Daveytl schreef:
Ja is heerlijk! 1 kameraad van mij was altijd een beetje 'bang' voor het roken van wiet e.d.
Toen gingen we een keer naar Groningen toe, en die gast was echt heerlijk stoned. Helemaal vrolijk, even 'de rem er af' en volop genieten
Wel jammer dat een andere kameraad er een keer van moest overgeven, en nu is hij een beetje rustig er mee, sowieso niet meer in combinatie met alcohol.
Toch hebben we nog 2 jongen in de groep die sowieso niks willen roken, maar ze willen wel een keer een cake bakken. Die zijn ook niet over te halen om een keer een trekje te nemen. Maar dat moeten ze natuurlijk zelf weten, wil niemand dwingen om het te doen

Ik zou wel oppassen met een spacecake, het is heel anders dan gewoon een joint roken

Me oma had is een keer zo'n cake voor mij en me broer gemaakt, gingen we met zn alle aan de space cake

De space duurt heel lang, en je moet niet meer als 2 a 3 plakjes nemen anders ga je bad of je valt flauw.
Ik raad je meer aan om ze gewoon alseerst een joint te laten roken, en dan moeten ze maar verder kijken want spacecake is geen goed idee voor een onervaren spacer
@Chukkels Holy shit wat een master verhaal, ik moet dat ook hebben. ik kreeg meerdere keren een warme gloed over me rug heen, en ik heb gelijk weer zin om te spacen

Heb alleen een keertje lichtelijk gehallucineerd, dat was ook van een snoepje.
Maar als ik een dag heb gespaced (aan de Mdma), kan ik de volgende dag helemaal niks meer.
Heb je dat niet met die andere drugs soorten?