Weer klaar metwerk nu slapen laters 
Weltrustenroberttt wrote:Weer klaar metwerk nu slapen laters
Weltrustenroberttt wrote:Weer klaar metwerk nu slapen laters
ja waarom ik dat voorstelde, is omdat je nu helemaal niks van de posters meer ziet, en zoals het decibel plaatje, die lijkt ook echt nergens meer oprobkuh1990 wrote:kan idee zijn, dit is van de posters enzo afKSwoosh wrote:Ik za net nog te denken: als je de flyers vqn de feesten als achtergrond gebruikt em daar een dikke blur Overheen gooit; zodat je efhht alleen een waas van kleuren hebt; en dam daarop het logo legt, dqn krijg je best iets vets vOlgens mijrobkuh1990 wrote:dominator werd lelijk met dat logo erbij, dus laat hem zo, en vond hem wel geniaal zo
Wish is lelijk met witte achtergrond, dus heb die van de art gepakten dat hartje alleen was lelijk
en decibel logo, tsjaa, dit viel meer op en was niet zo storend vond ik
Maar nu: weltrusten
Tja, ik was met vrienden dus heb er wel wat leuks van kunnen maken.Chukkels wrote:Die 538 stand van High Energy Events vond ik anders de grootste faal uit de geschiedenis van BFO Zwolle :')Rik wrote:Al moet ik zeggen dat ik t in de binnenstad mooier vondhdhessel wrote:bevrijdingsfestival @ zwolle was gruwelijk
Nu school
Liberator was wel vetjes
thx manrobkuh1990 wrote:KSWOOSH, kijk maar eens
zo, twitternaam veranderd
Nee... nee bedankt. Dit is precies een van de redenen dat ik NIET meer op Hyves zit.Yoeloe wrote:Ik zou zeggen, Vraag t em !maarten1410 wrote:Is dit serieus? Dit is toch niet serieus?? Laat dit alsjeblieft niet serieus zijn...
Ben wel benieuwd welke tracks hij dan gehoord heeft waardoor hij zoiets besloot te maken, in z'n uhm, studio.
http://the--freestyler.hyves.nl/?ref=sr
denk je dat? of zie je je reactie niet?maarten1410 wrote:Hij heeft mijn reactie gewoon verwijderd! WTF! Ik vroeg alleen maar waarneer de hardstyle plaat dan begon...
Mijn reactie stond er een uur geleden nog, nu staat er letterlijk dat hij verwijderd is al staat mijn naam er nog wel. Echter, ik kan geen nieuwe reacties meer bij zijn video plaatsen :')KSwoosh wrote:denk je dat? of zie je je reactie niet?maarten1410 wrote:Hij heeft mijn reactie gewoon verwijderd! WTF! Ik vroeg alleen maar waarneer de hardstyle plaat dan begon...
dat ik mn reactie niet zie op YT komt wel vaker voor
Parvuz wrote:Hahaha die vent, wat een naar accent.![]()
Maar hij heeft wel gelijk, HaRdStYlE = vet kOeL!
De anonieme fappersProject 141 wrote:is het jullie wel eens opgevallen dat het zevertopic bijna 3x zoveel posts als het lekkere wijven topic heeft, maar 4x zo weinig is bekeken
tja dan kan je er idd niet onder uit komenmaarten1410 wrote:Mijn reactie stond er een uur geleden nog, nu staat er letterlijk dat hij verwijderd is al staat mijn naam er nog wel. Echter, ik kan geen nieuwe reacties meer bij zijn video plaatsen :')KSwoosh wrote:denk je dat? of zie je je reactie niet?maarten1410 wrote:Hij heeft mijn reactie gewoon verwijderd! WTF! Ik vroeg alleen maar waarneer de hardstyle plaat dan begon...
dat ik mn reactie niet zie op YT komt wel vaker voor
We hebben een nieuwe DJ Hardstyle!