Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
hsrobin wrote:Goed nieuws dus getesten pillen in Nederland zullen niet voor al te grote problemen zorgen.
Kijk kan dus gewoon door gaan met elke 2/3 weken 600mg er in te gooien dit wou ik horen!! :thumbsup: :thumbsup:
Hahaha, goed nieuws dus :lol:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
hsrobin wrote:Goed nieuws dus getesten pillen in Nederland zullen niet voor al te grote problemen zorgen.
Kijk kan dus gewoon door gaan met elke 2/3 weken 600mg er in te gooien dit wou ik horen!! :thumbsup: :thumbsup:
stoer :thumbup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Zou je nie eens wat rustiger aan doen, met hardbass ook al 6 rooie dollars ofzo en nog wat :/
Donateur
last seen Sep 2014
tommetjeuh wrote:
En jij bent verstandig bezig, op zo'n jonge leeftijd al aan de x ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
De ene pot verwijt de andere ketel... :')
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
roberttt wrote:
tommetjeuh wrote:
haha ik heb nog nooit aan de x gezeten :P
don't get me wrong ik heb niets tegen drugsgebruikers. totaal niet. maar dit kwam bij mij een beetje opschepperig over.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
tommetjeuh wrote:
roberttt wrote:
tommetjeuh wrote: stoer :thumbup:
haha ik heb nog nooit aan de x gezeten :P
don't get me wrong ik heb niets tegen drugsgebruikers. totaal niet. maar dit kwam bij mij een beetje opschepperig over.
wou net zeggen, jij zit er niet aan :P
Donateur
last seen Sep 2014
maak ook wel is een foutje ^^ tegenwoordig gebruikt iedereen bijna drugs dus ja :p
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Dip is gelukkig voorbij :) vannacht wel nog kut geslapen en echt een aantal hardspace dromen gehad

En mijn cover was bijna gefucked net :P m'n ouders begonnen er over dat er 139 mensen waren gepakt bla bla bla bla. Uiteindelijk ging mn ma steeds bozer praten en dingen zeggen als: ja en die achterlijke pillenslikkers, dat zijn juist de mensen die zo'n feest verpesten, die mensen moeten ze echt een uitgaansverbod moeten geven.,

>.< was van binnen echt aan het koken van woede. Hoe fuckin bevooroordeeld kan je zijn zeg. Ze heeft totaal geen kennis ervan. Ze denkt echt dat je in eenb agressief monster veranderd of zo.

Ik wou zeggen: "Dat is echt zo'n fuckin bullshit wat je nu zegt, je weet niet eens de werking van XTC". Ik zei alleen 'dat' en toen bedacht ik me. Heb het maar veranderd in "dat valt wel mee hoor ma"

:P
Last edited by Rawbin on 15 Feb 2011 13:19, edited 1 time in total.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
roberttt wrote:maak ook wel is een foutje ^^ tegenwoordig gebruikt iedereen bijna drugs dus ja :p
Klopt , Alcohol , Tabak alles is drugs :woot:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
ik vin het nog al een verschil of je eens in de twee maanden 250-280 mg neemt dan elke 2/3 weken 600mg :P
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Dec 2012
tommetjeuh wrote:haha ik heb nog nooit aan de x gezeten :P
Het is niet om op te scheppen, heb liever dat ik van 100mg al helemaal waus zou worden maar dat is helaas niet meer zo... het is gewoon goed nieuws om te horen dat het dus geen/weinig schade doet ten aan zien van de hersenen. ;)
Donateur
last seen Sep 2014
Kevin-Raw wrote:
roberttt wrote:maak ook wel is een foutje ^^ tegenwoordig gebruikt iedereen bijna drugs dus ja :p
Klopt , Alcohol , Tabak alles is drugs :woot:
Inderdaad :D Chocolade ook :drool:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
hsrobin wrote:
tommetjeuh wrote:haha ik heb nog nooit aan de x gezeten :P
Hhet is gewoon goed nieuws om te horen dat het dus geen/weinig schade doet ten aan zien van de hersenen. ;)
Schade aan de hersenen zal inderdaad wel meevallen, maar schade aan andere belangrijke aspecten in het lichaam is nog altijd niet tegen bewezen. Dus het is nog altijd oppassen. Ik neem dit onderzoek dan ook met een korreltje zout, want het is en blijft slecht voor je.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Wat een kansloze reacties op dat artikel van Nu.nl af en toe zeg :P had mn ma wel kunnen zijn
Donateur
last seen Sep 2014
Robster wrote:Wat een kansloze reacties op dat artikel van Nu.nl af en toe zeg :P had mn ma wel kunnen zijn
waar kunt gij dat vinden
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Chukkels wrote:Schade aan de hersenen zal inderdaad wel meevallen, maar schade aan andere belangrijke aspecten in het lichaam is nog altijd niet tegen bewezen. Dus het is nog altijd oppassen. Ik neem dit onderzoek dan ook met een korreltje zout, want het is en blijft slecht voor je.
Tuurlijk doet het ook schade aan je nieren & lever, maar zolang je verder gezond leeft zal het denk ik minder schade doen als ieder weekend 15 biertjes drinken... wat ik zelf niet doe als ik eens in de 4 maanden bezopen ben is het al vaak. ;)

Gewoon door de weeks een beetje gezonder leven, gewoon fruit en groenten eten die goed is voor je lever. :thumbup:

Sowieso heb ik de keren dat ik alcohol heb gehad me altijd kut gevoeld de dag daarna, dit heb ik met XTC maar een keer mee gemaakt en dit kwam door dat ik veel te weinig had gedronken, dus was het nog mijn eigen schuld ook. :whistle:
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
roberttt wrote:
Robster wrote:Wat een kansloze reacties op dat artikel van Nu.nl af en toe zeg :P had mn ma wel kunnen zijn
waar kunt gij dat vinden
nujij.nl/roberttthier

Edit: Er staan ook wel hele goede argumenten tussen. :thumbup:
Last edited by hsrobin on 15 Feb 2011 13:37, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Lol, deze reactie slaat alles :lol:
Voordat iedereen aan de XTC gaat vergeet niet dat het,in het onderzoek, om puur spul gaat, hier is het voornamelijk versneden met speed.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:Lol, deze reactie slaat alles :lol:
Voordat iedereen aan de XTC gaat vergeet niet dat het,in het onderzoek, om puur spul gaat, hier is het voornamelijk versneden met speed.
:')
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
maatje van me die mee was naar hard bass is vandaag geslaagd voor zijn rijbewijs :) opnieuw bewijs dat je dus keihard moet feesten voor het afrijden :yay:
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Hoofdcoach wrote:maatje van me die mee was naar hard bass is vandaag geslaagd voor zijn rijbewijs :) opnieuw bewijs dat je dus keihard moet feesten voor het afrijden :yay:
Gefeliciteerd! :D :D
Donateur
last seen Sep 2014
Hoofdcoach wrote:maatje van me die mee was naar hard bass is vandaag geslaagd voor zijn rijbewijs :) opnieuw bewijs dat je dus keihard moet feesten voor het afrijden :yay:
Moet dit nou?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
roberttt wrote:
Moet dit nou?
Sorry :/ was niet tot jou gericht hoor :/ was meer voor de discussie van een tijdje geleden en was gewoon ff blij voor die gene
Donateur
last seen Sep 2014
xd