Oke....wrote:Tja, als je een pauze hebt van 3 maanden, moet je je gedachten ergens anders houden.wrote:Het valt mij op dat het hier rustig is wanneer men geen feestjes betreedt.
Of laten we het over iets anders dan XTC hebben dan
Pep?
Oke....wrote:Tja, als je een pauze hebt van 3 maanden, moet je je gedachten ergens anders houden.wrote:Het valt mij op dat het hier rustig is wanneer men geen feestjes betreedt.
APPELTAART!!!!!!wrote:Tja, als je een pauze hebt van 3 maanden, moet je je gedachten ergens anders houden.wrote:Het valt mij op dat het hier rustig is wanneer men geen feestjes betreedt.
wrote:Pep?
Sorry boom, ik verkies toch de appeltaartwrote: APPELTAART!!!!!!
Ik doe hetzelfde.wrote:wrote:Pep?Sorry boom, ik verkies toch de appeltaartwrote: APPELTAART!!!!!!
Wie snuift er van mijn huisje?wrote:Snif Snaf Snuif.
En waarom gebruikt ie mijn buisje.wrote:Wie snuift er van mijn huisje?wrote:Snif Snaf Snuif.
water snuiven na de tijdwrote:Snuiven is slecht voor je, zo heb ik me laten vertellen
Water moet je drinken, niet snuiven :')wrote:water snuiven na de tijdwrote:Snuiven is slecht voor je, zo heb ik me laten vertellen
Pil lost wel op, alleen wel heuulll langzaamwrote:ff een vraagje na een beschuldiging van vannacht.
Als je een pilletje in iemands glas gooit, dan lost deze toch niet op ofwel? je ziet toch dat er een in zit of niet?
Je raakt pas wap van poeder en van ghb in een glas toch?
Ja klopt, als je dt niet proefd. Dan ben je echt de domste mongoolwrote:Pil lost wel op, alleen wel heuulll langzaamwrote:ff een vraagje na een beschuldiging van vannacht.
Als je een pilletje in iemands glas gooit, dan lost deze toch niet op ofwel? je ziet toch dat er een in zit of niet?
Je raakt pas wap van poeder en van ghb in een glas toch?En dat proef je gelijk man...
Idd...pep is zelfs lekker en kristal vdkwrote:Wat nou als je al zo vdk bent.. dan proef je dat niet
jaa oke, dan smaakt inderdaad alles chemies.wrote:Wat nou als je al zo vdk bent.. dan proef je dat niet
ik nam een keer niet zo lang gelden 4-fmpwrote:Idd...pep is zelfs lekker en kristal vdkwrote:Wat nou als je al zo vdk bent.. dan proef je dat niet
Ja, kristal vond ik ook een heerlijke smaak bevattenwrote:ik nam een keer niet zo lang gelden 4-fmpwrote:Idd...pep is zelfs lekker en kristal vdkwrote:Wat nou als je al zo vdk bent.. dan proef je dat nietmaar had geen zin om te snuiven. Dus nam gewoon vingers..
En smaakte zelfs goedbeetje raar na smaakje maar toch
Pep lekker??! Dan moet je wel vdk zijn als je pep lekker vindtwrote:Idd...pep is zelfs lekker en kristal vdkwrote:Wat nou als je al zo vdk bent.. dan proef je dat niet
4-FMP is helemaal niet zo smerig. Veel minder smerig als kristal en methylone. Eigenlijk is het best gewoon te eten bij de aardappelpureewrote:ik nam een keer niet zo lang gelden 4-fmpwrote:Idd...pep is zelfs lekker en kristal vdkwrote:Wat nou als je al zo vdk bent.. dan proef je dat nietmaar had geen zin om te snuiven. Dus nam gewoon vingers..
En smaakte zelfs goedbeetje raar na smaakje maar toch
Ook bij rijst en hete kip?wrote:
4-FMP is helemaal niet zo smerig. Veel minder smerig als kristal en methylone. Eigenlijk is het best gewoon te eten bij de aardappelpuree
Hehe nicewrote:Pep lekker??! Dan moet je wel vdk zijn als je pep lekker vindtwrote:Idd...pep is zelfs lekker en kristal vdkwrote:Wat nou als je al zo vdk bent.. dan proef je dat niet
Heb afgelopen carnaval nog heerlijke eekhoorntjes weggewerkt nadat ik al genoeg alcohol op hadSoms opgelost in m'n glaasje water, soms direct! Maar die smaak vindt ik wel meevallen, dat bittere is prima te doen.. Maar was door de alcohol niet zo heel erg actief.. maar ik hallucineerde als een gek!
Ojaa poll.. Ik heb legaliseren gestemd! Onder de voorwaarde dat ook geen enkele, maar ook geen enkele buitenlander in Nederland er aan mag komenDie jongens kunnen er niet fatsoenlijk mee omgaan.. En iedereen die het doorverkoopt aan buitenlanders zijn strafbaar
Wanneer het gelegaliseerd wordt is er veel meer controle, kan men gewoon langs de normale apotheek gaan en wat kopen, en weet men wat men koopt.. Al hoewel ik denk dat het gebruik hierdoor wel omhoog zal gaan zie ik er geen probleem in, gewoon streng zijn met misbruik/doorverkoop/verkeer/geweld en daar hoge straffen opzetten!Kunnen de normale gebruikers rustig hun gang gaan..
Ik kan er wel vanaf blijvenwrote:Dan gaan ze ook op. Je kan mij niet wijsmaken dat je ze niet uit je broekzak haalt. Later op de avond zelfs voor zelfconsumptie