Almighty wrote:Je moeder: Uitgemolken
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
sorry maar moest hier smakelijk om lachenParvuz wrote:Ik heb de smaak te pakken:
Last edited by djpatt on 18 Jan 2011 22:50, edited 1 time in total.
-
A
Beetje jammer, vind je niet? triest...KSwoosh wrote:Almighty wrote:Je moeder: Uitgemolken
Leer Swoosh kennen, hij is triestAlmighty wrote:Beetje jammer, vind je niet? triest...KSwoosh wrote:Almighty wrote:Je moeder: Uitgemolken
-
G
daar doen we het voorPiaaa wrote:Leer Swoosh kennen, hij is triest
toch moest ik wel lachenAlmighty wrote:Beetje jammer, vind je niet? triest...KSwoosh wrote:Almighty wrote:Je moeder: Uitgemolken
Die Slim Shore kaart moet realistischer. 
Van der Gijp: "Hij geeft een signaal af.... .... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"
Hahaha was weer echt geweldig gister.Parvuz wrote:Van der Gijp: "Hij geeft een signaal af.... .... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"
Haha ja.wootum wrote:Hahaha was weer echt geweldig gister.Parvuz wrote:Van der Gijp: "Hij geeft een signaal af.... .... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"
Crypsis, keer terug!Parvuz wrote:Van der Gijp: "Hij geeft een signaal af.... .... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"
Op je kaart staan 3 sterretjes bij retreatcosts, dus dat kan niet.Pommer wrote:Crypsis, keer terug!Parvuz wrote:Van der Gijp: "Hij geeft een signaal af.... .... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"
Ik keek toevalig een stukje op dumpert over 'm
.

M'n Engels was daar trouwens wel perfect haha.

Zo da was de laatste

Zo da was de laatste
Idd, stelletje amateurs hier.Lowrenz wrote:Had je earthquake moeten pakken man
-
G
hehe hoeveel djs nog te gaan 
-
S

Zo is het niet leuk natuurlijk.