2c-b is trouwens een upper 
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
nou merkte ik niks van ik sliep in de trein, dus geen upper.. En k ben weg later
Trein?roberttt wrote:nou merkte ik niks van ik sliep in de trein, dus geen upper.. En k ben weg later
Maaruh, het heeft een MDMA-achtige werking, waardoor het ook een energie-achtige werking heeft. Het is dus een upper.
Zo ben ik er al meer tegen gekomen, bij onbekenden sta ik er vet verdwaald op. Echt als een dwaasHoofdcoach wrote:Zag laatst op facebook een foto van een vriend op hard bass en op de achtergrond zie je robertmaar die kijkt alsof hij iets heel moois ziet
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
roberttt wrote:Zo ben ik er al meer tegen gekomen, bij onbekenden sta ik er vet verdwaald op. Echt als een dwaasHoofdcoach wrote:Zag laatst op facebook een foto van een vriend op hard bass en op de achtergrond zie je robertmaar die kijkt alsof hij iets heel moois ziet
schaam me dood
Haha je staat er wel leuk op
LSD is psychedelica net als Paddo'sChukkels wrote:Wat is LSD dan volgens jou? En wat zijn Paddo's? Of Ketamine?
-
T
Toch wil ik nog wel een keer lsd gaan proberen 
-
T
Kan jij het komen brengen dan?roberttt wrote:Nou vandaag is de perfecte dag
Ik ga vrijdag weer eraanwesskeej wrote:Toch wil ik nog wel een keer lsd gaan proberen
Ik moet het ook nog maar eens zeeeeeeeeeeeeeeer binnenkort gaan proberen. Iemand een suggestie wanneer?

-
T
Ik ga natuurlijk geen lsd gebruiken als ik die dag erna na masters moetOlijfboompje wrote:Ik ga vrijdag weer eraanwesskeej wrote:Toch wil ik nog wel een keer lsd gaan proberen
-
T
Heb ik zoiezo wel heb nog 4 gram van afgelopen weekend en dat moet op!roberttt wrote:Heb je speed voor..
Waarom niet? Probeer je me nou te ontmoedigen? Lukt je toch niet!wesskeej wrote:Ik ga natuurlijk geen lsd gebruiken als ik die dag erna na masters moetOlijfboompje wrote:Ik ga vrijdag weer eraanwesskeej wrote:Toch wil ik nog wel een keer lsd gaan proberen
-
T
Ja chuckels dat is niet goed voor je lsd 
Nou dan gaat dat wel goed komenwesskeej wrote:Heb ik zoiezo wel heb nog 4 gram van afgelopen weekend en dat moet op!roberttt wrote:Heb je speed voor..
-
T
Ik denk dat het al voor 12 uur 's avonds op is aangezien we al in de middag beginnenroberttt wrote:Nou dan gaat dat wel goed komenwesskeej wrote:Heb ik zoiezo wel heb nog 4 gram van afgelopen weekend en dat moet op!roberttt wrote:Heb je speed voor..
Lol, ja, want LSD is echt een drug waarvan je naar de klote gaat :')wesskeej wrote:Ik ga natuurlijk geen lsd gebruiken als ik die dag erna na masters moetOlijfboompje wrote:Ik ga vrijdag weer eraanwesskeej wrote:Toch wil ik nog wel een keer lsd gaan proberen
-
T
Kan je maar zien hoeveel verstand ik heb van lsd 
Correctwesskeej wrote:Kan je maar zien hoeveel verstand ik heb van lsd
-
T
Maar dan ga ik lekker zaterdag spacen samen met ramon heb 5 eekhoorntjes dus dat moet wel goed komenOlijfboompje wrote:Correctwesskeej wrote:Kan je maar zien hoeveel verstand ik heb van lsd
Het zal toch welwesskeej wrote:Maar dan ga ik lekker zaterdag spacen samen met ramon heb 5 eekhoorntjes dus dat moet wel goed komenOlijfboompje wrote:Correctwesskeej wrote:Kan je maar zien hoeveel verstand ik heb van lsd
5 genoeg? Man, Ramon alleen kan er al 4 op
maar als ik Masters zou gaan, zou ik er ook 1 krijgen van jou, dus dan heb je sowieso niet genoeg haha. Maar dan mag je me die een andere keer geven, want ga toch geen snoep nemen dit weekend