ja X en nu aan de pilswesskeej wrote:Goede avond jongens en meisjes,
Hebben jullie drugs gebruikt?
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
op een zondag aan de xjeone wrote:ja X en nu aan de pilswesskeej wrote:Goede avond jongens en meisjes,
roberttt wrote:op een zondag aan de xjeone wrote:ja X en nu aan de pilswesskeej wrote:Goede avond jongens en meisjes,
hahah dat kan wel hoor roberttt de hoeveelheid die ik gebruik maakt dat niet zoveel uit om een middagje 1 halfje te nemen en thuis lekker in de bank te chillen
Ik zou lekker rust houden en dan op hardbass volgas te gaan! !
Ik ga niet meer aan de X op hardbassVik wrote:Kevin-Raw wrote:Dagdag serotonine jeone
![]()
Ik zou lekker rust houden en dan op hardbass volgas te gaan! !Gruwelijk veel zin in.
Nuchter, moet welVik wrote:Ga je nuchter of pak je wat anders?
Valt wel mee denk ik iets minder als half q-dancje genomen, en ik kon ze na woensdag gewoon niet laten liggen.Kevin-Raw wrote:Dagdag serotonine jeone
![]()
Was hele zondag alleen thuis en in zomervakantie had ik voor het laatst gebruikt dus
-
T
Hmm 13 dagen denk dat het een beetje kort dag isKevin-Raw wrote:Dagdag serotonine jeone
![]()
nou harbass word hem niet omdat 1 of andere mongol te laat is met kaarten bestellenwesskeej wrote:Hmm 13 dagen denk dat het een beetje kort dag isKevin-Raw wrote:Dagdag serotonine jeone
![]()
DAn heb je iig een deel al aangevuldwesskeej wrote:Hmm 13 dagen denk dat het een beetje kort dag isKevin-Raw wrote:Dagdag serotonine jeone
![]()
true maar is even een ander feestje opzoeken binnekort iemand nog aanraders?Oxygene wrote:DAn heb je iig een deel al aangevuldwesskeej wrote:Hmm 13 dagen denk dat het een beetje kort dag isKevin-Raw wrote:Dagdag serotonine jeone
![]()
Ik heb je suggestie in de begin post opgenomen!DarkBeatz wrote:Wel een goede, maar dan mits wat meer mogelijkheden... Ivm alcohol en kan het wel maar moeilijker, of toch altijd een paar biertjes nodig, of moeilijk zonder hard drugs, etc etc. Welke drugs ben je nog van plan te proberen is ook een goede, uitslag van de 1e poll misschien ook plaatsen in de op met alle resultaten en dit voor elke poll, geeft een mooi overzicht na een tijd.Almighty wrote:Kun je nog van een feest genieten zonder Drugs?
- Jawohl
- Nein
Ook een nieuwe poll gemaakt naar aanleiding van Almighty zijn suggestie
Ik heb het wel vrij simpel gehouden trouwens
-
T
Hard Bassjeone wrote:true maar is even een ander feestje opzoeken binnekort iemand nog aanraders?
Hardcore 4 life
XXlerator
Weet niet wat je binnekort noemt
februari maar ben niet zo van de hardcorewesskeej wrote:Hard Bassjeone wrote:true maar is even een ander feestje opzoeken binnekort iemand nog aanraders?
Hardcore 4 life
XXlerator
En hardbass is uitverkocht
Reverze?jeone wrote:februari maar ben niet zo van de hardcorewesskeej wrote:Hard Bassjeone wrote:true maar is even een ander feestje opzoeken binnekort iemand nog aanraders?
Hardcore 4 life
XXlerator
En hardbass is uitverkocht
-
T
Haha Reverze 
Weet iemand eigenlijk hoeveel (Desnoods in %) 1 XTC pil aan Serotinine verbruikt?
-
T
Veel?Delusiion wrote:Weet iemand eigenlijk hoeveel (Desnoods in %) 1 XTC pil aan Serotinine verbruikt?
HeHe,wesskeej wrote:Veel?Delusiion wrote:Weet iemand eigenlijk hoeveel (Desnoods in %) 1 XTC pil aan Serotinine verbruikt?
Daarom voel ik me zo depri vandaag
Suiker doet altijd wonderen bij mij!Delusiion wrote:HeHe,wesskeej wrote:Veel?Delusiion wrote:Weet iemand eigenlijk hoeveel (Desnoods in %) 1 XTC pil aan Serotinine verbruikt?
Daarom voel ik me zo depri vandaag![]()
Trouwens je had wel gelijk olijf dat je van pep en methol peuken aan de schijt raakt, 
-
T
Jup en dat zal ongeveer tot dinsdag durenDelusiion wrote:HeHe,wesskeej wrote:Veel?Delusiion wrote:Weet iemand eigenlijk hoeveel (Desnoods in %) 1 XTC pil aan Serotinine verbruikt?
Daarom voel ik me zo depri vandaag![]()
Whahah, ja, ik zeg het niet voor lulroberttt wrote:Trouwens je had wel gelijk olijf dat je van pep en methol peuken aan de schijt raakt,
-
T
Dit was trouwens mijn stem op de poll
Ik heb geen drugs nodig om van een feest te genieten.
Ik heb geen drugs nodig om van een feest te genieten.
Ach ja al die chemische bende moet er toch uit, bij mij bewegen de muren nu nogOlijfboompje wrote:Whahah, ja, ik zeg het niet voor lulroberttt wrote:Trouwens je had wel gelijk olijf dat je van pep en methol peuken aan de schijt raakt,![]()