Jaja puberteit..... ondertussen elke jongen van de 2e gehadQnalQut wrote:haha nee, don't know eigenlijk.. puberteit denk ikrobkuh1990 wrote:haha, ah come on, en je ouders, hebben die geen foto's dan?
Maar how come dat ze zo oversext is? heeft ze op je kamer rond gesnuffelt ofzo?, op mn kamer komt ze niet want daar stinkt het zegt ze
hahadie kop vn der was wel weer is ge-ni-aal echt een genietmomentje
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
speld.nl
nog een leuke dan.
Feyenoord vraagt degradatie aan naar Topklasse
“Dit is voor niemand leuk meer”
Algemeen directeur van Feyenoord Eric Gudde heeft zondagavond een verzoek tot directe degradatie naar de topklasse ingediend bij de KNVB: “We hebben een jonge ploeg die nog veel kan leren, als ze dan week in week uit wedstrijden lang de bal niet krijgen, dan kunnen ze ook nooit beter worden.”
Directe aanleiding voor het verzoek is een gelijkspel in een trainingspotje tegen het ondersteunend personeel van Feyenoord. “Vooral de jongens van de medische staf maakten het ons lastig” aldus hoofdtrainer Mario Been. “Maar we merken wel dat bij die trainingspotjes de spelvreugde er vanaf spat bij die jongens, dat willen we in het weekend voortaan ook.”
De harde kern van Feyenoord, die vorige week de selectie met 7-0 aan de kant zette, reageert opgelucht op het degradatie-initiatief. “Het doet toch pijn om die jongens iedere week te zien verliezen. Het is alsof je je schoonmoeder ziet voetballen. In de topklasse kunnen ze af en toe een puntje meepakken. Daar hebben we als supporters zijnde wel behoefte aan.”
In de topklasse hoopt Feyenoord meer aan voetballen toe te komen, om zo op termijn een stabiele, zelfverzekerde middenmoter te kunnen worden in de Jupiler League.
Of de KNVB het verzoek van de club zal honoreren is nog niet duidelijk. “In principe moet een elftal promoveren uit de Hoofdklasse om Topklasse te mogen spelen,” aldus Teun Schaldijn, woordvoerder amateurvoetbal, “ze zullen dus wel eerst moeten bewijzen dat ze het niveau aankunnen.”
nog een leuke dan.
Feyenoord vraagt degradatie aan naar Topklasse
“Dit is voor niemand leuk meer”
Algemeen directeur van Feyenoord Eric Gudde heeft zondagavond een verzoek tot directe degradatie naar de topklasse ingediend bij de KNVB: “We hebben een jonge ploeg die nog veel kan leren, als ze dan week in week uit wedstrijden lang de bal niet krijgen, dan kunnen ze ook nooit beter worden.”
Directe aanleiding voor het verzoek is een gelijkspel in een trainingspotje tegen het ondersteunend personeel van Feyenoord. “Vooral de jongens van de medische staf maakten het ons lastig” aldus hoofdtrainer Mario Been. “Maar we merken wel dat bij die trainingspotjes de spelvreugde er vanaf spat bij die jongens, dat willen we in het weekend voortaan ook.”
De harde kern van Feyenoord, die vorige week de selectie met 7-0 aan de kant zette, reageert opgelucht op het degradatie-initiatief. “Het doet toch pijn om die jongens iedere week te zien verliezen. Het is alsof je je schoonmoeder ziet voetballen. In de topklasse kunnen ze af en toe een puntje meepakken. Daar hebben we als supporters zijnde wel behoefte aan.”
In de topklasse hoopt Feyenoord meer aan voetballen toe te komen, om zo op termijn een stabiele, zelfverzekerde middenmoter te kunnen worden in de Jupiler League.
Of de KNVB het verzoek van de club zal honoreren is nog niet duidelijk. “In principe moet een elftal promoveren uit de Hoofdklasse om Topklasse te mogen spelen,” aldus Teun Schaldijn, woordvoerder amateurvoetbal, “ze zullen dus wel eerst moeten bewijzen dat ze het niveau aankunnen.”
hahahahahahahaha
@robkuh, als ik er 1 hier betrap die het waagt om dit te bevestigen, die trek ik zn ballen uit zn lijf, en laat em op zn lul naar huis toe lopen
nobody komt aan my sister!!!!!
@robkuh, als ik er 1 hier betrap die het waagt om dit te bevestigen, die trek ik zn ballen uit zn lijf, en laat em op zn lul naar huis toe lopen
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

Nee gein!
Ramirez wrote:
Nee gein!
jij hebt echt balls of steel
-
C
haha, sorry, ik was sneller dan jij kon kijkenQnalQut wrote:hahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
@robkuh, als ik er 1 hier betrap die het waagt om dit te bevestigen, die trek ik zn ballen uit zn lijf, en laat em op zn lul naar huis toe lopen![]()
-
C
io
Last edited by roberttt on 12 May 2011 20:22, edited 1 time in total.
laatste school dag vandaag
hopen op nooit meer les
Joho! Lekker Engels boek lezen, genieten
robkuh1990 wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1477351/8e905bd7/meisje_met_talent.html
het zusje van QnalQut
-
C
nee, zo groot niet, maar wel 1cm kleiner xD
QnalQut wrote:robkuh1990 wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1477351/8e905bd7/meisje_met_talent.html
het zusje van QnalQut![]()
![]()
nee zo groot issie niet
foto? van je zusje
neuhrobkuh1990 wrote:nee, zo groot niet, maar wel 1cm kleiner xD
lijkt me niet de bedoeling
-
C
Joh, had maar een grote gekocht, dan kon ze vast wennen aan de negers xD
me zusje is 13 geworden vndaagroberttt wrote:QnalQut wrote:robkuh1990 wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1477351/8e905bd7/meisje_met_talent.html
het zusje van QnalQut![]()
![]()
nee zo groot issie niet
foto? van je zusje
robkuh1990 wrote:Joh, had maar een grote gekocht, dan kon ze vast wennen aan mij xD
wow zieke geest,..
Maar heb pedopas vanaf 8 jaar mag ik
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NO NIGGAH'S in tha house bitch.. die sleur ik echt aan hun negerlul naar buiten, en sla hem echt dodelijk met mn rechter en linkervuist..robkuh1990 wrote:Joh, had maar een grote gekocht, dan kon ze vast wennen aan de negers xD
die gasten komen sowieso niet binnen..
kutje, dan heb ik een probleem.. boven de 11 beslist zelf natuurlijkroberttt wrote:wow zieke geest,..
QnalQut wrote:kutje, dan heb ik een probleem.. boven de 11 beslist zelf natuurlijkroberttt wrote:wow zieke geest,..
Dus foto
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
heb geen pedo pas nodig.. U jelly?roberttt wrote:wow zieke geest,..
na want meisjes van 13/14/15/16 vallen op oudere jongensRAW-vizion wrote:heb geen pedo pas nodig.. U jelly?roberttt wrote:wow zieke geest,..
Weltrusten iedereen, morgen werken