Kinderen?marsiascout wrote:Brute bak! Had m vanochtend al gezien.Skedoedelefloeps wrote:http://www.autoblog.nl/archive/2011/05/09/dartz-prombron-nagel-russisch-gevaarte-met-2-000-pk#post-43024
een epic... wut?!
Maar wat verbruikt zo'n ding?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
goeimorgen :') beetje verslapen voor school denk ik 
trolololol
Een jongetje vraagt Ronaldo om een handtekening.
Maar vijf minuten later alweer. En vijf minuten later weer.
Vraagt Ronaldo: "Waarom wil je toch steeds opnieuw een handtekening hebben?"
Antwoordt het jongetje: "Als ik er 50 heb kan ik die ruilen voor één van Messi."
lig helemaal dubbel 
ronaldo: FAPFAPFAP
trolololol
Een jongetje vraagt Ronaldo om een handtekening.
Maar vijf minuten later alweer. En vijf minuten later weer.
Vraagt Ronaldo: "Waarom wil je toch steeds opnieuw een handtekening hebben?"
Antwoordt het jongetje: "Als ik er 50 heb kan ik die ruilen voor één van Messi."
ronaldo: FAPFAPFAP
zo voorspelbaar, maar ik moest toch even lachen om die grap 
-
G
10 per 50 denkikSkedoedelefloeps wrote:Kinderen?marsiascout wrote:Brute bak! Had m vanochtend al gezien.Skedoedelefloeps wrote:http://www.autoblog.nl/archive/2011/05/09/dartz-prombron-nagel-russisch-gevaarte-met-2-000-pk#post-43024
een epic... wut?!
Maar wat verbruikt zo'n ding?
goedenmiddag ik heb net een bakje koffie gehad, interessant he
-
G
leip interessantroberttt wrote:goedenmiddag ik heb net een bakje koffie gehad, interessant he
ik ben nu btw de Hardcore Top 40 April 2011 aant uppen, staat straks op LSDB
LeipKSwoosh wrote:leip interessantroberttt wrote:goedenmiddag ik heb net een bakje koffie gehad, interessant he
ik ben nu btw de Hardcore Top 40 April 2011 aant uppen, staat straks op LSDB
btw ik heb jou hulp nodig
al gehad bedankt
-
G
en daar is tie dan: The Hardcore Top 40 @ Fear FM April 2011
kewl neem hem wel mee zodra de cue file er isKSwoosh wrote:en daar is tie dan: The Hardcore Top 40 @ Fear FM April 2011
ben hem aan luisteren maar kvind hem tot nu toe niet echt bijzonder eerlijk gezegtroberttt wrote:kewl neem hem wel mee zodra de cue file er isKSwoosh wrote:en daar is tie dan: The Hardcore Top 40 @ Fear FM April 2011
-
G
idd, valt tegenIntervention wrote:ben hem aan luisteren maar kvind hem tot nu toe niet echt bijzonder eerlijk gezegtroberttt wrote:kewl neem hem wel mee zodra de cue file er isKSwoosh wrote:en daar is tie dan: The Hardcore Top 40 @ Fear FM April 2011
hier en daar wel dikke nrs, maar ik heb een beetje het gevoel van: eerst door de eeerste helft laag kutnrs heen, dan komt et wel
fzo
idd en een zwaar onterechte nummer 1 imo 
-
G
idd, echt niet normaalIntervention wrote:idd en een zwaar onterechte nummer 1 imo
maarja, hitje he
die Miosa nrs zijn btw wel echt gruwelijk dik
jepjep begon die bij ons in de les ook over, goeie van woerdenHenk-Jan wrote:hoor je opeens dat je economie leraar een goede kennis is van (de ouders van) jack of soundklein wereldje!
-
G
nog 10 nrsroberttt wrote:kewl neem hem wel mee zodra de cue file er isKSwoosh wrote:en daar is tie dan: The Hardcore Top 40 @ Fear FM April 2011
Pfoe, dr is best wat aan de hand bij de Giro.
Wouter Weylandt, Belgische wielrenner ging onderuit en moest gereanimeerd worden, maar daar schijnt hij niet op gereageerd te hebben, en moet nu met spoed naar het ziekenhuis.
Benieuwd of hij het haalt.
Wouter Weylandt, Belgische wielrenner ging onderuit en moest gereanimeerd worden, maar daar schijnt hij niet op gereageerd te hebben, en moet nu met spoed naar het ziekenhuis.
Benieuwd of hij het haalt.
Bloed komt met bakken uit zn neus, echt het stroomd net zo hard als een tsunami, het komt uit zn oren, uit zn mond.. dit gaat hij echt niet overleven, dat kan bijna niet. Nieuwe dodelijke slachtoffer in het wielrennen
Zo zien we maar weer hoe gevaarlijk mijn sport is. Ziet er echt niet goed uit. HOpelijk haalt hij het!
Ben het ook aan het kijken, apart dat ze er niets van laten zien, is toch wel het belangrijkst op het moment.
Staat al op youtube..katamaran wrote:Ben het ook aan het kijken, apart dat ze er niets van laten zien, is toch wel het belangrijkst op het moment.
View on YouTube
(NIET KIJKEN ALS JE NIET TEGEN HORROR/BLOED KAN)
Ik heb de beelden niet gezien, maar ik heb eurosport er nu wel opstaan. En die commentatoren zeggen niet veel, dus merk wel dat het ernstig is.
-
G
enigste wat je ziet is pietsie bloed bij zn hoofd 
wat is dit voor faal keuze van gmail btw:

wat is dit voor faal keuze van gmail btw:

-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Tja, vind de sport toch de meest belachelijke sport ooit, maar wel sneu als zulke dingen fout gaan, maar goed dat is nu eenmaal een risico v.d. sport.
Helicopter is flying in to take Weylandt, who is not responding to CPR
Hij wordt nu al 15 minuten gereanimeerd zonder teken van leven.
Godverdomme, nog erger is dat hij na de zomer vader zou worden.
Hij wordt nu al 15 minuten gereanimeerd zonder teken van leven.
Godverdomme, nog erger is dat hij na de zomer vader zou worden.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wat gaat zo'n dag na de vakantie traag op school zeg.. had egt nergens zin in, heb al me werk afgerafeld en maar wat in ge vult. wat een klote dag