zo, minecraft afgesloten, ff hartenjagen en dan slapen
trusten mensen
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
We dont care about a thing... THIS IS THE MUSIC WE BRING 
Net de sickste aflevering van Criminal Minds gezien!

Whahahahha
Ajax doet bod op Immers
'Dat wordt een mooi duel tegen die kutboeren.'
Door Das Koos | 24 March 2011 | Sport
Print dit artikel Print dit artikel
Verzend dit artikel Verzend dit artikel
Zet op NuJij.nl
Plaats op Facebook
Post to Twitter Post op Twitter
Meer van Das Koos
ADO-speler Lex Immers staat in de belangstelling van opponent Ajax. Immers, voormalig lid van de harde kern van ADO, zette na afloop van de met 3-2 gewonnen wedstrijd tegen Ajax het lied We Gaan op Jodenjacht in en refereerde aan zijn tegenstanders als ‘kankerajacieden.’ Immers’ gedrag op het veld en zijn houding na de wedstrijd getuigen volgens insiders van de Amsterdamse club van ‘de killersmentaliteit die we op dit moment missen om kampioen te worden.’
De speler zelf heeft aangegeven spijt te hebben van de leuzen die hij na de wedstrijd over Ajax riep: “Ik zal die kankerajacieden nooit, maar dan ook nooit, meer joden noemen. Ik had gewoon geen besef van de historische context van mijn woorden.” Dat scheidsrechter Nijhuis de wedstrijd niet heeft stilgelegd toen antisemitische spreekkoren van de tribune rolden is voor Immers dan ook onbegrijpelijk: “Dat vuile hoerenjong had gewoon moeten staken, maar hij deed alsof hij doof was met zijn homofiele tyfuskop.”
Immers heeft al aangegeven dat hij zich op bepaalde terreinen zeker verbonden voelt met de F-Side en Vak 410-supporters, zoals de aversie tegen het Rotterdamse Feyenoord: “Ik schijt op die kankerkakkerlakken, die teringstad mogen ze platbombarderen als het aan mij ligt”, aldus Immers afgelopen donderdag via zijn Twitteraccount. Ook koploper PSV moet het online ontgelden. “Dat wordt een mooi duel tegen die kutboeren. Rotschop voor die achterlijke goulashkop #dzsudzsak.” “Daarna pakken we die NSB’ers uit Kerkrade”, is de reactie van John van den Brom op de officiële ADO website.
De mogelijke komst van Immers doet bij velen het hart sneller kloppen. Robert Vuijsje, bekend voorvechter van de gelijke behandeling van alle zwarte vrouwen, geeft aan dat ‘met de komst van Immers ook mijn terugkeer in de Arena aanstaande is.’ Immers ziet, ondanks de huidige problemen, nog zeker titelkansen voor Ajax. “Zolang die vetklep op goal staat, gaat er in principe geen bal in natuurlijk. Dan hoef je dus alleen zelf nog maar te scoren, da’s logisch.”
Ajax doet bod op Immers
'Dat wordt een mooi duel tegen die kutboeren.'
Door Das Koos | 24 March 2011 | Sport
Print dit artikel Print dit artikel
Verzend dit artikel Verzend dit artikel
Zet op NuJij.nl
Plaats op Facebook
Post to Twitter Post op Twitter
Meer van Das Koos
ADO-speler Lex Immers staat in de belangstelling van opponent Ajax. Immers, voormalig lid van de harde kern van ADO, zette na afloop van de met 3-2 gewonnen wedstrijd tegen Ajax het lied We Gaan op Jodenjacht in en refereerde aan zijn tegenstanders als ‘kankerajacieden.’ Immers’ gedrag op het veld en zijn houding na de wedstrijd getuigen volgens insiders van de Amsterdamse club van ‘de killersmentaliteit die we op dit moment missen om kampioen te worden.’
De speler zelf heeft aangegeven spijt te hebben van de leuzen die hij na de wedstrijd over Ajax riep: “Ik zal die kankerajacieden nooit, maar dan ook nooit, meer joden noemen. Ik had gewoon geen besef van de historische context van mijn woorden.” Dat scheidsrechter Nijhuis de wedstrijd niet heeft stilgelegd toen antisemitische spreekkoren van de tribune rolden is voor Immers dan ook onbegrijpelijk: “Dat vuile hoerenjong had gewoon moeten staken, maar hij deed alsof hij doof was met zijn homofiele tyfuskop.”
Immers heeft al aangegeven dat hij zich op bepaalde terreinen zeker verbonden voelt met de F-Side en Vak 410-supporters, zoals de aversie tegen het Rotterdamse Feyenoord: “Ik schijt op die kankerkakkerlakken, die teringstad mogen ze platbombarderen als het aan mij ligt”, aldus Immers afgelopen donderdag via zijn Twitteraccount. Ook koploper PSV moet het online ontgelden. “Dat wordt een mooi duel tegen die kutboeren. Rotschop voor die achterlijke goulashkop #dzsudzsak.” “Daarna pakken we die NSB’ers uit Kerkrade”, is de reactie van John van den Brom op de officiële ADO website.
De mogelijke komst van Immers doet bij velen het hart sneller kloppen. Robert Vuijsje, bekend voorvechter van de gelijke behandeling van alle zwarte vrouwen, geeft aan dat ‘met de komst van Immers ook mijn terugkeer in de Arena aanstaande is.’ Immers ziet, ondanks de huidige problemen, nog zeker titelkansen voor Ajax. “Zolang die vetklep op goal staat, gaat er in principe geen bal in natuurlijk. Dan hoef je dus alleen zelf nog maar te scoren, da’s logisch.”
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dubbelpostttt in eredivisie
maar daar wordt hij niet minder grappig om
lag dubbel
idd:P
Alweer aan het werk, aardig vroeg haha.. maar htm die staakt dus met axe meegereden en die gaat altijd zo vroeg
Alweer aan het werk, aardig vroeg haha.. maar htm die staakt dus met axe meegereden en die gaat altijd zo vroeg
Goedenmorgen!! Het weekend begint alweer dichtbij te komen!! 
-
C
goeiemorgen
zit je gevangenHymn wrote:Ik wil naar huis.
-
C
ik mag over 45 minuten al naar huis
WEEKEND!
Goeiemorgen!
Weer fijn een dag om te gaan studeren voor mijn tentamens :')
Weer fijn een dag om te gaan studeren voor mijn tentamens :')
heb me rijbewijs gehaald
gewoon perfect ritje gereden
-
G
pff, lekkere mediafilosofie les hier 
je kan je zintuigen niet vertrouwen, en kennis bestaat dus niet, omdat je alles kan dromen of fout kan waarnemen
je kan je zintuigen niet vertrouwen, en kennis bestaat dus niet, omdat je alles kan dromen of fout kan waarnemen
GefeliciteersRickie wrote:heb me rijbewijs gehaald![]()
Lol is dit de week van de mensen die slagen voor Theorie en rijbewijs is al de 4de ofzo deze week.hdhessel wrote:geslaagd voor theorie van de auto
Gefeliciteerd hoe lang tot je auto kan afrijden?
duurt nog wel even pas 12 uur geredenmikeee wrote:Lol is dit de week van de mensen die slagen voor Theorie en rijbewijs is al de 4de ofzo deze week.hdhessel wrote:geslaagd voor theorie van de auto
Gefeliciteerd hoe lang tot je auto kan afrijden?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
congratsRickie wrote:heb me rijbewijs gehaald![]()
godver..denk je een keer verstandig te doen en te gaan leren op school, kom je er daar achter dat hij al helemaal volzit en er nergens plek meer is
nu maar weer thuis dus!
alweer iemand geslaagd zie ik?
gefeliciteerd man!
alweer iemand geslaagd zie ik?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Zo net even wezen scripten op de website.
Eindelijk af van die vieze refresh methode!
Klote zooi, ze willen de Monte Crostis schrappen uit de Giro omdat deze te gevaarlijk is (mediahoerenaandacht)
En waarschijnlijk gaat de Etna ook al niet door omdat de vulkaan actief is.
En waarschijnlijk gaat de Etna ook al niet door omdat de vulkaan actief is.
De wedstrijdleiding van de Giro heeft er bovendien wellicht nog een probleem bij gekregen. Woensdagnacht werd er verhoogde activiteit waargenomen op de Etna, één van de meest actieve vulkanen ter wereld. De negende etappe van de Giro eindigt zondag op de top van de Siciliaanse vulkaan.
Er ontstond een opening aan de oostkant van de zuidoostelijke krater van de Etna. Lava spoot uit het gat en er waren harde geluiden te horen. Het vliegveld van Catania werd rond zonsopgang gesloten wegens overhangende wolken met vulkanische as. Om 11.00 uur kon een beperkt aantal vluchten weer de lucht in.
De rit van zondag komt vooralsnog niet in gevaar. De vulkaan wordt scherp in de gaten gehouden in de aanloop naar de negende etappe. Rit negen voert over 169 kilometer van Messina naar de top van de Etna.