Pfoe, t is wat, het ene jaar win je een etappe en het andere jaar betekend het je dood. Zo sneu voor zijn zwangere vrouw. Die site ligt al plat, te veel bezoekers.
Tuurlijk is elk persoon dat overlijd sneu. Vooral voor familie en vrienden. Maar dit soort gevallen gebeurd live op televisie, dan is het logisch dat het meer aandacht krijgt dan iemand die al een tijd ziek is. Natuurlijk is het even erg, en kun je het eigenlijk niet met elkaar vergelijken.
Dus hij is dood gegaan omdat ie van z'n fiets flikkerde? Sneu.
jup, maar ik geloof dat het nog is bergafwaarts was ook, dus een gangetje of 70 is dan waar je een beetje aan kunt denken
Ik zit zelf ook in dat circuit, en je gaat echt wel harder dan 70, zelfs op zo'n smal weggetje als waar hun overheen gingen. Mijn topsnelheid ligt ver boven de 100 kmpu in een afdaling, en ik ben maar een amateur. Die profs doen er minimaal nog 30 kmpu bovenop. Ik heb ook beetje gehoord wat er gebeurde van een maat van mij die professioneel rijdt en die ook dus wel heel wat connecties heeft. Hij is met zijn trapper tegen de zeikant van de stenenwand geraakt, is gaan schaven tegen die zijkant en is 50 a 60 meter door de lucht geslingerd en terecht gekomen op zijn gezicht. Neus zat in zijn schedel en het bloed stroomde eruit, het peloton wist toen als dat het foute boel was.
Dit is mij ook wel is gebeurd in frankrijk, en gelukkig kwam ik ook terecht in de bosjes en niet 100 meter lager in het ravijn.. Het is het gevaar van de sport, maar dat is elke sport, bij voetbal kan je ook dood gaan door een harde klap of een harde schop ergens op je lichaam.
Gast... weet je wat het doel is van een sport? Of winnen, of je teamgenoten laten winnen. Nog nooit aan sport gedaan ofzo?
tuurlijk wel, maar als iedereen weet dat het parkours zo dodelijk gevaarlijk is kan iedereen toch gewoon op die stukken voorzichtiger rijden het zijn ook mensen
of moet eerst de helft zich dood rijden voordat ze zich dit beseffen?