die vind ik veel te hoog, airmax 90 zijn lekker laag en wat sportieverProtoss wrote:ja die schoenen zijn wel vet ik heb altijd
http://www.sneakerwinkel.nl/nike-sneake ... idian.html
maar andere kleur
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Kvind airmax 90 en classics de mooiste airmaxKSwoosh wrote:die vind ik veel te hoog, airmax 90 zijn lekker laag en wat sportieverProtoss wrote:ja die schoenen zijn wel vet ik heb altijd
maar andere kleur
Als je air max haalt haal dan classic bw. De rest wordt gedragen door mocro's dus vind ik maar niks.
-
G
sowiesoIntervention wrote:Kvind airmax 90 en classics de mooiste airmaxKSwoosh wrote:die vind ik veel te hoog, airmax 90 zijn lekker laag en wat sportieverProtoss wrote:ja die schoenen zijn wel vet ik heb altijd
maar andere kleur
Als ik airmac koop zijn dat ook de,enige die ik haal, hele dikke schoenen moet ik zeggen die je uit hebt gezochy 
-
C
ik ga eten en werken, houdoe
-
G
jah zit te twijfelen tussen deze twee:Intervention wrote:Als ik airmac koop zijn dat ook de,enige die ik haal, hele dikke schoenen moet ik zeggen die je uit hebt gezochy

beide zijn echt vet
bij die laatste vraag ik me alleen af of de uiteindelijke kleuren ook zo zijn als op dat plaatje, ze lijken me namelijk iets te mooi
hyves van geert wildersGeert
Ajax is landskampioen geworden: gefeliciteerd Amsterdam!! Twente hele goede tweede! Nu nog duimen dat mijn eigen VVV-Venlo niet degradeert..
baaas is hij
-
G
wat me daar kut aan lijkt is dat als je ze aan hebt ze eigenlijk helemaal zwart zijn, en dat is nou niet echt wat ik zoek...marsiascout wrote:Neem die bovenste. Zowiezo!
net nog heel ff verder gekeken, en nu heb ik dit als kandidaten:
what to do, what to do!?

-
E
[quote="KSwoosh
voorals je dus pillen wilt slikken
mwah niet echt bepaald hip
past goed bij t theracords labellogo.
[/quote]

voorals je dus pillen wilt slikken
mwah niet echt bepaald hip
past goed bij t theracords labellogo. -
A
bovenste.
-
A
Vanavond voor het eerst de Da Vinci Code kijken 
vanavond lekker naar mn vriendin en daar ook slapen 
@KSwoosh:
Als je die 3 als optie hebt zou ik die gele pakken.
-
G
Almighty wrote:bovenste.
FFFFFFUUUUUUUUUUmarsiascout wrote:@KSwoosh:
Moeilijk!
Beetje een faalgrap.Oxbow wrote:Nog nooit joden zo blij met een ster gezien
konden ze in '43 nog wat van leren of is dit gewoon heimwee?
Beetje flauw iddhidde wrote:Beetje een faalgrap.Oxbow wrote:Nog nooit joden zo blij met een ster gezien
Doe normaal joh, mafklapper...Oxbow wrote:Nog nooit joden zo blij met een ster gezien
Dat soort verwijzingen maak je maar ergens anders, maar niet hier.
Ach mensen is gewoon een cynisch woordgrapje zoals die nu zoveel worden gemaakt, niet meteen een man overboord. Vind je het niet leuk dan negeer je het toch gewoon.
Ben geen nazi ofzo
Ben geen nazi ofzo
-
E
bij mij toverde t wel een aardig grote glimlach in mn gezicht!!Oxbow wrote:Ach mensen is gewoon een cynisch woordgrapje zoals die nu zoveel worden gemaakt, niet meteen een man overboord. Vind je het niet leuk dan negeer je het toch gewoon.
Ben geen nazi ofzo
Snap ik, maar hij was gewoon niet grappig.Oxbow wrote:Ach mensen is gewoon een cynisch woordgrapje zoals die nu zoveel worden gemaakt, niet meteen een man overboord. Vind je het niet leuk dan negeer je het toch gewoon.
Ben geen nazi ofzo
-
M
biscuit wrote:bij mij toverde t wel een aardig grote glimlach in mn gezicht!!Oxbow wrote:Ach mensen is gewoon een cynisch woordgrapje zoals die nu zoveel worden gemaakt, niet meteen een man overboord. Vind je het niet leuk dan negeer je het toch gewoon.
Ben geen nazi ofzo