele berg slagroom.Kevin-Raw wrote:De tering, nou dan moet je niet gepakt wordenroberttt wrote:en ik neem mee
2 gram speed
3/4 eekhoorntjes
1 gram metholyne
Mdma kristallen
![]()