Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 11:49 

Hardtraxx Veteran

Daarop zal natuurlijk wel meer controle zijn. Straffen voor illegale handel zullen veel hoger worden, zowel voor koper als verhandelaar. Pillen zullen geregistreerd worden, dus als je aangehouden wordt, zul je wel wat hogere straffen krijgen dan nu.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 16:39 

Hardtraxx Elite

Legaliseren uiteraard, voorlichting zijn mensen veel meer bij gebaat als bij verbod, om nog maar niet te spreken hoeveel geld je bespaart door drugs te decriminaliseren voor de overheid.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 17:11 

Donateur

Houden zoals t is uiteraard. Alleen de voorlichting mag stukken beter en daar mogen ze meer tijd en geld in steken dan het te bestrijden. Gewoon met een knipoog gedogen die handel. Legaliseren gaat te ver, denk dat sommige mensen dan aardig in de problemen komen. Zie alcohol.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Houden zoals t is uiteraard. Alleen de voorlichting mag stukken beter en daar mogen ze meer tijd en geld in steken dan het te bestrijden. Gewoon met een knipoog gedogen die handel. Legaliseren gaat te ver, denk dat sommige mensen dan aardig in de problemen komen. Zie alcohol.

Deze mening kan ik mij redelijk goed in vinden.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 17:44 

Donateur

Tsja hou het maar zoals het is.
Zou wel leuk zijn als ze 2 pillen toestaan op feesten net zoals vroeger :) En betere voorlichting
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Maar deze optie staat er niet tussen. Schijnbaar waren je hersens echt in de war vanochtend, na mijn opmerking op PF, meneer de Olijfboom. :/
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Precies laat maar lekker zo (alleen dan wel gedogen). Ik denk dat veel mensen anders gaan denken dat je het gewoon ieder weekend kunt nemen omdat ze verder geen verstand er van hebben en alleen maar denken hey het is legaal. Bijv alcohol kun je wel ieder weekend nemen.. maar 1x XTC betekent ongeveer 6 weken weer je serotonine voorraad opbouwen. Ook al licht je veel voor er zullen mensen zijn die dat niet weten/snappen...
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Maar deze optie staat er niet tussen. Schijnbaar waren je hersens echt in de war vanochtend, na mijn opmerking op PF, meneer de Olijfboom. :/

Klopt :P
Naja...meer het feit dat mijn maten iets in mijn drinken hebben gegooit heef tmij in de war nu :p
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

Leuke maten heb je. Waar kan ik ze bestellen? :P
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 18:19 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Twee mannen betrapt bij xtc-productie
Uitgegeven: 7 maart 2011 17:03
Laatst gewijzigd: 7 maart 2011 17:02
VEENDAM - Een 39-jarige Veendammer en een 33-jarige Groninger zijn vrijdag op heterdaad betrapt bij het maken van xtc-pillen. Dat heeft een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) maandag bekendgemaakt. De twee zijn gearresteerd.

In de woning van de Veendammer heeft de Nationale Recherche onder meer tabletteermachines, pillen en poeders in beslag genomen.

Ook vonden de agenten stempels met logo's van vissen, een ontkiemende plant, een kerstboom en een DNA-streng aangetroffen.

90.000 euro

Ook in de woning van de Groninger heeft de recherche huiszoeking gedaan. Daar werden vijf zakken xtc, achttien kogels en 90.000 euro aan contant geld gevonden.

De mannen zijn maandag voorgeleid aan de onderzoeksrechter.

http://www.nu.nl/binnenland/2462628/twe ... uctie.html
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Leuke maten heb je. Waar kan ik ze bestellen? :P

Kzat teringwappie in de les gek :P
Hoofdcoach schreef:
Citaat:
Twee mannen betrapt bij xtc-productie
Uitgegeven: 7 maart 2011 17:03
Laatst gewijzigd: 7 maart 2011 17:02
VEENDAM - Een 39-jarige Veendammer en een 33-jarige Groninger zijn vrijdag op heterdaad betrapt bij het maken van xtc-pillen. Dat heeft een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) maandag bekendgemaakt. De twee zijn gearresteerd.

In de woning van de Veendammer heeft de Nationale Recherche onder meer tabletteermachines, pillen en poeders in beslag genomen.

Ook vonden de agenten stempels met logo's van vissen, een ontkiemende plant, een kerstboom en een DNA-streng aangetroffen.

90.000 euro

Ook in de woning van de Groninger heeft de recherche huiszoeking gedaan. Daar werden vijf zakken xtc, achttien kogels en 90.000 euro aan contant geld gevonden.

De mannen zijn maandag voorgeleid aan de onderzoeksrechter.

http://www.nu.nl/binnenland/2462628/twe ... uctie.html

WTF :(
Vieze honden :(
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

Ja honden.. bomenmakers zijn dus opgepakt :/ want die hadden ook DNAtjes gemaakt
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig!

Het zijn dus niet de FF-makers. Anders zouden we ook geen eekhoorntjes meer hebben :$
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 19:13 

Donateur

kerstboom ? zijn toch de blauwe/bruine bomen :cry:
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Yup. Hoe ze erbij komen dat het een kerstboom is, snap ik ook niet :lol:

Die vissen waren de nieuwe trouwens, 210-235mg, gemiddelde van 218mg.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 19:22 

Donateur

die vissen mogen wel even in mijn maag zwemmen
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 19:23 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Yup. Hoe ze erbij komen dat het een kerstboom is, snap ik ook niet :lol:

Die vissen waren de nieuwe trouwens, 210-235mg, gemiddelde van 218mg.

Waar heb je dat vandaan ? :P
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 20:25 

Donateur

Je zou trouwens niet zeggen dat drugs in Nederland "illegaal" is. Volgens mij is dit het enigste land waarbij op 50% forums wel een drugs topic/gedeelte is. Of zelfs een heel forum over drugs.

Blijft een mooi landje dit xd
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 20:49 

Donateur

roberttt schreef:

Foei, ik hengel ze eruit...
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Je zou trouwens niet zeggen dat drugs in Nederland "illegaal" is. Volgens mij is dit het enigste land waarbij op 50% forums wel een drugs topic/gedeelte is. Of zelfs een heel forum over drugs.

Blijft een mooi landje dit xd

That's why we love oranges.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 20:57 

Donateur

dawasiknie schreef:
roberttt schreef:

Als je van die kleine eekhoorntjes als aas gebruikt, vind ik het best xd
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 21:04 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
roberttt schreef:

Als je van die kleine eekhoorntjes als aas gebruikt, vind ik het best xd

Euh, toch wel met een hengel gemaakt van bruine bomen? :D
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 21:11 

Donateur

En de dobber van een blauwe boom, valt ie ook nog op xd
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 21:26 

Donateur

Pff laat maar zuig ze wel op met de slurf van mn olifantje.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 21:31 

Donateur

Zou ik niet doen als ik jou was, ik heb namelijk ook groene krokodillen. En die kunnen hard bijten, dan is die slurf zo weg xd
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic