Hahaha, goed nieuws dushsrobin wrote:Goed nieuws dus getesten pillen in Nederland zullen niet voor al te grote problemen zorgen.
Kijk kan dus gewoon door gaan met elke 2/3 weken 600mg er in te gooien dit wou ik horen!!![]()
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
stoerhsrobin wrote:Goed nieuws dus getesten pillen in Nederland zullen niet voor al te grote problemen zorgen.
Kijk kan dus gewoon door gaan met elke 2/3 weken 600mg er in te gooien dit wou ik horen!!![]()
Zou je nie eens wat rustiger aan doen, met hardbass ook al 6 rooie dollars ofzo en nog wathsrobin wrote:Goed nieuws dus getesten pillen in Nederland zullen niet voor al te grote problemen zorgen.
En jij bent verstandig bezig, op zo'n jonge leeftijd al aan de xtommetjeuh wrote:stoerhsrobin wrote:Goed nieuws dus getesten pillen in Nederland zullen niet voor al te grote problemen zorgen.
haha ik heb nog nooit aan de x gezetenroberttt wrote:En jij bent verstandig bezig, op zo'n jonge leeftijd al aan de xtommetjeuh wrote:stoerhsrobin wrote:Goed nieuws dus getesten pillen in Nederland zullen niet voor al te grote problemen zorgen.
don't get me wrong ik heb niets tegen drugsgebruikers. totaal niet. maar dit kwam bij mij een beetje opschepperig over.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wou net zeggen, jij zit er niet aantommetjeuh wrote:haha ik heb nog nooit aan de x gezetenroberttt wrote:En jij bent verstandig bezig, op zo'n jonge leeftijd al aan de xtommetjeuh wrote: stoer
don't get me wrong ik heb niets tegen drugsgebruikers. totaal niet. maar dit kwam bij mij een beetje opschepperig over.
maak ook wel is een foutje
tegenwoordig gebruikt iedereen bijna drugs dus ja :p
Dip is gelukkig voorbij
vannacht wel nog kut geslapen en echt een aantal hardspace dromen gehad
En mijn cover was bijna gefucked net
m'n ouders begonnen er over dat er 139 mensen waren gepakt bla bla bla bla. Uiteindelijk ging mn ma steeds bozer praten en dingen zeggen als: ja en die achterlijke pillenslikkers, dat zijn juist de mensen die zo'n feest verpesten, die mensen moeten ze echt een uitgaansverbod moeten geven.,
was van binnen echt aan het koken van woede. Hoe fuckin bevooroordeeld kan je zijn zeg. Ze heeft totaal geen kennis ervan. Ze denkt echt dat je in eenb agressief monster veranderd of zo.
Ik wou zeggen: "Dat is echt zo'n fuckin bullshit wat je nu zegt, je weet niet eens de werking van XTC". Ik zei alleen 'dat' en toen bedacht ik me. Heb het maar veranderd in "dat valt wel mee hoor ma"

En mijn cover was bijna gefucked net
Ik wou zeggen: "Dat is echt zo'n fuckin bullshit wat je nu zegt, je weet niet eens de werking van XTC". Ik zei alleen 'dat' en toen bedacht ik me. Heb het maar veranderd in "dat valt wel mee hoor ma"
Last edited by Rawbin on 15 Feb 2011 13:19, edited 1 time in total.
Klopt , Alcohol , Tabak alles is drugsroberttt wrote:maak ook wel is een foutjetegenwoordig gebruikt iedereen bijna drugs dus ja :p
ik vin het nog al een verschil of je eens in de twee maanden 250-280 mg neemt dan elke 2/3 weken 600mg 
Het is niet om op te scheppen, heb liever dat ik van 100mg al helemaal waus zou worden maar dat is helaas niet meer zo... het is gewoon goed nieuws om te horen dat het dus geen/weinig schade doet ten aan zien van de hersenen.tommetjeuh wrote:haha ik heb nog nooit aan de x gezeten
InderdaadKevin-Raw wrote:Klopt , Alcohol , Tabak alles is drugsroberttt wrote:maak ook wel is een foutjetegenwoordig gebruikt iedereen bijna drugs dus ja :p
Schade aan de hersenen zal inderdaad wel meevallen, maar schade aan andere belangrijke aspecten in het lichaam is nog altijd niet tegen bewezen. Dus het is nog altijd oppassen. Ik neem dit onderzoek dan ook met een korreltje zout, want het is en blijft slecht voor je.hsrobin wrote:Hhet is gewoon goed nieuws om te horen dat het dus geen/weinig schade doet ten aan zien van de hersenen.tommetjeuh wrote:haha ik heb nog nooit aan de x gezeten
Wat een kansloze reacties op dat artikel van Nu.nl af en toe zeg
had mn ma wel kunnen zijn
waar kunt gij dat vindenRobster wrote:Wat een kansloze reacties op dat artikel van Nu.nl af en toe zeghad mn ma wel kunnen zijn
Tuurlijk doet het ook schade aan je nieren & lever, maar zolang je verder gezond leeft zal het denk ik minder schade doen als ieder weekend 15 biertjes drinken... wat ik zelf niet doe als ik eens in de 4 maanden bezopen ben is het al vaak.Chukkels wrote:Schade aan de hersenen zal inderdaad wel meevallen, maar schade aan andere belangrijke aspecten in het lichaam is nog altijd niet tegen bewezen. Dus het is nog altijd oppassen. Ik neem dit onderzoek dan ook met een korreltje zout, want het is en blijft slecht voor je.
Gewoon door de weeks een beetje gezonder leven, gewoon fruit en groenten eten die goed is voor je lever.
Sowieso heb ik de keren dat ik alcohol heb gehad me altijd kut gevoeld de dag daarna, dit heb ik met XTC maar een keer mee gemaakt en dit kwam door dat ik veel te weinig had gedronken, dus was het nog mijn eigen schuld ook.
nujij.nl/roberttthierroberttt wrote:waar kunt gij dat vindenRobster wrote:Wat een kansloze reacties op dat artikel van Nu.nl af en toe zeghad mn ma wel kunnen zijn
Edit: Er staan ook wel hele goede argumenten tussen.
Last edited by hsrobin on 15 Feb 2011 13:37, edited 1 time in total.
Lol, deze reactie slaat alles
Voordat iedereen aan de XTC gaat vergeet niet dat het,in het onderzoek, om puur spul gaat, hier is het voornamelijk versneden met speed.
:')Chukkels wrote:Lol, deze reactie slaat alles
Voordat iedereen aan de XTC gaat vergeet niet dat het,in het onderzoek, om puur spul gaat, hier is het voornamelijk versneden met speed.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
maatje van me die mee was naar hard bass is vandaag geslaagd voor zijn rijbewijs
opnieuw bewijs dat je dus keihard moet feesten voor het afrijden 
Gefeliciteerd!Hoofdcoach wrote:maatje van me die mee was naar hard bass is vandaag geslaagd voor zijn rijbewijsopnieuw bewijs dat je dus keihard moet feesten voor het afrijden
Moet dit nou?Hoofdcoach wrote:maatje van me die mee was naar hard bass is vandaag geslaagd voor zijn rijbewijsopnieuw bewijs dat je dus keihard moet feesten voor het afrijden
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Sorryroberttt wrote:Moet dit nou?Hoofdcoach wrote:maatje van me die mee was naar hard bass is vandaag geslaagd voor zijn rijbewijsopnieuw bewijs dat je dus keihard moet feesten voor het afrijden