mop mop shirt binnen fucking geniaal geworden 
welk shirt?roberttt wrote:mop mop shirt binnen fucking geniaal geworden
welk shirt?roberttt wrote:mop mop shirt binnen fucking geniaal geworden
robkuh1990 wrote:Welk shirt :O

haha klein wereldje hier op hardtraxx blijkbaar! mijn tentamens beginnen pas over anderhalve week gelukkig. en hoop dat ik na volgend jaar klaar ben met die studie!Project 141 wrote:Dat wil ik volgend jaar ook!Dream Chaser wrote:Ik weet eigenlijk niet eens meer wat we hadden als onderwerp naast Dynamiek & Stagnatie..
Achja volgende week beginnen mijn tentamens weer van mijn studie (2e jaars bedrijfseconomie @ UVT)
moet daar dus ook vol voor aan de bak. Komende dinsdag eerste tentamen, Finance 2
Haha die vrouw is niet van het voetbal, PSV sponsort ook een team in de Super League (Soort van Formule 1, maar nu zijn het 20 voetbalclubs ofzo die een auto sponsoren) Je hebt hier ook teams als Porto, Benfica, Liverpool etc.mrazura wrote:chick +1
psv -1
roda die van psv wint +1
-----------------
-1 psv is gewoon kudt
oostzaner 26-10-08 @ 15:24
Zie dumpertlink: http://www.dumpert.nl/mediabase/281041/ ... achen.html
Chick is inderdaad dikke +1
Welke studie doe je dan?pecola-tje wrote:mijn tentamens beginnen pas over anderhalve week gelukkig. en hoop dat ik na volgend jaar klaar ben met die studie!
Aah oke, snap wat je bedoeld nu ja!pecola-tje wrote:ook aan de UVT, daarom zei ik net al dat 'klein wereldje hier op hardtraxx' haha![]()
alleen ik heb er dit jaar vrij weinig voor gedaan,dus moet de komende weken nog even aan de bak!
Idd erg,vetRavenwood wrote:hahaha heel gaaf shirt robert!
Nog wat slaap in te halen na gisteren nacht??Intervention wrote:Idd erg,vetRavenwood wrote:hahaha heel gaaf shirt robert!..ok ga pitten weltrusten mensen.
ja zoiets. heb alleen pas een 3e jaarsvak gedaan&gehaald..voor de rest allemaal 2e jaarsvakken die ik nu nog moet gaan halen van mezelf..en heb weer de helft van de colleges geskipt dus dat wordt nog wat..! :')Dream Chaser wrote: Aah oke, snap wat je bedoeld nu ja!
ik moet de komende tijd ook nog vol aan de bak, nog 3 herkansingen van het eerste semester en nu 5 nieuwe tentamens maken..
Jij zit nu in je 3e jaar dan ofzo??
PS: iemand nog een goeie film als aanrader??