Pokemon, Digimon en yogi-jow.

Kamehamehaaaaa!! BAM!!p-stylez wrote:DBZ
das gewoon een flinstone pokemon jwzD-Ruz wrote:
Of die energy bomb die eerst 3 dagen moest worden opgeladenParvuz wrote:Kamehamehaaaaa!! BAM!!p-stylez wrote:DBZ
Haha, DS wifi?Chukkels wrote:Ik denk het toch niet. Want dit weekend ga ik een lan-party houden met Daniël en Robert. Pokémon, gotta catch 'em all!
:')Chukkels wrote:lan
idd weinig lan aan met een ds.KSwoosh wrote::')Chukkels wrote:lan
oostzaner wrote:Ik denk dat HT over zijn pokemonperiode is. en dat dit wel op slot kan.

ik heb zo et vermoeden dat er helemaal geen pokemon gespeeld gaat wordenoostzaner wrote:idd weinig lan aan met een ds.KSwoosh wrote::')Chukkels wrote:lan
tuurlijk wel. Wat kan er anders gebeuren wanneer Chris/rob/daan bij elkaar zijn?KSwoosh wrote: ik heb zo et vermoeden dat er helemaal geen pokemon gespeeld gaat worden
Pokémon kaarten ruilenoostzaner wrote:tuurlijk wel. Wat kan er anders gebeuren wanneer Chris/rob/daan bij elkaar zijn?KSwoosh wrote: ik heb zo et vermoeden dat er helemaal geen pokemon gespeeld gaat worden
Snivy.Parvuz wrote:Ik ook niet, maar ik ken spiderpig wel.katamaran wrote:Wat is dat nou weer voor een Pokemon, ik ken hem niet?
Ik ben nu Seizoen 1..2 en 3 aan het downloaden! *haha*Nando wrote:MedabotsAl die tekenfilms waren vroeger zo vet!