MovingMadness schreef:
DarkNoize schreef:
Vind pep altijd wel 'lekker' eigenlijk
Beetje kriebelen in je neus, niet onaangenaam vind ik
Alleen als het dan mijn keel in komt druipen is het wel even kokhalzen

Maar dat hebben we er maar graag genoeg voor over!

Maatje gaat zaterdag voor het eerst aan de pep waarschijnlijk...
Hoe beschrijf jij het gevoel dan wat je hebt bij pep in vergelijking met mdma?
Gevoel als in effect neem ik aan?
Mdma is gewoon veel vager, je voelt je wel helemaal top en iedereen is je vriend enzo, maar ik werd altijd zo vaag en achteraf wist ik niks meer.
Bij pep ben ik gewoon nuchtere harrie die zich helemaal top voelt, energie voor 10, kan niet stil blijven staan en rag me helemaal naar de klote. Terwijl ik bij mdma met van alles en nog wat bezig was, maar naar de muziek luisteren en/of raggen zat daar zeker niet bij.
Ook omdat een paar vrienden het 'minder leuk' vinden dat iedereen vaag is (zij gebruiken niks) heb ik veel liever pep, aangezien ik dan nog gewone gesprekken kan voeren, ik zie er niet vercrackt uit en weet zelf ook nog iets van het feest.
Nadeeltje is wel dat je de dag erna niet hoeft te verwachten dat je veel slaapt.
Pommer schreef:
Dan is het lekkerder als je iets neemt waar je lekker een beetje van gaat spacen enzo
dat is bij pep niet echt het geval toch of wel?
Ik heb iig nog nooit lopen spacen op pep. Heb ook nog niet belachelijk grote hoeveelheden naar binnen lopen scheppen. Dat scheelt misschien ook.
Ik ben altijd gewoon 'nuchter' en voel me helemaal top, maar zeker niet vaag of spacend.