Ik denk dat hij dan opeens een chinees toetsenbord ziet met 3000 knopjes 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik doop dit bij deze tot: "Het grote SPAM topic"
Blijf on-topic! Alleen drugspraat hier!Rik wrote:Ik doop dit bij deze tot: "Het grote SPAM topic"
En aangezien wie die al hebben...Rik wrote:Ik doop dit bij deze tot: "Het grote SPAM topic"
-
G
Rik wrote:Ik doop dit bij deze tot: "Het grote nutteloze posts met een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleine relatie ten opzichte van drugs - topic"
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014

Heb even 2 tripreportjes als blog erop gezet 
Er staat geen Alcohol in de poll...
valt hier onder "Ik gebruik gewoon alles wat er te pakken valt"Rik wrote:Er staat geen Alcohol in de poll...
Hyves staan trouwens nieuwe foto's op
Beginpost is aangepast met wat leuke dingetjes betreffende zooi en we gaan voortaan de meetings bijhoudenroberttt wrote:valt hier onder "Ik gebruik gewoon alles wat er te pakken valt"Rik wrote:Er staat geen Alcohol in de poll...
haha goedzoOlijfboompje wrote:Beginpost is aangepast met wat leuke dingetjes betreffende zooi en we gaan voortaan de meetings bijhoudenroberttt wrote:valt hier onder "Ik gebruik gewoon alles wat er te pakken valt"Rik wrote:Er staat geen Alcohol in de poll...
We gaan hier wat moois van makenroberttt wrote:haha goedzo
inderdaadOlijfboompje wrote:We gaan hier wat moois van makenroberttt wrote:haha goedzo
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Haha gezien ja
na hardbass wordt dat een mooie hyvers
haha inderdaadHoofdcoach wrote:Haha gezien jana hardbass wordt dat een mooie hyvers
Ik heb er zelfs al fotos op gezetroberttt wrote:inderdaadOlijfboompje wrote:We gaan hier wat moois van makenroberttt wrote:haha goedzooverigens al de hyves gezien
Ik mis cocaine in de poll 
enige echt chille drug
enige echt chille drug
Maar dat is niet waarroberttt wrote:valt hier onder "Ik gebruik gewoon alles wat er te pakken valt"Rik wrote:Er staat geen Alcohol in de poll...
Ik zet hem erbij, ik kom zelf ook op wat nieuwe uit!Oxbow wrote:Ik mis cocaine in de poll
enige echt chille drug
denk niet dat er veel aan de heroïne zitten
of stiekem wel
We missen de legale drugs nicotine en cafeïne nog!
Nee die drugs moeten we niet hebbenOxygene wrote:We missen de legale drugs nicotine en cafeïne nog!
Gooien we onder de noemer softdrugs maar, anders wordt de poll geresetOxygene wrote:We missen de legale drugs nicotine en cafeïne nog!
Hoezo :O ? Niets beter dan MDMA+nicotine 
--edit--
@Olijfboompje: Ja, lijkt me indd goede oplossing ;p
--edit--
@Olijfboompje: Ja, lijkt me indd goede oplossing ;p