Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:02 

Donateur

hsrobin schreef:
Goed nieuws dus getesten pillen in Nederland zullen niet voor al te grote problemen zorgen.
Kijk kan dus gewoon door gaan met elke 2/3 weken 600mg er in te gooien dit wou ik horen!! :thumbsup: :thumbsup:

Hahaha, goed nieuws dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
Goed nieuws dus getesten pillen in Nederland zullen niet voor al te grote problemen zorgen.
Kijk kan dus gewoon door gaan met elke 2/3 weken 600mg er in te gooien dit wou ik horen!! :thumbsup: :thumbsup:

stoer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:05 

Bierkoning

hsrobin schreef:

Zou je nie eens wat rustiger aan doen, met hardbass ook al 6 rooie dollars ofzo en nog wat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:06 

Donateur

tommetjeuh schreef:
hsrobin schreef:

En jij bent verstandig bezig, op zo'n jonge leeftijd al aan de x ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:07 

Donateur

De ene pot verwijt de andere ketel... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:09 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
tommetjeuh schreef:
hsrobin schreef:

haha ik heb nog nooit aan de x gezeten :P
don't get me wrong ik heb niets tegen drugsgebruikers. totaal niet. maar dit kwam bij mij een beetje opschepperig over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:10 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
roberttt schreef:
tommetjeuh schreef:

don't get me wrong ik heb niets tegen drugsgebruikers. totaal niet. maar dit kwam bij mij een beetje opschepperig over.

wou net zeggen, jij zit er niet aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:11 

Donateur

maak ook wel is een foutje ^^ tegenwoordig gebruikt iedereen bijna drugs dus ja :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

Dip is gelukkig voorbij :) vannacht wel nog kut geslapen en echt een aantal hardspace dromen gehad

En mijn cover was bijna gefucked net :P m'n ouders begonnen er over dat er 139 mensen waren gepakt bla bla bla bla. Uiteindelijk ging mn ma steeds bozer praten en dingen zeggen als: ja en die achterlijke pillenslikkers, dat zijn juist de mensen die zo'n feest verpesten, die mensen moeten ze echt een uitgaansverbod moeten geven.,

>.< was van binnen echt aan het koken van woede. Hoe fuckin bevooroordeeld kan je zijn zeg. Ze heeft totaal geen kennis ervan. Ze denkt echt dat je in eenb agressief monster veranderd of zo.

Ik wou zeggen: "Dat is echt zo'n fuckin bullshit wat je nu zegt, je weet niet eens de werking van XTC". Ik zei alleen 'dat' en toen bedacht ik me. Heb het maar veranderd in "dat valt wel mee hoor ma"

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:17 

Donateur

roberttt schreef:
maak ook wel is een foutje ^^ tegenwoordig gebruikt iedereen bijna drugs dus ja :p

Klopt , Alcohol , Tabak alles is drugs :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:18 

Bierkoning

ik vin het nog al een verschil of je eens in de twee maanden 250-280 mg neemt dan elke 2/3 weken 600mg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:19 

Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:

Het is niet om op te scheppen, heb liever dat ik van 100mg al helemaal waus zou worden maar dat is helaas niet meer zo... het is gewoon goed nieuws om te horen dat het dus geen/weinig schade doet ten aan zien van de hersenen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:19 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

Klopt , Alcohol , Tabak alles is drugs :woot:

Inderdaad :D Chocolade ook :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:22 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
tommetjeuh schreef:

Hhet is gewoon goed nieuws om te horen dat het dus geen/weinig schade doet ten aan zien van de hersenen. ;)

Schade aan de hersenen zal inderdaad wel meevallen, maar schade aan andere belangrijke aspecten in het lichaam is nog altijd niet tegen bewezen. Dus het is nog altijd oppassen. Ik neem dit onderzoek dan ook met een korreltje zout, want het is en blijft slecht voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

Wat een kansloze reacties op dat artikel van Nu.nl af en toe zeg :P had mn ma wel kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:30 

Donateur

Robster schreef:
Wat een kansloze reacties op dat artikel van Nu.nl af en toe zeg :P had mn ma wel kunnen zijn

waar kunt gij dat vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:33 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Schade aan de hersenen zal inderdaad wel meevallen, maar schade aan andere belangrijke aspecten in het lichaam is nog altijd niet tegen bewezen. Dus het is nog altijd oppassen. Ik neem dit onderzoek dan ook met een korreltje zout, want het is en blijft slecht voor je.

Tuurlijk doet het ook schade aan je nieren & lever, maar zolang je verder gezond leeft zal het denk ik minder schade doen als ieder weekend 15 biertjes drinken... wat ik zelf niet doe als ik eens in de 4 maanden bezopen ben is het al vaak. ;)

Gewoon door de weeks een beetje gezonder leven, gewoon fruit en groenten eten die goed is voor je lever. :thumbup:

Sowieso heb ik de keren dat ik alcohol heb gehad me altijd kut gevoeld de dag daarna, dit heb ik met XTC maar een keer mee gemaakt en dit kwam door dat ik veel te weinig had gedronken, dus was het nog mijn eigen schuld ook. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:34 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Robster schreef:

waar kunt gij dat vinden

nujij.nl/roberttthier

Edit: Er staan ook wel hele goede argumenten tussen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

Lol, deze reactie slaat alles :lol:
Citaat:
Voordat iedereen aan de XTC gaat vergeet niet dat het,in het onderzoek, om puur spul gaat, hier is het voornamelijk versneden met speed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:40 

Donateur

Chukkels schreef:
Lol, deze reactie slaat alles :lol:
Citaat:
Voordat iedereen aan de XTC gaat vergeet niet dat het,in het onderzoek, om puur spul gaat, hier is het voornamelijk versneden met speed.

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:52 

Hardtraxx Veteran

maatje van me die mee was naar hard bass is vandaag geslaagd voor zijn rijbewijs :) opnieuw bewijs dat je dus keihard moet feesten voor het afrijden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:54 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
maatje van me die mee was naar hard bass is vandaag geslaagd voor zijn rijbewijs :) opnieuw bewijs dat je dus keihard moet feesten voor het afrijden :yay:

Gefeliciteerd! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 15:11 

Donateur

Hoofdcoach schreef:

Moet dit nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:

Moet dit nou?

Sorry :/ was niet tot jou gericht hoor :/ was meer voor de discussie van een tijdje geleden en was gewoon ff blij voor die gene
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 15:23 

Donateur

xd
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic