Maar nu gaan we samen gezellig los op moh en de after van moh of we blijven hem bij mij thuis chilleuhChukkels wrote:Dat is eigenlijk wél de reden jahroberttt wrote:En omdat ik niet meega
Anders waren we samen terug gegaan, waarschijnlijk naar Amsterdam, omdat dat nog wél mogelijk is, maar ik heb nu GEEN zin om alleen terug te gaan, dus moet ik maar nachtje doorhalen
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Vrijdag met vrienden chillen, zit zelf nog in dubio wat ik ga nemen.. Truffels of een snoepje.. Twee vrienden gaan voor het eerst aan de X, denk dat ik toch truffels ga nemen.. Ben benieuwd hahaha
-
G
op moh sowieso raggenwesskeej wrote:Maar nu gaan we samen gezellig los op moh en de after van moh of we blijven hem bij mij thuis chilleuh
en ik ga dan lekker terug in das bus nach houze
Ik ga vrijdag maar een thuissetting doen, moet wat in me leven....
Voor mij wordt het toch wat leiper en leuker 
Vrijdag LSD
Zaterdag Rebirth
Zondag Onbepaald.
Vrijdag LSD
Zaterdag Rebirth
Zondag Onbepaald.
Ik stuur je morgen wel een kaartje als de postbode eindelijk eens langs is geweest na 2 dagen niet te hebben bezorgdroberttt wrote:Ik ga vrijdag maar een thuissetting doen, moet wat in me leven....
Dit wordt zooooooo zooooooo geniaal weekend!Olijfboompje wrote:Voor mij wordt het toch wat leiper en leuker
Vrijdag LSD
Zaterdag Rebirth
Zondag Onbepaald.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Heerlijk waterpijp weer 
Jeeh, met loudness maar eens pep proberen 
-
M
snoeven of bommekes?modernization wrote:Jeeh, met loudness maar eens pep proberen
Wel bommetjesMovingMadness wrote:snoeven of bommekes?modernization wrote:Jeeh, met loudness maar eens pep proberen
Ik ga dus echt beginnen met een bommetje als ik (alleen) pep doe op een feest. Vind die smaak nog steeds zo smerig
Later op het feest maakt het me niks meer uit en dan snuif ik wel bij, zijn dan toch kleinere hoeveelheden 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ik ga ook maar is pep scoren binnenkort, ben echt benieuwd hoe dat is 
Wil het ook nog steeds een keer proberen, maar nu t festival seizoen weer begint vind ik t compleet overbodig.
Vind pep altijd wel 'lekker' eigenlijk
Beetje kriebelen in je neus, niet onaangenaam vind ik
Alleen als het dan mijn keel in komt druipen is het wel even kokhalzen
Maar dat hebben we er maar graag genoeg voor over! 
Maatje gaat zaterdag voor het eerst aan de pep waarschijnlijk...
Beetje kriebelen in je neus, niet onaangenaam vind ik
Alleen als het dan mijn keel in komt druipen is het wel even kokhalzen
Last edited by DarkNoize on 30 Mar 2011 23:20, edited 1 time in total.
Hoezo dat?dawasiknie wrote:Wil het ook nog steeds een keer proberen, maar nu t festival seizoen weer begint vind ik t compleet overbodig.
-
B
Defqon peppen?Hoofdcoach wrote:Ik ga ook maar is pep scoren binnenkort, ben echt benieuwd hoe dat is
-
M
Hoe beschrijf jij het gevoel dan wat je hebt bij pep in vergelijking met mdma?DarkNoize wrote:Vind pep altijd wel 'lekker' eigenlijk![]()
Beetje kriebelen in je neus, niet onaangenaam vind ik![]()
Alleen als het dan mijn keel in komt druipen is het wel even kokhalzenMaar dat hebben we er maar graag genoeg voor over!
Dat vind ik dus ook. Het snuiven vind ik niet erg. Maar de smaak in je keel... Ik vind snuiven helemaal niet erg, bij niks niet (behalve bij 4-fmp als ik de verhalen mag gelovenDarkNoize wrote:Vind pep altijd wel 'lekker' eigenlijk![]()
Beetje kriebelen in je neus, niet onaangenaam vind ik![]()
Alleen als het dan mijn keel in komt druipen is het wel even kokhalzenMaar dat hebben we er maar graag genoeg voor over!
Dan is het lekkerder als je iets neemt waar je lekker een beetje van gaat spacen enzoChukkels wrote:Hoezo dat?dawasiknie wrote:Wil het ook nog steeds een keer proberen, maar nu t festival seizoen weer begint vind ik t compleet overbodig.
dat is bij pep niet echt het geval toch of wel?
Smaak boeit mij echt nietChukkels wrote:Ik ga dus echt beginnen met een bommetje als ik (alleen) pep doe op een feest. Vind die smaak nog steeds zo smerigLater op het feest maakt het me niks meer uit en dan snuif ik wel bij, zijn dan toch kleinere hoeveelheden
//editje, festivalseizoen, lekker overdag, dus genoeg energie en pep overbodig
Klinkt wel een beetje raar zomodernization wrote:Smaak boeit mij echt nietChukkels wrote:Ik ga dus echt beginnen met een bommetje als ik (alleen) pep doe op een feest. Vind die smaak nog steeds zo smerigLater op het feest maakt het me niks meer uit en dan snuif ik wel bij, zijn dan toch kleinere hoeveelheden
Heb al zoveel smerige dingen op, ga je ook echt niet dood aan
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
OkéBanaanslak wrote:Defqon peppen?Hoofdcoach wrote:Ik ga ook maar is pep scoren binnenkort, ben echt benieuwd hoe dat is
Jij moet weer rare dingen denken hePommer wrote:Klinkt wel een beetje raar zomodernization wrote:Smaak boeit mij echt nietChukkels wrote:Ik ga dus echt beginnen met een bommetje als ik (alleen) pep doe op een feest. Vind die smaak nog steeds zo smerigLater op het feest maakt het me niks meer uit en dan snuif ik wel bij, zijn dan toch kleinere hoeveelheden
Heb al zoveel smerige dingen op, ga je ook echt niet dood aan