Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
Tax season he
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Beter moment om in te stappen als dit komt er niet snel meer gok ik, zelf ff 450 bijgekocht, waarschijnlijk omzetten naar XRP of XLM
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
joostmakaay wrote:Beter moment om in te stappen als dit komt er niet snel meer gok ik, zelf ff 450 bijgekocht, waarschijnlijk omzetten naar XRP of XLM
Dit. Enkele uren terug (marketcap op 450 miljard) was echt perfecte moment om nieuwe geld erin te pompen :love: Zelf gedaan en gelijk weer wat winst meegepakt door alle panicsellers.
A
Ik ga gokje wagen en nog langer wachten, hoop hem rond de 9k te kopen :$
Beter moment om in te stappen als dit komt er niet snel meer gok ik, zelf ff 450 bijgekocht, waarschijnlijk omzetten naar XRP of XLM
Rede voor XRP?? Hoor er slechte verhalen over
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Wilde inkopen op BTCdirect, is m'n transactie nog steeds niet afgehandeld.. Boevenbende daar joh, wordt zeker pas verwerkt als de prijzen weer stabieler worden.. Weet iemand overigens of dat de maken heeft met het kruisje bij het kopje "Tan"? Bedrag is al wel van m'n rekening af gehaald.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Anonymous wrote:
Rede voor XRP?? Hoor er slechte verhalen over
Het is maar waar je geld in wil stoppen. XRP is eigenlijk alles wat crypto niet is of zou moeten zijn (vooral op gebied van centralisatie), maar het heeft zeker een functie en gewoon een werkend product dat door banken gebruikt wordt.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Zit er een goede 3/4 maanden pas in, maar zo'n dip als deze twee dagen nog niet meegemaakt, tering. Eigenlijk je blockfolio app ff met rust laten, maar lukt niet. :lol:
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 19 days ago
Hodl, kijk over een week wel weer een keer
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
In 2 maanden tijd m'n portfolio weten te verdubbelen, in twee dagen tijd is ie weer gehalveerd :lol:
A
Franky wrote:In 2 maanden tijd m'n portfolio weten te verdubbelen, in twee dagen tijd is ie weer gehalveerd :lol:
Dit :lol:

Net als bij niet gehaaldr tentamens, toch wel chiller als je niet als enige faalt :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Eindelijk weer wat groen. Hopelijk geen bull trap. :P
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now
Ook maar eens begonnen vanmiddag. Geinig om te zien dat de 200eu die ik in BTC heb gestopt nu al 232eu is voordat de transactie van bitonic naar m'n wallet überhaupt voltooid is. xd
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Dus, Bitconnect is geklapt en opeens is er grote verbazing. Dit terwijl het toch wel erg duidelijk was wat er aan de hand was, en er ontelbaar keren gewaarschuwd is. Hoe dom zijn sommige mensen...kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat dit tijdens een bear market is gebeurd, want dat an sich had al schade kunnen aanrichten.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 3 days ago
EDIT: Verkeerde gequote, ging over ripple

Eens met bovenstaand, enige reden waarom in XRP investeer, is omdat hij zowat gegarandeerd gaat stijgen.
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Steffnov wrote:Dus, Bitconnect is geklapt en opeens is er grote verbazing. Dit terwijl het toch wel erg duidelijk was wat er aan de hand was, en er ontelbaar keren gewaarschuwd is. Hoe dom zijn sommige mensen...kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat dit tijdens een bear market is gebeurd, want dat an sich had al schade kunnen aanrichten.
Ik vind vooral dat het lang geduurd heeft, ben rond september afgelopen jaar begonnen en toen werd er al voor gewaarschuwd. Helaas gaat het wel verder onder de naam Bitconnect X.
A
Steffnov wrote:Dus, Bitconnect is geklapt en opeens is er grote verbazing. Dit terwijl het toch wel erg duidelijk was wat er aan de hand was, en er ontelbaar keren gewaarschuwd is. Hoe dom zijn sommige mensen...kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat dit tijdens een bear market is gebeurd, want dat an sich had al schade kunnen aanrichten.
Er staat een bounty op hun naam best heftig :oh:

Wat zijn jullie taktieken voor s nachts? Ik daal elke avond weer 10 of 20% om over de dag dan weer te stijgen, maar zit al weken op hetzelfde niveau....
D
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2017
last seen Dec 2018
Anonymous wrote:Wat zijn jullie taktieken voor s nachts? Ik daal elke avond weer 10 of 20% om over de dag dan weer te stijgen, maar zit al weken op hetzelfde niveau....
Als dit elke avond gebeurt, misschien een idee om elke avond je shit te verkopen en sochtends weer te kopen?! :P Zo dat was lastig!
A
:lol:

Ja, snap niet wat ik probeerde te vragen
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Ben ik nou paranoïde, of zit er op korte termijn weer een crash aan te komen? Als ik lees dat er zomaar even 550 miljoen tevoorschijn is getoverd en in verschillende crypto's is gestopt, heb ik er weinig vertrouwen in dat het nog lang goed gaat..

https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency ... _the_past/
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency ... er/dsx9eww
https://www.reddit.com/r/Tether/comment ... ier_today/
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Die tether BS is inderdaad 1 grote scam, evenals Ripple trouwens.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Bitfinex doet dit al tijden met Tether, die als vervanger voor de dollar (omdat daar andere wetten voor van toepassing zijn) in het leven is geroepen. Het is niet echt "in crypto gestopt", maar eerder is er crypto ingewisseld voor Tether. Blijft een shady business, maar er zit voorlopig voldoende logica achter.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Steffnov wrote:Bitfinex doet dit al tijden met Tether, die als vervanger voor de dollar (omdat daar andere wetten voor van toepassing zijn) in het leven is geroepen. Het is niet echt "in crypto gestopt", maar eerder is er crypto ingewisseld voor Tether. Blijft een shady business, maar er zit voorlopig voldoende logica achter.
https://coinbaas.com/de-tether-coin/ voor de mensen die meer willen weten over tether (usdt)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now
HODL jongens!
A
Pkb en inxt gaan prima :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Weer een flink bloedbad laatste dagen..