Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 08:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zonde inderdaad, gebruikte Binance veruit het meest. Nu maar verder op Bybit/Kucoin en de Nederlandse exchanges
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2023 08:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
$30.000 :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2023 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Mitch schreef:
$30.000 :corn:


Inmiddels $34.000 met een piek van boven de $35.000 :)
Zijn er nog mensen die holden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2023 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoi hoi. Ik kreeg een mailtje van Bittrex Global dat dat dicht gaat en ik daar nog wat valuta op staan.

Ik ben echt helemaal uit de crypto game en wil graag iig m'n BTC op een offline wallet zetten en daarna verkopen voor euro's via Bitonic ofzo. Wie geeft er tips wat ik het beste kan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Hoi hoi. Ik kreeg een mailtje van Bittrex Global dat dat dicht gaat en ik daar nog wat valuta op staan.

Ik ben echt helemaal uit de crypto game en wil graag iig m'n BTC op een offline wallet zetten en daarna verkopen voor euro's via Bitonic ofzo. Wie geeft er tips wat ik het beste kan doen?


Je kunt een Ledger Nano (S of X) halen en hier je BTC op zetten, hiervoor staan best veel video's op Youtube hoe je dit gemakkelijk kunt doen. Een Ledger Nano S kost gemiddeld €79,-

Mocht je op het punt komen wanneer je jouw BTC wil verkopen, kun je het gemakkelijk van je Ledger Nano naar Bitonic verzenden. Al raad ik Bitonic niet aan gezien de hoge fee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thanks, maar ik bedoel gewoon een software wallet zodat ik het daarna meteen kan omzetten naar euro's :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ah zo, ik gebruik zelf Trust Wallet, maar MetaMask, Exodus etc. zijn ook erg goed. Zoek een van deze maar eens op, staat genoeg informatie online over hoe je dit kan doen. Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, pm maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Ah zo, ik gebruik zelf Trust Wallet, maar MetaMask, Exodus etc. zijn ook erg goed. Zoek een van deze maar eens op, staat genoeg informatie online over hoe je dit kan doen. Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, pm maar ;)


Ik probeer Exodus, want bittrex wil niet naar een bc1 account sturen. Wat raad je aan om de btc om te zetten naar euro's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stuur je BTC naar je Bitvavo (of andere exchange, handelskosten zijn overal te vinden, bij Bitvavo is dit 0,25%) en verkoop BTC voor euro. Hierna kun je je euro's laten storten op je bankrekening. Dit is de meest gangbare manier, maar er zijn uiteraard nog veel meer opties mogelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is allemaal gelukt nu, via Bitvavo, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 09:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Het is allemaal gelukt nu, via Bitvavo, thanks!


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2024 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Mitch schreef:
$30.000 :corn:


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2024 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Mitch schreef:
Mitch schreef:
$30.000 :corn:


:$


Oprecht een interessante ontwikkeling. Totaal een leek mbt crypto, maar BTC blijft vrij stabiel de markt volgen (net zoals munteenheiden dat doen). Benieuwd wat de komende jaren gaat gebeuren daarmee. Zou er zelf geen geld in stoppen, omdat ik het risico te groot vind en ook veel vrienden veel
Geld heb zien verliezen. Maar buiten de kleine coins om
Lijkt BTC wel een toekomst te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2024 07:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Einde van het jaar 100k
Halverwege 2025 halveert de koers weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 13:20 
 
Hardtraxx Elite

Ben zelf gestopt met crypto, geen verlies gemaakt maar een kleine winst.
De afgelopen 2 jaar stop ik iedere maand €200 in ETF's, meer rendement dan de spaarrekening en minimale kans op flinke dalingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2024 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Einde van het jaar 100k
Halverwege 2025 halveert de koers weer


Altijd fijn iemand met een glazenbol.

Ga meteen inkopen, iets voor halverwege volgend jaar dus alles verkopen en dan erna weer inkopen.

Bedankt voor de gratis info die je met ons hebt gedeeld! We gaan met z'n allen rijk worden :clap:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic