Nou, bij XXlerator heb ik gewoon 5 blikjes redbull gehad volgens mijn, vond t eigelijk wel lekker en ging er ook harder door had ik het idee.Chukkels wrote:Energydrink + XTC. Zal vast ranzig smaken
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik bedoel eigenlijk poeder in Energy Drink 
Had vorig jaar een keer 11 blikjes energie drank, anderhalf xtc pil en wat pep. Nou ik raad dat niet aan
Toen vloog ik echt niet best, zoveel energie
Kon toen ook de eerste 90 uur niet meer slapen.
Toen vloog ik echt niet best, zoveel energie
Kon toen ook de eerste 90 uur niet meer slapen.
En je had me niet even kunnen waarschuwen met Energy Drink? Ook al had ik die andere 2 dingen die jij opnoemde niet gehad 
Tsja, ik gun jou ook een leuke avond. En wil je niet bang praten.Chukkels wrote:En je had me niet even kunnen waarschuwen met Energy Drink? Ook al had ik die andere 2 dingen die jij opnoemde niet gehad
Maar dat van mij was niet te vergelijken met hoe jij je voelde.
Ik vloog gewoon, en dan echt
Tja, op het feest en in de auto voelde ik me prima. Alleen thuis in bed ging het wat minder 
Nou je hebt wel geslapen, jij maakt trouwens ook rare geluidjes terwijl je slaapt

Haha, zal best. Werd om de 5 minuten weer wakker en ik was zo chagrijnig als de pest daardoor 
nee hoor, je sliep echt een uur door. Want ik was de hele tijd wakkerChukkels wrote:Haha, zal best. Werd om de 5 minuten weer wakker en ik was zo chagrijnig als de pest daardoor
Je hebt zes zwangere duitsers.
Wie heeft de drugs mee?
Wie heeft de drugs mee?
NEGENTIG?! Holy shit!roberttt wrote:Kon toen ook de eerste 90 uur niet meer slapen.
Mijn record staat op 68 uur 

Duitsers zijn drugs die zo snel mogelijk op de opiumlijst moeten staan. Vanaf blijven als je de kans hebt!Olijfboompje wrote:Je hebt zes zwangere duitsers.
Wie heeft de drugs mee?
VetjesNando wrote:NEGENTIG?! Holy shit!roberttt wrote:Kon toen ook de eerste 90 uur niet meer slapen.
Mijnes is van vrijdagochtend tot zondagavond.Chukkels wrote:Mijn record staat op 68 uur
Duitsers zijn drugs die zo snel mogelijk op de opiumlijst moeten staan. Vanaf blijven als je de kans hebt!Olijfboompje wrote:Je hebt zes zwangere duitsers.
Wie heeft de drugs mee?
Loudness gaan we dat verbeteren
Uuuuhm neeeeeeeeeeeeee, leugens!
Die nederlander die ernaast staat die heeft alles mee!
Ik stem voor! Vrijdag lekker los, zaterdag heerlijk los en zondag afteren bij Bass Acadamy 
Vrijdag trippen, vrijdagavond trippen, zaterdagochtend trippen, zaterdagmiddag trippen, zaterdagavond spacen, zaterdagnacht spacen, zondagochtend kapot gaan, zondagmiddag kapot gaan, zondagavond kapot gaan, zondagnacht naar de klote gaan, maandagmorgen R.i.p.Chukkels wrote:Ik stem voor! Vrijdag lekker los, zaterdag heerlijk los en zondag afteren bij Bass Acadamy
Uh... juist.Olijfboompje wrote:Vrijdag trippen, vrijdagavond trippen, zaterdagochtend trippen, zaterdagmiddag trippen, zaterdagavond spacen, zaterdagnacht spacen, zondagochtend kapot gaan, zondagmiddag kapot gaan, zondagavond kapot gaan, zondagnacht naar de klote gaan, maandagmorgen R.i.p.Chukkels wrote:Ik stem voor! Vrijdag lekker los, zaterdag heerlijk los en zondag afteren bij Bass Acadamy
Niet dan?Chukkels wrote:Uh... juist.Olijfboompje wrote:Vrijdag trippen, vrijdagavond trippen, zaterdagochtend trippen, zaterdagmiddag trippen, zaterdagavond spacen, zaterdagnacht spacen, zondagochtend kapot gaan, zondagmiddag kapot gaan, zondagavond kapot gaan, zondagnacht naar de klote gaan, maandagmorgen R.i.p.Chukkels wrote:Ik stem voor! Vrijdag lekker los, zaterdag heerlijk los en zondag afteren bij Bass Acadamy
Ik zeg toch juist 
Alleen onze maandagactiviteit bevalt me niet zo
Mijne ook nietChukkels wrote:Ik zeg toch juist
Gewoon doorhalen maar?
Gram pep zou het goed moeten maken ?
-
G
R.i.pChukkels wrote:Ik zeg toch juist
Rave In Pleasure!
Als we dan toch 4 dagen kats van de kaart zijn, laten we het dan inderdaad goed doenOlijfboompje wrote:Mijne ook nietChukkels wrote:Ik zeg toch juist
Gewoon doorhalen maar?
Gram pep zou het goed moeten maken ?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Motten er dooien vallen? 
Ja, neusvleugels kapotttttHoofdcoach wrote:Motten er dooien vallen?
Het valt mij op dat het hier rustig is wanneer men geen feestjes betreedt.