Stuur die appels maar naar mij kunnen mn eekhoorntjes aan knabbelen 
Het is Apple van Apple van Apple
Dus mac APPLE
Als je dan een paar eekhoorntjes naar mij stuurt?dawasiknie wrote:Stuur die appels maar naar mij kunnen mn eekhoorntjes aan knabbelen
kan je pillen eigenlijk per post verzenden?dawasiknie wrote:Stuur die appels maar naar mij kunnen mn eekhoorntjes aan knabbelen
jaKSwoosh wrote:kan je pillen eigenlijk per post verzenden?dawasiknie wrote:Stuur die appels maar naar mij kunnen mn eekhoorntjes aan knabbelen
dawasiknie wrote:Mijn supplier is de TNT
Ik denk dat de TNT het recht niet heeft om jou post ( lees: Jouw Eigendom ) te mogen openen.KSwoosh wrote:kan je pillen eigenlijk per post verzenden?dawasiknie wrote:Stuur die appels maar naar mij kunnen mn eekhoorntjes aan knabbelen
nou, ik heb ook wel es gehoord dat je geld niet via de post moet versturen, om die reden...Fr4ns wrote:Ik denk dat de TNT het recht niet heeft om jou post ( lees: Jouw Eigendom ) te mogen openen.KSwoosh wrote:kan je pillen eigenlijk per post verzenden?dawasiknie wrote:Stuur die appels maar naar mij kunnen mn eekhoorntjes aan knabbelen
Het mag volgends mij wel als ze denken dat het een verdachte brief/envalop isFr4ns wrote:Ik denk dat de TNT het recht niet heeft om jou post ( lees: Jouw Eigendom ) te mogen openen.KSwoosh wrote:kan je pillen eigenlijk per post verzenden?dawasiknie wrote:Stuur die appels maar naar mij kunnen mn eekhoorntjes aan knabbelen
En volgens mij nog niet eens verdacht, volgens mij steekproefsgewijs! Maar als dat zo is, kijk hoeveel brieven er op de post gaan.. Dan moet het wel heel erg toeval zijn dat die van jouw wordt opengemaaktwesskeej wrote:Het mag volgends mij wel als ze denken dat het een verdachte brief/envalop isFr4ns wrote:Ik denk dat de TNT het recht niet heeft om jou post ( lees: Jouw Eigendom ) te mogen openen.KSwoosh wrote: kan je pillen eigenlijk per post verzenden?
Je mag de Q's wel hebben, waar je nog steeds niet voor betaald hebtroberttt wrote:stuur mij maar wat eekhoorntjes of Q's via de post
OkeChukkels wrote:Je mag de Q's wel hebben, waar je nog steeds niet voor betaald hebtroberttt wrote:stuur mij maar wat eekhoorntjes of Q's via de post
I know. Heb je zo nog ff op MSN nodig voor De-Ci-Bel trouwensroberttt wrote:OkeChukkels wrote:Je mag de Q's wel hebben, waar je nog steeds niet voor betaald hebtroberttt wrote:stuur mij maar wat eekhoorntjes of Q's via de postmaar dat geld komt dat weet je zelf ook
dawasiknie wrote:Eekhoorns onderweg!
Goeie shit toch?
die dingen zijn heaven on earthroberttt wrote:dawasiknie wrote:Eekhoorns onderweg!
Goeie shit toch?
pff en niet een beetje ookdie dingen zijn goddelijk