mijn gisteren <3
haha

echt gekte echt gekte, 's middags al aardig wat bier op kampioenswedstrijd gekeken, meegefeest bier bier bier bier gedronken

, daarna naar huis gegaan om ff te eten, dit moest van me moeder

had de afgelopen 4 dagen al niet fatsoenlijk thuis gegeten

, daarna weer naar de kroeg, om met wat maatjes ff te verzamelen, daar nog wat pils op.
daarna naar de club, met de vlag in de hand! zuipen voor het vaderland!!
toen was dat rond 1u afgelopen, toen zijn we naar een diksko gegaan in de buurt. vervolgens had ik 1 of ander vaag wijf aan me hangen, die zei dat ze hardstyle luisterde.
toen vroeg ze of ik met haar meeging naar haar "huis", samen met een maatje daar gekomen. heeft ze 1 kamer, met letterlijk een bed, een tafel en 1 reptielenhok. ik met me zatte kopske vragen wat er in dat hok zat, haalt ze der ineens een facking groot beest uit :p
ik dat beest vasthouden, leek net een veredelde dinosaurus joh

. toen vroeg ik wat voor hardstyle ze had. ging ze een Dreamerz of dreamz aanzetten
enfin; me maatje wilde naar de mc, zij had honger en ik was dronken dus ik ging wel mee. komen we aan bij de mc zie ik daar me facking trainer

ik met hem ouwehoeren, ik weet niet meer hoe het kwam, maar ineens zei hij dat het half 6 was.
toen snapte ik er niks meer van, heb 2 cheeseburgers gehaald, die heb ik opgegeten afscheid genomen van me maatie en dat meisje. en uiteindelijk lag ik om 6u op me bed

geniale dag