Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tax season he
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 00:43 
 
Hardtraxxer

Beter moment om in te stappen als dit komt er niet snel meer gok ik, zelf ff 450 bijgekocht, waarschijnlijk omzetten naar XRP of XLM
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 05:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Beter moment om in te stappen als dit komt er niet snel meer gok ik, zelf ff 450 bijgekocht, waarschijnlijk omzetten naar XRP of XLM


Dit. Enkele uren terug (marketcap op 450 miljard) was echt perfecte moment om nieuwe geld erin te pompen :love: Zelf gedaan en gelijk weer wat winst meegepakt door alle panicsellers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga gokje wagen en nog langer wachten, hoop hem rond de 9k te kopen :$

Citaat:
Beter moment om in te stappen als dit komt er niet snel meer gok ik, zelf ff 450 bijgekocht, waarschijnlijk omzetten naar XRP of XLM


Rede voor XRP?? Hoor er slechte verhalen over
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde inkopen op BTCdirect, is m'n transactie nog steeds niet afgehandeld.. Boevenbende daar joh, wordt zeker pas verwerkt als de prijzen weer stabieler worden.. Weet iemand overigens of dat de maken heeft met het kruisje bij het kopje "Tan"? Bedrag is al wel van m'n rekening af gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Citaat:
Beter moment om in te stappen als dit komt er niet snel meer gok ik, zelf ff 450 bijgekocht, waarschijnlijk omzetten naar XRP of XLM


Rede voor XRP?? Hoor er slechte verhalen over


Het is maar waar je geld in wil stoppen. XRP is eigenlijk alles wat crypto niet is of zou moeten zijn (vooral op gebied van centralisatie), maar het heeft zeker een functie en gewoon een werkend product dat door banken gebruikt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit er een goede 3/4 maanden pas in, maar zo'n dip als deze twee dagen nog niet meegemaakt, tering. Eigenlijk je blockfolio app ff met rust laten, maar lukt niet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 18:13 
 
Hardtraxxer

Hodl, kijk over een week wel weer een keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In 2 maanden tijd m'n portfolio weten te verdubbelen, in twee dagen tijd is ie weer gehalveerd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

Franky schreef:
In 2 maanden tijd m'n portfolio weten te verdubbelen, in twee dagen tijd is ie weer gehalveerd :lol:


Dit :lol:

Net als bij niet gehaaldr tentamens, toch wel chiller als je niet als enige faalt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer wat groen. Hopelijk geen bull trap. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar eens begonnen vanmiddag. Geinig om te zien dat de 200eu die ik in BTC heb gestopt nu al 232eu is voordat de transactie van bitonic naar m'n wallet überhaupt voltooid is. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus, Bitconnect is geklapt en opeens is er grote verbazing. Dit terwijl het toch wel erg duidelijk was wat er aan de hand was, en er ontelbaar keren gewaarschuwd is. Hoe dom zijn sommige mensen...kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat dit tijdens een bear market is gebeurd, want dat an sich had al schade kunnen aanrichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 00:27 
 
Hardtraxxer

EDIT: Verkeerde gequote, ging over ripple

Eens met bovenstaand, enige reden waarom in XRP investeer, is omdat hij zowat gegarandeerd gaat stijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 01:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dus, Bitconnect is geklapt en opeens is er grote verbazing. Dit terwijl het toch wel erg duidelijk was wat er aan de hand was, en er ontelbaar keren gewaarschuwd is. Hoe dom zijn sommige mensen...kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat dit tijdens een bear market is gebeurd, want dat an sich had al schade kunnen aanrichten.

Ik vind vooral dat het lang geduurd heeft, ben rond september afgelopen jaar begonnen en toen werd er al voor gewaarschuwd. Helaas gaat het wel verder onder de naam Bitconnect X.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 07:57 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dus, Bitconnect is geklapt en opeens is er grote verbazing. Dit terwijl het toch wel erg duidelijk was wat er aan de hand was, en er ontelbaar keren gewaarschuwd is. Hoe dom zijn sommige mensen...kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat dit tijdens een bear market is gebeurd, want dat an sich had al schade kunnen aanrichten.


Er staat een bounty op hun naam best heftig :oh:

Wat zijn jullie taktieken voor s nachts? Ik daal elke avond weer 10 of 20% om over de dag dan weer te stijgen, maar zit al weken op hetzelfde niveau....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 12:40 
 
Hardtraxx Newbie

Spobbertiet schreef:
Wat zijn jullie taktieken voor s nachts? Ik daal elke avond weer 10 of 20% om over de dag dan weer te stijgen, maar zit al weken op hetzelfde niveau....


Als dit elke avond gebeurt, misschien een idee om elke avond je shit te verkopen en sochtends weer te kopen?! :P Zo dat was lastig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:

Ja, snap niet wat ik probeerde te vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben ik nou paranoïde, of zit er op korte termijn weer een crash aan te komen? Als ik lees dat er zomaar even 550 miljoen tevoorschijn is getoverd en in verschillende crypto's is gestopt, heb ik er weinig vertrouwen in dat het nog lang goed gaat..

https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency ... _the_past/
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency ... er/dsx9eww
https://www.reddit.com/r/Tether/comment ... ier_today/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die tether BS is inderdaad 1 grote scam, evenals Ripple trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bitfinex doet dit al tijden met Tether, die als vervanger voor de dollar (omdat daar andere wetten voor van toepassing zijn) in het leven is geroepen. Het is niet echt "in crypto gestopt", maar eerder is er crypto ingewisseld voor Tether. Blijft een shady business, maar er zit voorlopig voldoende logica achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 16:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Bitfinex doet dit al tijden met Tether, die als vervanger voor de dollar (omdat daar andere wetten voor van toepassing zijn) in het leven is geroepen. Het is niet echt "in crypto gestopt", maar eerder is er crypto ingewisseld voor Tether. Blijft een shady business, maar er zit voorlopig voldoende logica achter.


https://coinbaas.com/de-tether-coin/ voor de mensen die meer willen weten over tether (usdt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HODL jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

Pkb en inxt gaan prima :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een flink bloedbad laatste dagen..
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic