Jammer dat je erdoor niks van het feest mee krijgt 
Dat komt door het combineren met pep.roberttt wrote:Jammer dat je erdoor niks van het feest mee krijgt
Dat komt door het combineren met pep.roberttt wrote:Jammer dat je erdoor niks van het feest mee krijgt
Niet ... Zonder pep ook en ik had overigens ook veel slaapgebrek was namelijk behoorlijk moe..Chukkels wrote:Dat komt door het combineren met pep.roberttt wrote:Jammer dat je erdoor niks van het feest mee krijgt
Niet ... Zonder pep ook en ik had overigens ook veel slaapgebrek was namelijk behoorlijk moe..Chukkels wrote:Dat komt door het combineren met pep.roberttt wrote:Jammer dat je erdoor niks van het feest mee krijgt
Dat zit allemaal tussen je orenroberttt wrote:Niet ... Zonder pep ook en ik had overigens ook veel slaapgebrek was namelijk behoorlijk moe..Chukkels wrote:Dat komt door het combineren met pep.roberttt wrote:Jammer dat je erdoor niks van het feest mee krijgt
idd, want ik heeb op XQ heerlijk gespeeld met de eekhoorntjes! en genoten van et feestChukkels wrote:Dat komt door het combineren met pep.roberttt wrote:Jammer dat je erdoor niks van het feest mee krijgt
Ik had ook maar 1 eekhoorntje in totaal op en heb ook geen laser gezien. Maar ik geef m'n oranje hoedje de schuldroberttt wrote:ik had op hardbass 3/4 op en ik weet vrijwel niets meer![]()
Geen laser gezien
en de MephChukkels wrote:Ik had ook maar 1 eekhoorntje in totaal op en heb ook geen laser gezien. Maar ik geef m'n oranje hoedje de schuldroberttt wrote:ik had op hardbass 3/4 op en ik weet vrijwel niets meer![]()
Geen laser gezien
Lekker hoor!!Hoofdcoach wrote:12 maart lekker eekhoorns voor het eerst
Mag ja maar je moet 23 aprilChukkels wrote:Ik mag lekker tot mei wachten, lekker puh
Nee, op Loudness ga ik niet aan dat spul. Ik heb voor mezelf besloten dat ik alleen de euforische feestjes het love-gevoel wil hebben. Tijdens een melodie komt de pil beter tot z'n recht dan tijdens raggen en beuken.roberttt wrote:Mag ja maar je moet 23 aprilChukkels wrote:Ik mag lekker tot mei wachten, lekker puh
Haha ik 9 april ook weerKevin-Raw wrote:Lekker hoor!!Hoofdcoach wrote:12 maart lekker eekhoorns voor het eerstIk mag 9 april pas weer, maar daarna 23e weer
hihi
week na HB weer gebruikt dan jij ?roberttt wrote:2 weken pauze is toch voldoende XD dus eigenlijk mag ik morgen weernot
Ik vind t ook wel heerlijk tot z'n recht komen met harde shit. Op HC4L was ik op mn top tijdens Negative A, snoeiharde hardcore, kon ik heerlijk mn ei kwijt op dat moment. Als t maar muziek is waar ik van hou komt een pil altijd goed tot zn recht, dan aan jou nog een beetje hoe je het in gaat vullen.Chukkels wrote:Nee, op Loudness ga ik niet aan dat spul. Ik heb voor mezelf besloten dat ik alleen de euforische feestjes het love-gevoel wil hebben. Tijdens een melodie komt de pil beter tot z'n recht dan tijdens raggen en beuken.roberttt wrote:Mag ja maar je moet 23 aprilChukkels wrote:Ik mag lekker tot mei wachten, lekker puh