Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 15:52 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
5 genoeg? Man, Ramon alleen kan er al 4 op :P maar als ik Masters zou gaan, zou ik er ook 1 krijgen van jou, dus dan heb je sowieso niet genoeg haha. Maar dan mag je me die een andere keer geven, want ga toch geen snoep nemen dit weekend ^^

Jij snapt het :D

Ik ga trouwens echt niet naar Masters man...
Ik heb er sowieso het geld niet voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 15:55 

Hardtraxx Veteran

ik heb het geld ook niet voor masters, maar de zin wel. Staat 1-1 dus. Het winnende doelpunt zal gemaakt worden door mijn lichaam. Als die in het goede doel scoort, ga ik. Scoort mijn lichaam een eigen doelpunt, ga ik gezellig met jou mee terug. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 15:58 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
ik heb het geld ook niet voor masters, maar de zin wel. Staat 1-1 dus. Het winnende doelpunt zal gemaakt worden door mijn lichaam. Als die in het goede doel scoort, ga ik. Scoort mijn lichaam een eigen doelpunt, ga ik gezellig met jou mee terug. :P

Haha :lol:
Of je neemt wat van die 2cb mee en we wanneer wij terugkomen van Rebirth vol aan de 2cb :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Of je neemt wat van die 2cb mee en we wanneer wij terugkomen van Rebirth vol aan de 2cb :innocent:

Moet die wel eerst binnen zijn gekomen, en dat is dus niet het geval :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 16:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Moet die wel eerst binnen zijn gekomen, en dat is dus niet het geval :'(

Oei...vieze honden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 16:45 

Hardtraxx Veteran

Ja inderdaad :(

Trouwens, weer eens slecht nieuws over ons favoriete Haribo snoep:

Citaat:
Twee jonge mensen zijn de afgelopen dagen in Zuid-Limburg overleden na het gebruik van XTC. Daarmee zijn alleen in maart in Zuid-Limburg al drie mensen gestorven door XTC-gebruik. Over het laatste half jaar komt het aantal uit op vier, maakte de politie donderdag bekend. In de eerste drie gevallen ging het om XTC met een zeer hoog actief of vervuild werkzaam bestanddeel, aldus de politie.

Drie van de vier slachtoffers komen uit de gemeente Sittard-Geleen, het vierde slachtoffer woonde in Maastricht. Afgelopen zaterdag overleed een 20-jarige man uit Margraten aan de gevolgen van een overdosis XTC. Een 20-jarige vrouw uit Sittard stierf in de nacht van dinsdag op woensdag na XTC-gebruik. Eerder deze maand overleed een 29-jarige Sittardenaar na het gebruik van de drug, en in november overleefde een 29-jarige inwoner van Geleen een overdosis niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 16:55 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ja inderdaad :(

Trouwens, weer eens slecht nieuws over ons favoriete Haribo snoep:

Citaat:
Twee jonge mensen zijn de afgelopen dagen in Zuid-Limburg overleden na het gebruik van XTC. Daarmee zijn alleen in maart in Zuid-Limburg al drie mensen gestorven door XTC-gebruik. Over het laatste half jaar komt het aantal uit op vier, maakte de politie donderdag bekend. In de eerste drie gevallen ging het om XTC met een zeer hoog actief of vervuild werkzaam bestanddeel, aldus de politie.

Drie van de vier slachtoffers komen uit de gemeente Sittard-Geleen, het vierde slachtoffer woonde in Maastricht. Afgelopen zaterdag overleed een 20-jarige man uit Margraten aan de gevolgen van een overdosis XTC. Een 20-jarige vrouw uit Sittard stierf in de nacht van dinsdag op woensdag na XTC-gebruik. Eerder deze maand overleed een 29-jarige Sittardenaar na het gebruik van de drug, en in november overleefde een 29-jarige inwoner van Geleen een overdosis niet.

Ben benieuwd wat voor pillen ze hadden.
Maar hey, tis wel limburg hey, zegt genoeg. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

Zal wel gewoon PMMA troep zijn geweest :thumbdown: lekker weer XTC een slechte naam geven :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:00 

Hardtraxx Veteran

PMMA, lijkt me duidelijk. Die zijn de afgelopen maanden enorm veel in die regio geconstateerd. Maar een overdosis aan XTC kan ik niet geloven. De OD-dosis ligt op 2 gram. Het lijkt me dus niet dat iemand zo stom is geweest om 15 Q-Dance of Eekhoorntjes op 1 avond naar binnen te gooien. Trouwens, dinsdag op woensdag. Kan dus ook zijn dat ze al vanaf het weekend bezig waren. Maar jah, dit is lullig voor de slachtoffers en omgeving, maar ook voor ons. Want zo komt XTC wéér in een slecht daglicht te staan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:07 

Hoofdcoach schreef:
Zal wel gewoon PMMA troep zijn geweest :thumbdown: lekker weer XTC een slechte naam geven :thumbdown:

Ja pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:40 

Hardtraxx Veteran

Woehoe! Triforces getest op 168mg :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:41 

Chukkels schreef:

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:41 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:43 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, is gewoon perfect om te beginnen met een hele (of 3/4e) om vervolgens over te gaan op halfjes. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:17 

Haha dat plaatje :P
Ja idd ben benieuwt hoe ze zullen vallen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:41 

Hardtraxxer

:(

http://www.trimbos.nl/nieuws/trimbos-ni ... xtc-pillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:

Read previous page :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:51 

Hardtraxxer

Stoor me er wel vreselijk aan dat ze het over xtc-pillen blijven hebben.
Als ik aspirientjes verkoop als xtc, blijven het toch gewoon aspirientjes. Deze mensen zijn gestorven door het innemen van PMMA-pillen, niet door xtc :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Stoor me er wel vreselijk aan dat ze het over xtc-pillen blijven hebben.
Als ik aspirientjes verkoop als xtc, blijven het toch gewoon aspirientjes. Deze mensen zijn gestorven door het innemen van PMMA-pillen, niet door xtc :thumbdown:

Maar dat verkoopt natuurlijk niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:19 

Hardtraxxer

Mensen, dringende vraag!

Iemand hier bekend met de paarse hartjes? http://pic100.picturetrail.com/VOL917/4 ... 932434.jpg

Meid uit de buurt zei 230mg, lijkt mij dus echt praktisch onmogelijk (verhouding bindmiddel etc. etc.)

Ik las ergens op PF over 110-120, ook dat is nog niet bevestigd. Iemand wél echte testdata of andere aannames die bij een van de 2 waardes in de buurt komen? Hoor 't graag, want ik kan haar niet uit de droom helpen dat 230mg hoooooogst onwaarschijnlijk is.

Ohja.. haar argument was "Ja een meisje ging op een kwart ** hard!!" <- :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:25 

Hardtraxxer

Kan ze op Pillreports ook niet vinden, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 20:04 

Donateur

Dan zijn ze net nieuw denk? Kweet het ook niet zeker maar als er op pf waardes van 110-120 worden geroepen, zou ik dat maar wel vertrouwen gezien dat wel onder het gemiddelde van de huidige pillen ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 21:05 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Dan zijn ze net nieuw denk? Kweet het ook niet zeker maar als er op pf waardes van 110-120 worden geroepen, zou ik dat maar wel vertrouwen gezien dat wel onder het gemiddelde van de huidige pillen ligt.

Inderdaad veel aannemelijker dan 230.. Njah binnenkort toch nog lekker 15 boompjes voor komende paar feestjes.. en dan nog paar eekhoorns van andere maat en dan zien we wel weer verder. Heb met die bekende toch iets meer :)

Die triforce eerst resultaat zit op 168mg btw! Vergelijkbaar met de groene jumbo's denk ik dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 21:49 

Hier ook een dringende vraag!

Nou mensen vandaag dus weer nieuwe pillen gehaald voor aankomend weekend.
Normaal heeft die gast altijd blauwe diamantjes, maar dit keer had hij nieuwe.
Hij zei dat het 190 mg was. Kan niks op internet er over vinden.
Hij zei dat het eigen druk waren. Ze zijn blauw best dik, zonder breeklijk en zonder logo.
Kent iemand ze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:57 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:
Hier ook een dringende vraag!

Nou mensen vandaag dus weer nieuwe pillen gehaald voor aankomend weekend.
Normaal heeft die gast altijd blauwe diamantjes, maar dit keer had hij nieuwe.
Hij zei dat het 190 mg was. Kan niks op internet er over vinden.
Hij zei dat het eigen druk waren. Ze zijn blauw best dik, zonder breeklijk en zonder logo.
Kent iemand ze?

Neee (ik niet :P ).. en na al het nieuws vandaag toch maar oppassen ;) Schijnen van die PMMA varianten >10 soorten in omloop te gaan.. You never know!
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic