Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:16 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Ik ga vanmiddag aan de cristal meth :lol: >.<

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:33 

Hardtraxxer

Jezus, wat een lekker nachtje was dat zeg!

Leuk om ook nog even langsgehuppeld te zijn bij Olijfboompje, Roberttt, Chukkels en uiteindelijk Pepepe ook nog :woot:

Uiteindelijk op bijna 1 3/4 eekhoorn blijven zitten.. toen wou de bob naar huis tijdens de hardcore :(

Maar holy crap, 2/3 van een eekhoorn en ik heb gewoon zeker 20 minuten gezeten :oh: Die dingen zijn waus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:07 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:

Leuk om ook nog even langsgehuppeld te zijn bij Olijfboompje, Roberttt, Chukkels en uiteindelijk Pepepe ook nog :woot:

Uiteindelijk op bijna 1 3/4 eekhoorn blijven zitten.. toen wou de bob naar huis tijdens de hardcore :(

Maar holy crap, 2/3 van een eekhoorn en ik heb gewoon zeker 20 minuten gezeten :oh: Die dingen zijn waus xd

Trouwens was jij nou diegene die die foto had gemaakt vanacht :P
Ik ben trouwens Timo, de chauffeur van Pepepe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:09 

Hardtraxxer

Delusiion schreef:
Oxygene schreef:

Welke foto? :P Met Chukkels en Olijfboompje bedoel je :P? Ja, ik had een donkergrijs shirt aan en heb wat langer donker haar :P + schuivende kaken en knalogen uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Ik ga vanmiddag aan de cristal meth :lol: >.<

serieus? :oh:
dat is best wel ziek haha. raar spul dat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:23 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:
Delusiion schreef:
Oxygene schreef:

Welke foto? :P Met Chukkels en Olijfboompje bedoel je :P? Ja, ik had een donkergrijs shirt aan en heb wat langer donker haar :P + schuivende kaken en knalogen uiteraard.

Er was gisteren een gast die een foto van mij - PePePe - Chuckles - Robbert - daniel en nog een gozer van hardtraxx heeft gemaakt, natuurlijk wel met een camera van een hardtraxx gozer, weet alleen niet meer wie het was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:24 

Jeeej (L) Me druks is geregeld voor hard bass :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:28 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
pepepe schreef:
Afgelopen nacht ongeveer een half grammetje pep op. Voel me best nog wel normaal nu gelukkig. Zometeen komen me opa en oma whaha, dat word nog leuk..

Was me een best avondje robert, christian en daniel! Ik zeg; met hardbass doen we het even haarfijn overnieuw.

Daar zeg ik absoluut geen nee tegen! Zo wat ging het hard tijdens Thera & Crypsis, niet normaal hé! Jammer dat jullie de hardcore niet helemaal hebben meegemaakt, was ook gruwelijk. Veilig thuis gekomen overigens met de bob? :P

Ookal waren we allemaal halfdood, PePePe z'n vriendin slapend op de achterbank :P
Zijn we gewoon veilig thuisgekomen :)

Rond 4 uur / half 5 was me space al bijna helemaal weg dus, gewoon veel cola zuipen helpt ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:33 

Hardtraxxer

Delusiion schreef:
Er was gisteren een gast die een foto van mij - PePePe - Chuckles - Robbert - daniel en nog een gozer van hardtraxx heeft gemaakt, natuurlijk wel met een camera van een hardtraxx gozer, weet alleen niet meer wie het was :P

Ohw.. dat was ik niet geloof ik..

Anyway, het is gewoon wéér gelukt een meid te zoenen met X op.. damn wat is dat toch lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:36 

Oxygene schreef:
Delusiion schreef:

Anyway, het is gewoon wéér gelukt een meid te zoenen met X op.. damn wat is dat toch lekker :thumbsup:

Ik was het :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:39 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Oxygene schreef:
Delusiion schreef:

Volgens mij heb ik jou ook nog wel gezien.. althans als je er net zo waus uitzag als op je pf foto's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:40 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Oxygene schreef:
Delusiion schreef:

Degene die "de foto" heeft ......of diegene waarmee Oxygene gezoend heeft :loving: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:42 

Hardtraxxer

Delusiion schreef:
Degene die "de foto" heeft ......of diegene waarmee Oxygene gezoend heeft :loving: :P

xd Het was zeker weten een meid :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:43 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:
Delusiion schreef:

Ik kon gisteren ook zweren dat er tafels en krukken in de zaal stonden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:45 

Oxygene schreef:
Delusiion schreef:

Of dacht je dat het een meid was
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:49 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Oxygene schreef:
Delusiion schreef:

Of dacht je dat het een meid was

Maar zou je die foto kunnen uploaden :P
Want wil hem nog wel zien, want gisteren ging dat niet zo goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:28 

Hardtraxxer

Nee het was écht een meid, de brilletjes en opstapjes kwamen vlak daarna :D

-edit-

Maat van me die mee was en voor 't eerst X deed was ook goed van 't padje. Met 1,5 VW op zag ie iemand met een groen hoofd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:43 

Oxygene schreef:

-edit-

Maat van me die mee was en voor 't eerst X deed was ook goed van 't padje. Met 1,5 VW op zag ie iemand met een groen hoofd :woot:

Maatje van me en ik hadden vrijdag X thuis gedaan bij iemand op de bank, we hadden blauwe diamantjes hij had een halfje genomen ik ook na kwartiertje begon die een beetje te werken.
Nou bij mij werkte het maar een uurtje en bij die maat van mij duurde het totaal 3 uur :O
Ik nog een halfje gepakt werkte die niet meer :( Denk dat X voor mij niet meer werkt ofzo
Want dat heb ik wel vaker als ik bij pak dat ik hem niet voel eigenlijk iedere keer :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:49 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Oxygene schreef:

-edit-

Maatje van me en ik hadden vrijdag X thuis gedaan bij iemand op de bank, we hadden blauwe diamantjes hij had een halfje genomen ik ook na kwartiertje begon die een beetje te werken.
Nou bij mij werkte het maar een uurtje en bij die maat van mij duurde het totaal 3 uur :O
Ik nog een halfje gepakt werkte die niet meer :( Denk dat X voor mij niet meer werkt ofzo
Want dat heb ik wel vaker als ik bij pak dat ik hem niet voel eigenlijk iedere keer :mad:

Heb je je dan misschien al voorgenomen een maandje of 2 of 3 serotonine op te sparen :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:23 

Hardtraxx Veteran

Dit weekend was leipppp
XXlerator was fucking nice met alle leipo's :D

Wat voor nieuwe poll willen jullie trouwens? :P

Gooi eens wat suggesties neer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:50 

Welke drugs heb je in je leven allemaal ooit gedaan?
Welke drugs wil je ooit nog in je leven gaan proberen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:51 

Oxygene schreef:
wesskeej schreef:
Oxygene schreef:

-edit-

Heb je je dan misschien al voorgenomen een maandje of 2 of 3 serotonine op te sparen :P?

Wat is serotonine en hoe kan je dat opsparen?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:54 

Olijfboompje schreef:
Wat voor nieuwe poll willen jullie trouwens? :P

Gooi eens wat suggesties neer :P

Kun je nog van een feest genieten zonder Drugs?
- Jawohl
- Nein
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:00 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Kun je nog van een feest genieten zonder Drugs?
- Jawohl
- Nein

Wel een goede, maar dan mits wat meer mogelijkheden... Ivm alcohol en kan het wel maar moeilijker, of toch altijd een paar biertjes nodig, of moeilijk zonder hard drugs, etc etc. Welke drugs ben je nog van plan te proberen is ook een goede, uitslag van de 1e poll misschien ook plaatsen in de op met alle resultaten en dit voor elke poll, geeft een mooi overzicht na een tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:01 

Donateur

Vik schreef:
wesskeej schreef:
Wat is serotonine en hoe kan je dat opsparen?:P

Ga jezelf is beter informeren over dit onderwerp! :nono:
Als gebruiker moet je wel weten wat dat is. Het is het goedje dat er voor zorgt dat je je blij/goed voelt. Bij mdma gebruik gaat dat serotonine er sneller doorheen waardoor je je dus heel goed en euforisch gaat voelen! Enkel als je te vaak in een korte periode gebruikt raakt dit op en heeft xtc bijna geen effect meer op je en je voelt je niet optimaal. Neem altijd pauzes van 6 tot 8 weken. Hierin kan je serotonine zich aanvullen en beperk je de schade aan jezelf!

(correct me if im wrong)

Klopt, Vik
Citaat:
•XTC stimuleert de afgifte van een aantal stoffen in de hersenen waardoor je stemming verandert: je voelt je blij en wil contact met anderen (serotonine). Je voelt je actief (adrenaline). Een andere stof, dopamine, zorgt voor het genotsgevoel.

Dit is ook de reden waarom je je zo leeg voelt na gebruik, je lichaam moet het weer aanmaken. Als je te vaak gebruikt, maakt je lichaam en niet al te snel meer aan.. Hierdoor zal je minder hard gaan, en ook een hoge tolerantie opbouwen. Je hebt hulp middelen zoals 5-HTP die de serotonine aanmaak doen vorderen
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic