YES! Volbeat was caught.
Wtf, ik dacht dat er alleen een Voltorb was.Parvuz wrote:YES! Volbeat was caught.
Wtf, ik dacht dat er alleen een Voltorb was.Parvuz wrote:YES! Volbeat was caught.
Dat kan op Pokemon Indigo, maar dan moet ik eerst geld sparen.roberttt wrote:Is er niet een pokémon spel waar we een competitie kunnen beginnen?
Zodat we kunnen zien wie de beste Pokémon trainer is van Hardtraxx
dude, hahaha, Lance is de beste Poketrainer. :')roberttt wrote:Is er niet een pokémon spel waar we een competitie kunnen beginnen?
Ik ook, altijd standaard! Vuur is gewoon de beste,jong!roberttt wrote:Haha ik begin altijd met vuur pokémonoostzaner wrote:je moet als begin pokemon Mudkip nemen. die is goed.(ik word weer dat 10 jarige joggie van vroeger.
)
Nietes, ash is beter hoorkatamaran wrote:dude, hahaha, Lance is de beste Poketrainer. :')roberttt wrote:Is er niet een pokémon spel waar we een competitie kunnen beginnen?
Dat zou wel vet zijn haharoberttt wrote:Is er niet een pokémon spel waar we een competitie kunnen beginnen?
Respect man!Chukkels wrote:Ik own iedereen!
Op 9 of 10-jarige leeftijd ben ik bij de laatste 64 gekomen van de Pokémon Kampioenschappen van België (jah, ik weet het, maar ik was op dat moment op vakantie in België en het was vlak bij Six Flags België, of hoe dat pretpark bij Oostende ook heet)).
En een paar jaar terug ben ik tot de finale gekomen bij de Game Expo in Ahoy Rotterdam![]()
Werd ik geowned door een motherfucking Gengar!
Gengar moet je altijd standaard mee hebben eiChukkels wrote:Ik own iedereen!
Op 9 of 10-jarige leeftijd ben ik bij de laatste 64 gekomen van de Pokémon Kampioenschappen van België (jah, ik weet het, maar ik was op dat moment op vakantie in België en het was vlak bij Six Flags België, of hoe dat pretpark bij Oostende ook heet)).
En een paar jaar terug ben ik tot de finale gekomen bij de Game Expo in Ahoy Rotterdam![]()
Werd ik geowned door een motherfucking Gengar!
Tosti-ijzer ook goed?Kepro wrote:[Magnetron is er ook zo 1