Zonde inderdaad, gebruikte Binance veruit het meest. Nu maar verder op Bybit/Kucoin en de Nederlandse exchanges
Mitch wrote:$30.000
Inmiddels $34.000 met een piek van boven de $35.000Mitch wrote:Mitch wrote:$30.000
Je kunt een Ledger Nano (S of X) halen en hier je BTC op zetten, hiervoor staan best veel video's op Youtube hoe je dit gemakkelijk kunt doen. Een Ledger Nano S kost gemiddeld €79,-Mark With A Tarrel wrote:Hoi hoi. Ik kreeg een mailtje van Bittrex Global dat dat dicht gaat en ik daar nog wat valuta op staan.
Ik ben echt helemaal uit de crypto game en wil graag iig m'n BTC op een offline wallet zetten en daarna verkopen voor euro's via Bitonic ofzo. Wie geeft er tips wat ik het beste kan doen?
Ik probeer Exodus, want bittrex wil niet naar een bc1 account sturen. Wat raad je aan om de btc om te zetten naar euro's?Mitch wrote:Ah zo, ik gebruik zelf Trust Wallet, maar MetaMask, Exodus etc. zijn ook erg goed. Zoek een van deze maar eens op, staat genoeg informatie online over hoe je dit kan doen. Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, pm maar
Mark With A Tarrel wrote:Het is allemaal gelukt nu, via Bitvavo, thanks!
Oprecht een interessante ontwikkeling. Totaal een leek mbt crypto, maar BTC blijft vrij stabiel de markt volgen (net zoals munteenheiden dat doen). Benieuwd wat de komende jaren gaat gebeuren daarmee. Zou er zelf geen geld in stoppen, omdat ik het risico te groot vind en ook veel vrienden veelMitch wrote:Mitch wrote:Mitch wrote:$30.000
Altijd fijn iemand met een glazenbol.urbandesigner wrote:Einde van het jaar 100k
Halverwege 2025 halveert de koers weer
Bitcoin is goed onderweg in ieder geval!urbandesigner wrote:Einde van het jaar 100k
NouuuMartin Waus wrote:We gaan met z'n allen rijk worden
Mitch wrote:Bitcoin is goed onderweg in ieder geval!urbandesigner wrote:Einde van het jaar 100k
Verstandig, verwacht ook wel een correctie dus heb ook een groot deel verkocht.Pipa wrote:Afgelopen week na de flinke stijging bijna alles verkocht. Koop wel weer in als stukje naar beneden gaat
Komt in de buurtSven-O wrote:Mitch wrote:Bitcoin is goed onderweg in ieder geval!urbandesigner wrote:Einde van het jaar 100k
Halverwege 2025 halveert de koers weer![]()