alle episodes van GTA IV al gespeeld dan?robkuh1990 wrote:NVM, GTA San Andreas
ben je ook wel ff zoet mee
alle episodes van GTA IV al gespeeld dan?robkuh1990 wrote:NVM, GTA San Andreas
GTA IV of GTA SA?robkuh1990 wrote:spel werkt niet, geen crack en had crack gedl'd, doet ie het nog niet
weer uur verspeeld aan 2 games proberen die niet werken
nee man , die kerel is baasrobkuh1990 wrote:razor is hoerig kut....
razor1911 = een naamJolle wrote:Denken dat Razor1911 een kerel is :') XD Lol van de dag.
haha :') ik wil meedoen dit xrobkuh1990 wrote:Ik krijg in eens zin om mooiboy's te bashen, weten jullie die laatste nog?
we pakken wel ff de shoutbox erbijrobkuh1990 wrote:het bewijs van de laatste x staat nog steeds bij die foto xD
Code: Select all
Er is een waarschuwing naar je verstuurd door een beheerder of een moderator van dit forum. Inhoud van deze waarschuwing: Almighty wrote:ololCode: Select all
Er is een waarschuwing naar je verstuurd door een beheerder of een moderator van dit forum. Inhoud van deze waarschuwing:
Nee, eerst schelden met het k-woord en toen hevig er tegen in gaan dat er ook mensen zijn die onnodig producers etc. afbranden (wat tegen de regels is) en daar niks tegen gedaan werdAlmighty wrote:haha jij ook al? Zeker ook in dat The R3bels topic
Mag ook wel op een zaterdag avondQnalQut wrote:dodelijk rustig hierik ga zo maar is slapen denk ik