Nah ik houd mijn bed liever schoonThe-Znayzer wrote:wat wel eens wil helpen als je slecht in slaap komt is een stevige ruk beurtPommer wrote:tering ik sliep vandaag gewoon pas om iets van 6 uur / half 7 's ochtends terwijl ik om 2 uur ging slapen :') slaap sowieso echt slecht de laatste tijd
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
jah preciesdawasiknie wrote:@ Swoosh dat was de enige juiste keuze ja, wat een gekkie johMaar snap wel dat je op het moment zelf best wel eens kan twijfelen. Bij mij valt het kwartje ook niet zo heel snel...
ik wilde beste en kaartje kopen, maar ik ga em niet zomaar geld geven fzo
maar het klopte sowieso ook niet, hij had een afspraak bij et politiebureau, maar liep richting station toen ik em tegen kwam
-
G
Kan je gelijk dit topic dicht gooien: XBox & Philips Ambilight.oostzaner wrote:Oostzaner is weer thuis.
ik wist gewoon dat je daar over zou beginnen. Ik zag je melding al staan.KSwoosh wrote:Kan je gelijk dit topic dicht gooien: XBox & Philips Ambilight.oostzaner wrote:Oostzaner is weer thuis.
-
G
Gaat toch nergens over zulke kansloze postsoostzaner wrote:ik wist gewoon dat je daar over zou beginnen. Ik zag je melding al staan.KSwoosh wrote:Kan je gelijk dit topic dicht gooien: XBox & Philips Ambilight.oostzaner wrote:Oostzaner is weer thuis.
-
C
ALWEER WERKEN :|
Ik word gek van mijn werk, altijd als er iemand uitvalt mag ik in gaan vallen...
Nouja, tis wel geld, alelen ze willen dat ik om half 6 begin
DIkke lul, danben ik uiteten, en dan tot sluit (opflikkeren, ik heb nog een feest dat om 22.00 begint)
Ik word gek van mijn werk, altijd als er iemand uitvalt mag ik in gaan vallen...
Nouja, tis wel geld, alelen ze willen dat ik om half 6 begin
DIkke lul, danben ik uiteten, en dan tot sluit (opflikkeren, ik heb nog een feest dat om 22.00 begint)
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Ik weet niet waar jij het laat?mrazura wrote:Nah ik houd mijn bed liever schoonThe-Znayzer wrote:wat wel eens wil helpen als je slecht in slaap komt is een stevige ruk beurtPommer wrote:tering ik sliep vandaag gewoon pas om iets van 6 uur / half 7 's ochtends terwijl ik om 2 uur ging slapen :') slaap sowieso echt slecht de laatste tijd
-
T
Zo iets beste jongen, heet na de hoeren gaan :')The-Znayzer wrote: Ik weet niet waar jij het laat?
Pff wa ging mixen kut vandaag zeg. 3x overnieuw begonnen, maar het liep maar niet lekker.
-
C
Haha, dan nog zou ik dat niet mogen.robkuh1990 wrote: De spoelkeuken zit vast aan de keuken, maar zit nog een grote kingsize muur tussen met klapdeur..
En mijn speakers gaan redelijk hard, maar ik zet ze altijd naar achteren gericht zodat de meeste herrie al weggefilterd wordt uiteindelijk
-
C
Zoiezo, de kok bij ons gaat altijd naar MoH en Decibel en die feestjes.... dus die komt soms door die spoelkeuken gestuiterd... heerlijk hoe hij dan door komt gestampt met ene halve varkenshaas in z'n hand xDParvuz wrote:Haha, dan nog zou ik dat niet mogen.robkuh1990 wrote: De spoelkeuken zit vast aan de keuken, maar zit nog een grote kingsize muur tussen met klapdeur..
En mijn speakers gaan redelijk hard, maar ik zet ze altijd naar achteren gericht zodat de meeste herrie al weggefilterd wordt uiteindelijk
Haha de chef? Das wel heldig, nee dat gaat m bij mij niet worden.robkuh1990 wrote:Zoiezo, de kok bij ons gaat altijd naar MoH en Decibel en die feestjes.... dus die komt soms door die spoelkeuken gestuiterd... heerlijk hoe hij dan door komt gestampt met ene halve varkenshaas in z'n hand xDParvuz wrote:Haha, dan nog zou ik dat niet mogen.robkuh1990 wrote: De spoelkeuken zit vast aan de keuken, maar zit nog een grote kingsize muur tussen met klapdeur..
Trouwens, nog steeds geen vi op rtl gemist.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zo ben na een reis van 24 uur weer terug in NL
was een heerlijke vakantie en nu prima weertje in NL

-
T
Net optijd voor euphoriaHoofdcoach wrote:Zo ben na een reis van 24 uur weer terug in NLwas een heerlijke vakantie en nu prima weertje in NL
![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nee helaas heb een verjaardag zowesskeej wrote:Net optijd voor euphoriaHoofdcoach wrote:Zo ben na een reis van 24 uur weer terug in NLwas een heerlijke vakantie en nu prima weertje in NL
![]()
-
G
Zo. De eerste versie van een bekend logo is af. Wellicht binnenkort al in gebruikt
Tot die tijd: nog eventjes wachten
Tot die tijd: nog eventjes wachten
-
T
Dat is toch het report
-
G
-
G
het is ook eigenlijk meer een extended aftermovie als een report, want er wordt helemaal niks ge-report 
Ik ga bieren
Laters mensen met een verschrikkelijke muzieksmaak!