AahwG1LL wrote:Geweldig dit..Ik ga nog liever 100 x naar de hoeren waar ik 50 euro per keer neerleg dan dat ik met een gameboy coller met pokemon ga spelen
![]()
Iemand btw die al Black of White speelt?
AahwG1LL wrote:Geweldig dit..Ik ga nog liever 100 x naar de hoeren waar ik 50 euro per keer neerleg dan dat ik met een gameboy coller met pokemon ga spelen
![]()
Haahaha ff meedoenroberttt wrote:Pokemon virus is aanstekelijk, zelf op partyflock bij Hardbass, gaat het over pokemon
dit dusAlmighty wrote:Pokemon is tijdloos
Heb zelf nog een pak liggenTrainfreak wrote:Iemand me pokemon kaarten kopen ?
zoveel is tijdloosAlmighty wrote:Pokemon is tijdloos
Bij mij krijg je geld toe!Trainfreak wrote:Iemand me pokemon kaarten kopen ?
Oke in dat geval,G1LL wrote:Bij mij krijg je geld toe!Trainfreak wrote:Iemand me pokemon kaarten kopen ?
https://hardtraxx.com/vraag-aanbod/ ?QnalQut wrote:ik had ooit een map xD, met 1000-en kaarten.. ik heb volgens mij nog wel ergens een bruine energy card liggen.. wie bied..? xD
marktplaatsQnalQut wrote:ik had ooit een map xD, met 1000-en kaarten.. ik heb volgens mij nog wel ergens een bruine energy card liggen.. wie bied..? xD
Bij heartgold kun je een Red Gyarados vangenkatamaran wrote:Ook zo'n pokemon die altijd zo goed was: Gyarados.
Die lijken me echt kut, ga deze zomer naar Amerika, misschien daarvoor downloaden.Almighty wrote:Iemand btw die al Black of White speelt?
nu 7Yoeloe wrote:Ik heb al 6 badges
Ben benieuwd naar de Engelse versiekatamaran wrote:Die lijken me echt kut, ga deze zomer naar Amerika, misschien daarvoor downloaden.Almighty wrote:Iemand btw die al Black of White speelt?
Pokemon is trouwens het enige vermakelijke spel op de DS, rest is ronduit saai en kut.Almighty wrote:Ben benieuwd naar de Engelse versiekatamaran wrote:Die lijken me echt kut, ga deze zomer naar Amerika, misschien daarvoor downloaden.Almighty wrote:Iemand btw die al Black of White speelt?Lijkt me wel weer leuk, weer nieuwe pokemon
Jup, omdat het ook gewoon voor kinderen bedoelt is.Almighty wrote:Ik kan me 100% indenken waarom het kinderachtig beschouwt word
Idd, heb ook echt toen ik DS kocht grotendeels gekocht voor pokemon toen der tijd en R4 kaartje dankatamaran wrote:Pokemon is trouwens het enige vermakelijke spel op de DS, rest is ronduit saai en kut.Almighty wrote:Ben benieuwd naar de Engelse versiekatamaran wrote: Die lijken me echt kut, ga deze zomer naar Amerika, misschien daarvoor downloaden.Lijkt me wel weer leuk, weer nieuwe pokemon
Het klinkt heel kut, als je nu nog Pokemon speelt, maar op vakantie/in een vakantie is een lekker tijddodend. Maar dan tijddodend in positieve zin zeg maar. Anyway, het is gewoon een vette game, maar dan gaat het er zeg maar niet om dat het Pokemon is, maar gewoon het idee is tof bedacht. En inderdaad tijdloos imo, maar vind het niet gek als je het kinderachtig vind, dan kijk je ook meer naar dat ''Pokemon'' deel van de game.
Alleen de game is trouwens vet, de rest is gewoon dom.