Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Uhmmm...ik blijf er nu al 4 maanden vanaf, dus het lukt ook wel om er nu nog vanaf te blijven.

En ik dacht dat we gingen candyflippen in het Loudness Weekend :(

Doen we ook.
Het is meer dat ik al 4 maanden van de pep afblijf in mijn portomonnee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:39 

Hardtraxx Addict

Maar hoezo nemen jullie zoveel mee naar die feessies?? :P

Ik was al doodsbenauwd dat ik 2 pillen mee naar binnen moest smokkelen voor mezelf en bang was om gepakt te worden.. En hier zie je berichten van : Neuu had er 10 bij me, en wat pep .. en dit en dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:40 

Donateur

Beter teveel als te weinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:42 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Maar hoezo nemen jullie zoveel mee naar die feessies?? :P

Ik was al doodsbenauwd dat ik 2 pillen mee naar binnen moest smokkelen voor mezelf en bang was om gepakt te worden.. En hier zie je berichten van : Neuu had er 10 bij me, en wat pep .. en dit en dat :lol:

Ik ben nogal sociaal :P
Ik deal ook niet ofzo, maar deel uit... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:44 

Hardtraxx Addict

Jaa beter teveel ja, dat klopt.. !

Want heb er later ook nog van iemand 1 gekregen :D Gewoon vriend van me die al genoeg had gehad en overhad, ik was er blij mee :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:44 

Hardtraxx Veteran

Even over die stelling, ik heb gekozen voor: Houden zoals het is.

Mensen die legaliseren kiezen overzien de problemen niet die het op de korte & lange termijn zulllen teweeg brengen in Nederland. Ik ben zeker niet anti drugs maar zoals het nu is, is het gewoon het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:47 

Donateur

Squirrie schreef:

Want heb er later ook nog van iemand 1 gekregen :D Gewoon vriend van me die al genoeg had gehad en overhad, ik was er blij mee :love:

Ik deel ook altijd uit, op hardbass ook nog aan 2 van hardtraxx wat gegeven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:53 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Squirrie schreef:

Ik deel ook altijd uit, op hardbass ook nog aan 2 van hardtraxx wat gegeven xd

Relaxed toch dat iedereen er zo chill mee omgaat! ;) Als ik wat over zou hebben en iemand zou willen zou ik er zelf ook geen problemen mee hebben dus..

Afgelopen carnaval ook teveel meegenomen met wat pep erbij, ook mensen gelukkig mee gemaakt! :D (daar is security toch kut.. :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:55 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

Mensen die legaliseren kiezen overzien de problemen niet die het op de korte & lange termijn zulllen teweeg brengen in Nederland. Ik ben zeker niet anti drugs maar zoals het nu is, is het gewoon het beste.

Mag ik vragen wat voor korte en lange termijn problemen jij dan zou zien opkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:05 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Oxbow schreef:

Mag ik vragen wat voor korte en lange termijn problemen jij dan zou zien opkomen?

Zoals het nu is vind ik het prima, gewoon gedoogbeleid met softdrugs en ook met kleine hoeveelheden harddrugs doet de politie niet te moeilijk.

Legalisering zou slecht zijn voor Nederland, omdat als wij dat als enige land doen alle criminaliteit en misdaad hierheen trekt en dat wil je niet. Legalisering zou alleen goed zijn als heel Europa meedoet of zelf meerdere werelddelen en dat zie ik dus nooit gebeuren.

Filosofie achter het legaliseren is mooi, alleen niet realistisch en haalbaar, dus doe dan maar niet.

Mensen die graag van vergelijkingen met alcohol houden; een xtc-pil is wellicht minder schadelijk dan alcohol, maar als jij xtc net zo gaat gebruiken als alcohol nu misbruikt wordt (in de weekenden), dan zijn de gevolgen niet al te best. Zelfde geld voor andere drugs soorten die dan legaal zouden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:07 

Donateur

Ja ik deal ook niet altijd, op Loudness dan wel.
Want ik had nog 50 dollars liggen, en daartegenover had ik al q-dancjes.
dus de dollars moeste ff snel op, toen heb ik wel verkocht.

Maar op de meeste feesten geef ik gewoon aan bekende dan wel, of voor een drankje ofso.
want inkoopprijs is zowat niks voor mij,
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:09 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Olijfboompje schreef:
Oxbow schreef:

Zoals het nu is vind ik het prima, gewoon gedoogbeleid met softdrugs en ook met kleine hoeveelheden harddrugs doet de politie niet te moeilijk.

Legalisering zou slecht zijn voor Nederland, omdat als wij dat als enige land doen alle criminaliteit en misdaad hierheen trekt en dat wil je niet. Legalisering zou alleen goed zijn als heel Europa meedoet of zelf meerdere werelddelen en dat zie ik dus nooit gebeuren.

Filosofie achter het legaliseren is mooi, alleen niet realistisch en haalbaar, dus doe dan maar niet.

Mensen die graag van vergelijkingen met alcohol houden; een xtc-pil is wellicht minder schadelijk dan alcohol, maar als jij xtc net zo gaat gebruiken als alcohol nu misbruikt wordt (in de weekenden), dan zijn de gevolgen niet al te best. Zelfde geld voor andere drugs soorten die dan legaal zouden worden.

Hehe mooie argumenten :P
Ik weet het persoonlijk niet zo goed.
Ik denk dat een hoop problemen komen, maar ook een hoop problemen worden opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:20 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
haha masterlijk :lol: wij hadden ons een keer lam gezopen. Toen vol gegooid met mdma en dan naar buiten xd liep er lekker bij toen Not. Zag ook van alles :lol:

Ook 1 keer gedaan en nooit meer. Eerst wat pep, toen enorm veel gezopen waarvan ik wel 3x dronken zou zijn, maar het niet voelde vanwege de pep. En toen tegen een uur of 5 een hele Groene Olifant gedropt in het park. Spacen dat ik deed. Zag werkelijk waar de meest rare dingen. Wat begon met een ambulance eindigde in een brandweerauto die in de bomen klommen om iets eruit te halen en dat terwijl er honderden mensen omheen stonden te kijken. Was werkelijk waar geniaal en nog steeds mijn mooiste ervaring met XTC. Maar het was zooooo slecht en dat heb ik er eigenlijk niet voor over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:55 

Hardtraxx Elite

Oxbow schreef:

Hoezo enige land? Er zijn al landen waar alle drugs uit de criminaliteit zijn gehaald met succes, in Portugal zijn worden er bijvoorbeeld geen straffen opgelegd voor het bezit van alle drugs voor persoonlijk gebruik (dus ook xtc, coke, heroine, etc). Dit is al het geval sinds 2001, wanneer iemand ermee word betrapt word er gekeken met een commitee op welke manier ze deze persoon kunnen helpen, deze hulp mag je ook weigeren zonder strafrechtelijke gevolgen. En het werkt! Uit onderzoek blijkt dat het drugsgebruik gedaald is en het ook heel wat andere problemen heeft opgelost: http://www.time.com/time/health/article ... 46,00.html

Dan heb je ook nog Tsjechiƫ, hier is sinds 2010 het bezit van 15gr marihuana, 1.5gr heroine, 1gr coke, 2gr meth, 2gr speed, 4 xtc pillen, 5gr hasj, 40 paddo's en 5 lsd zegels geen crimineel feit meer (legaal). Wat nodig is voor de drugs problematiek aan te pakken is juist het decriminaliseren zodat men het kan gaan zien als een gezondheidsprobleem en geen crimineel probleem. Zoals je kan zien hebben bepaalde andere landen dit al begrepen en bewijzen dat het perfect kan zonder opeens een enorme overlast teweeg te brengen. (bron: http://www.praguepost.com/news/3194-new ... beral.html )

Het uit de criminele sfeer halen van hard drugs zal er niet voor zorgen dat opeens er een enorme stijging komt van drugsmisbruik maar laat de regering juist toe opener en eerlijker te communiceren voor de gezondheidsproblematiek er rond aan te pakken. Elk weekend alcohol zuipen is trouwens echt niet bepaald gezonder als elk weekend xtc, beiden zijn gewoon erg slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:56 

Donateur

Zooo!! dat wist ik niet over die landen :thumbup:
weer wat geleerd :D thanks John
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:57 

Donateur

Inderdaad :) trouwens heeft iemand hier wel is gebruikt door de weeks? wanneer je verveeld ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:00 

Donateur

roberttt schreef:
Inderdaad :) trouwens heeft iemand hier wel is gebruikt door de weeks? wanneer je verveeld ofzo xd

Nee, jij wel? sowieso nog nooit in me eentje. Wel met 2c-c dat ik met vrienden eerst zat, daarna naar huis ging. En nog klein beetje extra nam :whistle: ;) en nog ff ging verder space achter me computer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:00 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Ik Mephedrone.
2 weken elke dag gedaan.
Niet trots op btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:02 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

Nee, jij wel? sowieso nog nooit in me eentje. Wel met 2c-c dat ik met vrienden eerst zat, daarna naar huis ging. En nog klein beetje extra nam :whistle: ;) en nog ff ging verder space achter me computer

Nee maar verveel me dood nu xd en heb hier wel spul om het wat op te vrolijken.

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Ik Mephedrone.
2 weken elke dag gedaan.
Niet trots op btw.

Ooh ja klopt.. dat is niet echt goed indd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

Nee maar verveel me dood nu xd en heb hier wel spul om het wat op te vrolijken.

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Ik Mephedrone.
2 weken elke dag gedaan.
Niet trots op btw.

Ooh ja klopt.. dat is niet echt goed indd

Was puur uit verveling...
Maarja, doe maar niet kerel.
Dat is een van de gevaren, dat je het doet wanneer je je verveelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

You know about me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

Waarom heeft iedereen van die spacy :bomb: in hun sig? Is er wat te vieren ofzo? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Dat wil ik ook wel eens weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:58 

Chukkels schreef:
Waarom heeft iedereen van die spacy :bomb: in hun sig? Is er wat te vieren ofzo? :huh:

KSwoosh schreef:
Ja jongens, het is zo ver.
De ontwikkeling van de ultieme emoticon is gereed.

3..
2..
1..

Get ready for launch...

All systems check...

Go!

I present to you:
THE RAINBOW BOMB
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Niet zomaar een bom, maar een REGENBOOG bom.
Vind je iets zo vet dat je het niet in normale bommetjes kan uitdrukken? Gebruik dan de regenboog bom. :cool:

Use the rainbow bomb, be cool. Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 19:40 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

KSwoosh schreef:
Ja jongens, het is zo ver.
De ontwikkeling van de ultieme emoticon is gereed.

3..
2..
1..

Get ready for launch...

All systems check...

Go!

I present to you:
THE RAINBOW BOMB
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Niet zomaar een bom, maar een REGENBOOG bom.
Vind je iets zo vet dat je het niet in normale bommetjes kan uitdrukken? Gebruik dan de regenboog bom. :cool:

Use the rainbow bomb, be cool. Afbeelding

Held :thumbsup:
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic