Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:30 

Iemand ervaring met pep + x ?
bijvoorbeeld grammetje pep over de avond + 1 bruine boom erbij ofzo ben benieuwt naar die combinatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:31 

MovingMadness schreef:
bijvoorbeeld grammetje pep over de avond + 1 bruine boom erbij ofzo ben benieuwt naar die combinatie.

zover ik hier heb gehoord gaat pep beetje x tegen, maar i could be wrong.
zat ervaring @ dit topic iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:32 

Ja ook wel is gelezen maar lees er ook weer over dat het geweldig zou zijn etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:33 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:

Grammetje pep? Hoeveel % zuiver is je pep als ik vragen mag? :P

Maar het is een geniale combi, ben altijd veel actiever met pep op, maar dankzij de X heb ik dat love-gevoel ook nog volop. Laten we zeggen, dat als je met alleen X op tegen een uur of 5 de voetjes nog maar 10 centimeter van de grond af krijg, met pep op krijg je ze nog 40 centimeter van de grond af :woot:

Heb het laatst weer een keer zonder pep gedaan, maar sinds de keer dat ik het mét pep heb gedaan, vond ik het telkens toch veel vetter :D

Alleen oppassen voor zwarte gaten, als je teveel van (een van) beide neemt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:35 

Hoeveel neem jij van X en pep dan op zo'n avondje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:35 

Hardtraxxer

MovingMadness schreef:
DarkNoize schreef:
Vind pep altijd wel 'lekker' eigenlijk :x
Beetje kriebelen in je neus, niet onaangenaam vind ik :P
Alleen als het dan mijn keel in komt druipen is het wel even kokhalzen >.< Maar dat hebben we er maar graag genoeg voor over! :)

Maatje gaat zaterdag voor het eerst aan de pep waarschijnlijk...

Hoe beschrijf jij het gevoel dan wat je hebt bij pep in vergelijking met mdma?

Gevoel als in effect neem ik aan?
Mdma is gewoon veel vager, je voelt je wel helemaal top en iedereen is je vriend enzo, maar ik werd altijd zo vaag en achteraf wist ik niks meer.
Bij pep ben ik gewoon nuchtere harrie die zich helemaal top voelt, energie voor 10, kan niet stil blijven staan en rag me helemaal naar de klote. Terwijl ik bij mdma met van alles en nog wat bezig was, maar naar de muziek luisteren en/of raggen zat daar zeker niet bij.
Ook omdat een paar vrienden het 'minder leuk' vinden dat iedereen vaag is (zij gebruiken niks) heb ik veel liever pep, aangezien ik dan nog gewone gesprekken kan voeren, ik zie er niet vercrackt uit en weet zelf ook nog iets van het feest.
Nadeeltje is wel dat je de dag erna niet hoeft te verwachten dat je veel slaapt.

Pommer schreef:
Dan is het lekkerder als je iets neemt waar je lekker een beetje van gaat spacen enzo

dat is bij pep niet echt het geval toch of wel?

Ik heb iig nog nooit lopen spacen op pep. Heb ook nog niet belachelijk grote hoeveelheden naar binnen lopen scheppen. Dat scheelt misschien ook.
Ik ben altijd gewoon 'nuchter' en voel me helemaal top, maar zeker niet vaag of spacend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:37 

Donateur

Ik ga van pep altijd enorm schaatsen :p

En van MDMA vergeet ik ook alles.. En stamp ik niet en ben ik alleen een wazige doedelzak
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:38 

Hardtraxxer

Heb ooit 1 keer eerst pep gehad en toen een halve groene Jumbo (Thunderdome), vanaf de inslag van die Jumbo weet ik NIKS meer :mad:
Dat was de druppel, sindsdien geen x meer gehad op feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:39 

Donateur

Had ik op 10 years en al me andere feesten.

Pil slaat in en weet niks meer :p

Q-dance present fusion sloeg ie in tijdens de meeting 1 uur ofzo. Vanaf dat moment tot ik thuis was, alles weg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:39 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Aan mij zie veel minder als ik pep op heb dan als ik pillen op heb :P Kaak is wel wat gespannen en heb grote pupillen, maar verder niet echt duidelijke kaakschaats of rollende ogen ofso :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:40 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

En van MDMA vergeet ik ook alles.. En stamp ik niet en ben ik alleen een wazige doedelzak

Whaha ik dacht dat ik de enige was.
Ik schaats harder van pep dan mdma
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:41 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Had ik op 10 years en al me andere feesten.

Pil slaat in en weet niks meer :p

Q-dance present fusion sloeg ie in tijdens de meeting 1 uur ofzo. Vanaf dat moment tot ik thuis was, alles weg :lol:

En elk feest doe je het toch weer?
Na 5/6 keer heb ik vriendelijk bedankt, maar x komt er niet meer in op een feestje.
Hopelijk kan ik mezelf er ook aan houden, want krijg achteraf sowieso spijt als ik weer alles vergeten ben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:42 

Donateur

haha nou ik schaats van alles, niet best.

Maar ff vraagje.. Ik heb de laatste tijd separatistische trekjes heel erg.. Vooral na een weekend knallen zoals dit weekend niet best, Hoe kan je dat verhelpen.

Net ook bij het eten ( om 6 uur ) In eens een vork de lucht in :lol:

En ja steeds weer, hou er van (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:43 

Donateur

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Wil het ook nog steeds een keer proberen, maar nu t festival seizoen weer begint vind ik t compleet overbodig.

Hoezo dat? :huh:

Vrij eenvoudig vol te houden. Terwijl ik op een avond-feest na een uur of 5 m'n poten begin te voelen ben ik op een festival om 11 uur 's avonds nog lang niet klaar als het afgelopen is.
Ik weet ook wel dat je t eigenlijk niet doet om het volhouden maar in zo'n geval vind ik de toegevoegde waarde van speed vrij nihil.

Daarnaast heb ik totaal geen zin om de hele nacht door plafonddienst te houden als ik weer thuis ben :P Afteren doe ik niet. Nee ik wacht wel tot het eerste nachtfeestje weer is, Loudness wordt een avondje pilsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
haha nou ik schaats van alles, niet best.

Maar ff vraagje.. Ik heb de laatste tijd separatistische trekjes heel erg.. Vooral na een weekend knallen zoals dit weekend niet best, Hoe kan je dat verhelpen.

Net ook bij het eten ( om 6 uur ) In eens een vork de lucht in :lol:

En ja steeds weer, hou er van (L)

Pauze houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:44 

Donateur

pauze houden, heb het al sinds hardbass. Daarna geen pillen meer gehad. Maar wel die trekjes, niks is veilig in me handen want ik gooi er zo mee. Zonder dat ik het kan stoppen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
roberttt schreef:

Whaha ik dacht dat ik de enige was.
Ik schaats harder van pep dan mdma

Ik schaats tegenwoordig al van 5-HTP :lol:

Ik denk dat het gewoon een tik van mij is geworden, als ik hardstyle of hardcore hoor, kauw ik ook altijd een beetje op m'n wang. Let ik er even op, stopt het, maar zodra ik me er niet meer mee bezig hou, kauw ik weer xd

Ook met 2c-b trouwens, zat ik laatst ook gigantisch van te kauwen. :/

Neem trouwens altijd tussen de 200 en 300mg pep. Is zeer goed zuiver spul, dus veel is niet nodig. En dan doe ik meestal tot maximaal 250mg MDMA erbij naarmate de avond vordert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:47 

Donateur

jij schaatst amper :p valt mij op Chukkels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:48 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
pauze houden, heb het al sinds hardbass. Daarna geen pillen meer gehad. Maar wel die trekjes, niks is veilig in me handen want ik gooi er zo mee. Zonder dat ik het kan stoppen :lol:

Dat is wel geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:49 

Donateur

Nee niet, vanavond liet ik me pa schrikken omdat ik ineens met me hand sloeg :lol: Kak is dat ik weet dat ik het doe maar kan het niet meer stoppen omdat het dan al begint.

Hardtraxxer

Ik pak bij pep gewoon om te beginnen een paar stevige sleutelpunten, daarna pak ik bij op gevoel, meestal om de 2 uur nog wat puntjes.
Hoeveel mg dit ongeveer is? Geen ideeee :D

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
jij schaatst amper :p valt mij op Chukkels.

Ik heb het meer over dat kauwen, gewoon echt op je wang bijten en binnenonderlip. Heb m'n bek daar ook flink open aan gehaald xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:50 

Donateur

DarkNoize schreef:
Ik pak bij pep gewoon om te beginnen een paar stevige sleutelpunten, daarna pak ik bij op gevoel, meestal om de 2 uur nog wat puntjes.

Zo doe ik het ook altijd :D Maar altijd plafonddienst bij thuiskomst :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:51 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:

1 grote sleutelpunt is ongeveel 75mg volgens mij. Tenminste, zo lijkt het als ik het afweeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:53 

Hardtraxx Addict

DarkNoize schreef:

Haha zo doe ik het ook.
Begin met een paar (3 of 4) lijntjes onderweg naar het feest en pak daar gewoon sleutelpunten bij.
Meestal neem ik een gram mee en op het eind is nog een beetje over
Vorige  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic