Show trainers uitzettenNando wrote:Haha, misschien maak ik een keer een account als ik me verveel.
Ziet er wel lame uit met 100 van die poppetjes in je scherm, lijkt me irritant.
Ik ben verslaafd, lv 31 al met m'n Charmeleon, 5 badges
Show trainers uitzettenNando wrote:Haha, misschien maak ik een keer een account als ik me verveel.
Ziet er wel lame uit met 100 van die poppetjes in je scherm, lijkt me irritant.
ik vond het ook al snel kut.roberttt wrote:Wat een kut spel, ik pak me ds wel
Nee inderdaadoostzaner wrote:ik vond het ook al snel kut.roberttt wrote:Wat een kut spel, ik pak me ds welniks gaat boven de eckte eckte pokemon game.
Er gaat niks boven een realistische gameoostzaner wrote:ik vond het ook al snel kut.roberttt wrote:Wat een kut spel, ik pak me ds welniks gaat boven de eckte eckte pokemon game.
Je mag maar 6 pokemons max bij je hebben rest gaat naar boxYoeloe wrote:WTF. heb ik het ALWEER. nu vang ik een Igglybuff van lvl 25 staat ie wer niet in me team
Er is geen enkele game realistisch.G1LL wrote:Er gaat niks boven een realistische gameoostzaner wrote:ik vond het ook al snel kut.roberttt wrote:Wat een kut spel, ik pak me ds welniks gaat boven de eckte eckte pokemon game.
Pokemon is voor basisschool kinderen
En ik ben zelfs zo volwassen om direct op m'n 13e een PSP te kopen en geen DS! Realisme mensen, anders is gamen niks aan!
dit dus. Speelde het eigenlijk alleen op emulators, beetje speed hoger instellen zodat het spel ook sneller liep.Nando wrote:Als ik weer de drang krijg om te spelen pak ik m'n GBA of PC Emulator er wel bij.
denk dat hij meer bedoelt richting socom en zulk soort spellen, heb zelf ook een psp. final fantasy tactics ftw!oostzaner wrote:Er is geen enkele game realistisch.