Oxygene wrote:Hoezo :O ? Niets beter dan MDMA+nicotine
--edit--
@Olijfboompje: Ja, lijkt me indd goede oplossing ;p
Gedoogde drugs is maar softdrugs houden we even voor het simpele aan haha
Oxygene wrote:Hoezo :O ? Niets beter dan MDMA+nicotine
--edit--
@Olijfboompje: Ja, lijkt me indd goede oplossing ;p
nou niet veelTimmer wrote:wat is eigenlijk het verschil in trip tussen kristal en gewoon pil?
Het verschil wat ik er in merk is dat Kristal veel harder in slaat, je gezicht gaat er ook veel van naar de klote dan van pillen.Timmer wrote:wat is eigenlijk het verschil in trip tussen kristal en gewoon pil?
ja oke dat is waar, wat we nog wel is kunnen doen. Is kristallen tegelijk nemen met een pil, dan tegelijk laten inslaanOlijfboompje wrote:Het verschil wat ik er in merk is dat Kristal veel harder in slaat, je gezicht gaat er ook veel van naar de klote dan van pillen.Timmer wrote:wat is eigenlijk het verschil in trip tussen kristal en gewoon pil?
Ik heb voorbeelden op Partyflock staan haha
Haha misschien, maar in ieder geval voorlopig niet, misschien over een een tijdje eens wat anders proberenChukkels wrote:Behoor jij tot de 8% die dus sowieso nooit aan de zwaardere drugs gaat?Pommer wrote:Alleen XTC/MDMA, de rest wil ik niet aan beginnen
Ja, dat zag ik bij Ramon, die gozer zijn gezicht lag half op de grondroberttt wrote:ja oke dat is waar, wat we nog wel is kunnen doen. Is kristallen tegelijk nemen met een pil, dan tegelijk laten inslaan
Per ongeluk GHB is niks nee...Pommer wrote: Haha misschien, maar in ieder geval voorlopig niet, misschien over een een tijdje eens wat anders proberen![]()
Heb al eens een x GHB gehad (perongeluk) en dat was ook niet echt een pretje vond ik zelf
Dat harder in slaan heb ik gemerkt haha. Ik ben de hele avond super helder geweest, behalve 15 minuutjes ná mijn anderhalve vingerdip. Damn, ik zag alles draaien en voelde me geniaal! Die combi met 4-FMP versterkte het waarschijnlijk ook nog. Zeker voor herhaling vatbaar!Olijfboompje wrote:Het verschil wat ik er in merk is dat Kristal veel harder in slaat, je gezicht gaat er ook veel van naar de klote dan van pillen.Timmer wrote:wat is eigenlijk het verschil in trip tussen kristal en gewoon pil?
Ik heb voorbeelden op Partyflock staan haha
Dat doen weroberttt wrote:zet anders de hyves ook even in de begin post olijf
Haha, ja mijn ogen draaide toen dat insloeg ook flink lang, kristal is erg heftigChukkels wrote: Dat harder in slaan heb ik gemerkt haha. Ik ben de hele avond super helder geweest, behalve 15 minuutjes ná mijn anderhalve vingerdip. Damn, ik zag alles draaien en voelde me geniaal! Die combi met 4-FMP versterkte het waarschijnlijk ook nog. Zeker voor herhaling vatbaar!
hij is onzichtbaar, niemand kan em zienPommer wrote:ik meld me maar niet aan op die hyves aangezien me hele familie d'r op zit
Kunnen ze niet zien.Pommer wrote:ik meld me maar niet aan op die hyves aangezien me hele familie d'r op zit
Alstublieft, ik zal het gelijk toevoegen aan de openings post.Basscow wrote:wat zijn researchs drugs trouwens?
Ik heb het gedaan een olifant in 1 keer, ben 60kg. En was toen best vdkKettingzaag wrote:Wie van hier hebben al een groene olifant in één keer genomen? Is het verstandig om te doen denken jullie? Laatste keer dat ik gebruikt heb is op fusion, ongeveer 4,5 maand geleden. Toen ging ik redelijk op een groene canadees in één keer, had er toen in totaal 2,5 op ofzo. Ben trouwens 1,91 bij 97 kilo en kan wel een stootje hebben.. Het is gewoon zo aantrekkelijk om te doen![]()
![]()
Nog 3 fuckin weken!!!!!!!!!!!!!! AHHH
![]()
![]()
![]()
lijn pep erbij en je hebt dat ookNando wrote:Dan kan Kettingzaag het denk ik makkelijk doen met z'n 97kg.
Ik herken trouwens al die kenmerken van XTC in de beginpost.Behalve het energieke dan.
Ja, was heerlijk. M'n beste space-ervaring tot nu toe: nog nooit zo erg gehallucineerd! Moet er wel bij zeggen dat de setting een bankje in het park was met een goede vriend, het 6 uur 's nachts was, midden in de winter, na een avondje flink aan de pep te hebben gezeten en minstens 25 glazen alcohol zonder de dronken toestand te voelen. 4 uur lang heerlijk lopen spacenKettingzaag wrote:Wie van hier hebben al een groene olifant in één keer genomen? Is het verstandig om te doen denken jullie? Laatste keer dat ik gebruikt heb is op fusion, ongeveer 4,5 maand geleden. Toen ging ik redelijk op een groene canadees in één keer, had er toen in totaal 2,5 op ofzo. Ben trouwens 1,91 bij 97 kilo en kan wel een stootje hebben.. Het is gewoon zo aantrekkelijk om te doen![]()
![]()
Nog 3 fuckin weken!!!!!!!!!!!!!! AHHH
![]()
![]()
![]()
Geen probleem, maar eens bewijzen dat ik naast een idioot wel degelijk iemand ben die verstand van zaken heeft ondanks dat ik dit wel gekopieerd heb van betrouwbare bronnen.Nando wrote:Zo Daniël, wat een info! Handig!
We doen onze naam eer aan tochKevin-Raw wrote:de tering, ff naar de IKEA toe, kom teurg6 pagina';s verder