Zeik en zeik nat geregend
@kutleven
ps: Goedenmorgen
ps: Goedenmorgen
ik vind het wel prima, eindelijk niet zo heetdawasiknie wrote:Vind je t gek met dit trieste weer...Ramirez wrote:dinsdagdip
Ik heb liever Ruffianbiscuit wrote:Ons nieuwste lid is Mc Villain.
zou het?
RT @Robkuh1990 @villaineyez Is it really true u made an account on www.hardtraxx.nl? Zo zo dat zie je goedmikeee wrote:Geregistreerd: 10-05-2011, 01:16biscuit wrote:Ons nieuwste lid is Mc Villain.
zou het?
Laatst bezocht: 10-05-2011, 01:18
Totaal aantal berichten: 0
Tja wordt eerst even afwachten wat zijn eerste post wordt dan zien we het van zelf
wat is michael toch een heldRamirez wrote:RT @Robkuh1990 @villaineyez Is it really true u made an account on http://www.hardtraxx.nl? Zo zo dat zie je goedmikeee wrote:Geregistreerd: 10-05-2011, 01:16biscuit wrote:Ons nieuwste lid is Mc Villain.
zou het?
Laatst bezocht: 10-05-2011, 01:18
Totaal aantal berichten: 0
Tja wordt eerst even afwachten wat zijn eerste post wordt dan zien we het van zelfIt's true!!
Waarom word ik toch altijd herkend?robkuh1990 wrote:ik herken Chukkie en Robertt, maar de rest
omdat jou en robert's hoofd te vaak voorbij komt op deze fora..Chukkels wrote:Waarom word ik toch altijd herkend?robkuh1990 wrote:ik herken Chukkie en Robertt, maar de rest
normaal voor een artiest.robkuh1990 wrote:omdat jou en robert's hoofd te vaak voorbij komt op deze fora..Chukkels wrote:Waarom word ik toch altijd herkend?robkuh1990 wrote:ik herken Chukkie en Robertt, maar de rest
trouwens, Michael is oud: 27, of is dat average voor een artiest?
stuur hem een link van zever topic, met de fotorobkuh1990 wrote:ah okee... nu moeten we hem nog aan het spammen krijgen! xD
roberttt wrote:Nou een welkoms foto ..![]()
Doe jij maarrobkuh1990 wrote:go ahead mate, do it
jezus.. ik ook nietrobkuh1990 wrote:Geen zin in!... druk bezig met spammen
Doneroberttt wrote:stuur hem een link van zever topic, met de fotorobkuh1990 wrote:ah okee... nu moeten we hem nog aan het spammen krijgen! xD![]()
Krijgen we vast wel een reactie