Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:55 

Hardtraxxer

Net ook ff zitten lezen, damn je beschrijft zoiets goed! Heeft je vast veel moeite gekost om telkens het woord voor een gevoel te vinden. Zo mooi geschreven haha, krijg er zowat kippenvel van.
Lijkt me een erg mooie ervaring, ookal lijkt me dat snuiven dus echt niks :P

Daveytl schreef:
modernization schreef:
Daveytl schreef:
Zaterdag hasj roken :loving:

Ahw shit, nu heb ik zin om weer wat te halen :D Weer veel te lang geleden dat ik dat op heb.

Deze die vandaag gedraaid is wordt echt goddelijk, zit echt veel hasj in :thumbsup:

:drool: :drool: Ik weet nu wat ik morgen ga halen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:55 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
modernization schreef:
Daveytl schreef:
Zaterdag hasj roken :loving:

Ahw shit, nu heb ik zin om weer wat te halen :D Weer veel te lang geleden dat ik dat op heb.

Deze die vandaag gedraaid is wordt echt goddelijk, zit echt veel hasj in :thumbsup:

dan rookt die niet fijn meer, dan liever 2 met minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, wat minder erin, dan gaat ie ook langer mee :D Maar sowieso blow ik niet veel, morgen misschien toch maar even doen, aangezien ik er best wel zin in heb :)

Vind het trouwens eeuwig zonde dat ik mijn msn-gesprekken van vrijdag en zaterdag niet heb opgeslagen. Iemand waarmee we hebben gechat die ze nog wel heeft? :P

En thanks voor de leuke reactie peepz :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:00 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Inderdaad, wat minder erin, dan gaat ie ook langer mee :D Maar sowieso blow ik niet veel, morgen misschien toch maar even doen, aangezien ik er best wel zin in heb :)

Vind het trouwens eeuwig zonde dat ik mijn msn-gesprekken van vrijdag en zaterdag niet heb opgeslagen. Iemand waarmee we hebben gechat die ze nog wel heeft? :P

Volgens mij heb ik nog een chat-log op me vriendin der laptop, maar dat weet ik niet zeker :P
Heb nog even met jullie gepraat op zaterdagmiddag
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:02 

Hardtraxx Veteran

Wij hadden wel vrijdag avond gelult, toen sloeg ie net in bij jullie. :P Heb alleen geen gespreksgeschiedenis...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:02 

Hardtraxx Veteran

Heb ook nog met jullie gepraat op vrijdag maar mijn msn slaat ze ook niet op :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

;)
Citaat:

Tja, deze was gewoon ff snel gefixt, we hadden niet zoveel tijd meer en ik kan zelf niet draaien :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:12 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ik vind snuiven ook zeer vermakelijk moet ik zeggen. Voelt wel 'plezant' om eerlijk te zijn ^^

Chukkels schreef:
Pep snuiven vond ik wel gigantisch smerig trouwens, dat vond ik geen pretje. Vaag dat ik mephedrone en 2c-b wél lekker vond trouwens :P

Ik heb verder nog nooit iets anders gesnoven dan pep, maar ik vind dat juist ook wel op een aparte manier 'lekker' :P

Maar zouden jullie eigenlijk geen LSD doen? Of lig ik nu achter? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:16 

Hardtraxx Veteran

Dat was inderdaad het plan op de zaterdag. Maar Robert had zich verslapen en kwam later aan (half 3), dus om dan nog LSD te doen leek geen goed plan, aangezien dat 12 uur duurt en we ook nog naar de Matrixx gingen. Dus dan maar 2c-b en meph en 's avonds wél losgaan ipv thuis trippen op LSD. Was een zeer goede keus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:17 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Citaat:

;)
Citaat:

Tja, deze was gewoon ff snel gefixt, we hadden niet zoveel tijd meer en ik kan zelf niet draaien :cry:

haha beetje zelf oefenen met shagies:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

Heb zelf ook nooit 'gewoon' gerookt, dus heb geen idee hoe het moet.
Heb trouwens wel altijd, de dag na het roken, ontzettend veel last van mijn keel en dan ook echt een paar dagen lang :thumbdown:
Dus collega's/vrienden van me gaven de tip om een pijpje te kopen, dus dit ga ik denk ik binnenkort doen, dan heb ik ook geen last meer van mijn keel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:23 

Hardtraxxer

vraag me af of pijpje ervoor zorgt dat het minder word. je krijgt net na het roken al een droge keel, en dat zal met een pijpje ook zo zijn.
enige verschil zou kunnen zijn omdat er nu geen tabak door heen zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:29 

Hardtraxx Veteran

doetichem schreef:
vraag me af of pijpje ervoor zorgt dat het minder word. je krijgt net na het roken al een droge keel, en dat zal met een pijpje ook zo zijn.
enige verschil zou kunnen zijn omdat er nu geen tabak door heen zit..

Je zegt het al ;) Van de tabak krijg ik altijd zo'n pijn in mijn keel volgens mij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

Mooi om te zien dat mijn vrienden er ook zin in hebben :thumbsup:
Een half jaartje geleden waren ze nog erg anti-drugs e.d. maar daar is verandering in gekomen.
Door wie komt dat toch :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:39 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Mooi om te zien dat mijn vrienden er ook zin in hebben :thumbsup:
Een half jaartje geleden waren ze nog erg anti-drugs e.d. maar daar is verandering in gekomen.
Door wie komt dat toch :whistle:

Haha ja, leuk hé om je maten over te halen en dan als eindelijk hét moment daar is, ze je na afloop enorm dankbaar zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:46 

Hardtraxx Veteran

Zo, nu lekker in bed liggen en het filmpje kijken wat we gemaakt hebben afgelopen zaterdag. En nee, die blijft privé :P Schijnt wel geniaal te zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:47 

Hardtraxx Veteran

Ja is heerlijk! 1 kameraad van mij was altijd een beetje 'bang' voor het roken van wiet e.d.
Toen gingen we een keer naar Groningen toe, en die gast was echt heerlijk stoned. Helemaal vrolijk, even 'de rem er af' en volop genieten :thumbup:
Wel jammer dat een andere kameraad er een keer van moest overgeven, en nu is hij een beetje rustig er mee, sowieso niet meer in combinatie met alcohol.

Toch hebben we nog 2 jongen in de groep die sowieso niks willen roken, maar ze willen wel een keer een cake bakken. Die zijn ook niet over te halen om een keer een trekje te nemen. Maar dat moeten ze natuurlijk zelf weten, wil niemand dwingen om het te doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:56 

Hardtraxx Veteran

Zoooo hé, dat filmpje roept herinneringen op!

Quote van Robert:

Ik had net het gevoel dat deze stoel nog kon bewegen, maar dat kan hij nu niet meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 08:54 

Hardtraxx Veteran

wow er is al een hele pagina in dit topic zonder dat er een post van roberttt staat :surrender: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 09:20 

Donateur

Chukkels schreef:

Ik heb nog met Roberttt zitten praten, die gesprekken heb ik nog wel op me pc! :thumbup: Stuur ik vanavond wel ff :P

RAW-vizion schreef:
wow er is al een hele pagina in dit topic zonder dat er een post van roberttt staat :surrender: :P

:thumbsup: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 09:47 

Donateur

RAW-vizion schreef:

volgens mij niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 10:09 

Donateur

roberttt schreef:
RAW-vizion schreef:

volgens mij niet :whistle:

hahaha lekker bezig robje!! :woot:
Heb je al een beetje zin in volgende week!!! :love: So de knetter het is nog maar 9 dagen, dit weekend ga ik wss aan de truffels :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 10:14 

Hardtraxxer

Dik omschreven chukkels! :worship:
Klinkt als een aardig gekke start van jullie weekend, en als je dit gaaf vond ga je lsd zeker waarderen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 10:38 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Ja is heerlijk! 1 kameraad van mij was altijd een beetje 'bang' voor het roken van wiet e.d.
Toen gingen we een keer naar Groningen toe, en die gast was echt heerlijk stoned. Helemaal vrolijk, even 'de rem er af' en volop genieten :thumbup:
Wel jammer dat een andere kameraad er een keer van moest overgeven, en nu is hij een beetje rustig er mee, sowieso niet meer in combinatie met alcohol.

Toch hebben we nog 2 jongen in de groep die sowieso niks willen roken, maar ze willen wel een keer een cake bakken. Die zijn ook niet over te halen om een keer een trekje te nemen. Maar dat moeten ze natuurlijk zelf weten, wil niemand dwingen om het te doen ;)

Ik zou wel oppassen met een spacecake, het is heel anders dan gewoon een joint roken ;)
Me oma had is een keer zo'n cake voor mij en me broer gemaakt, gingen we met zn alle aan de space cake :D
De space duurt heel lang, en je moet niet meer als 2 a 3 plakjes nemen anders ga je bad of je valt flauw.
Ik raad je meer aan om ze gewoon alseerst een joint te laten roken, en dan moeten ze maar verder kijken want spacecake is geen goed idee voor een onervaren spacer ;)

@Chukkels Holy shit wat een master verhaal, ik moet dat ook hebben. ik kreeg meerdere keren een warme gloed over me rug heen, en ik heb gelijk weer zin om te spacen :)
Heb alleen een keertje lichtelijk gehallucineerd, dat was ook van een snoepje.
Maar als ik een dag heb gespaced (aan de Mdma), kan ik de volgende dag helemaal niks meer.
Heb je dat niet met die andere drugs soorten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 12:00 

Hardtraxx Elite

Je oma bakte een spacecake? Wtf :D
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic