Trouwens. Ik heb afgelopen zaterdag de Feestfabriek DVD binnen gekregen. En toen ik hem aanzette met volume vol aan, ging ik helemaal uit m'n dak en kreeg ik een smile op m'n bek die er niet meer vanaf te halen was. M'n vrienden zeiden ook al dat ik Mr Happy was tijdens het kijken haha. Ik had gewoon echt het XTC-gevoel wat ik normaal altijd heb van een pil en dat terwijl ik alleen maar een paar biertjes op had. Gewoon, die herinneringen naar het feest, m'n eerste keer, gewoon gruwelijk. Niet te beschrijven eigenlijk!

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
oke... wat jij wil

jaa er zit wel wat in hoor, ik heb op hardbass ook maar 1¼ gebruikt, en ben dat ook weer van plan op Knockout & Loudness, ging er heerlijk op!! en totaal geen last van kater/spierpijn in kaken en die teringzooi allemaal
Hard Bass had ik 1 olifant op.
en nog wat andere shizzle
, maar ging heerlijk de hele avond. Van 3 kwart ging ik eigenlijk gewoon al veel te snel te hard. Normaal wil ik het met XTC opbouwen, maar op Hard Bass zat ik eigenlijk om 12 uur al op m'n top, dat helpt natuurlijk ook om niet meer bij te pakken. Kwartje voor Psyko Punkz Live gedropt en hele avond verder knallen. Die eekhoorntjes zijn gewoon goddelijk!

Mijn eerstvolgende keer X wordt óf Euphoria of zelfs Ground Zero. Ik ga denk ik voor Euphoria, aangezien ik sowieso op Defqon ook weer ga nemen en 2 weken is krap aan. Ach ja, er is altijd nog pep voor feesten als Loudness en Ground Zero dan