Jonge, zet dan even een linkje neer, ipv een foto.
x2 moeders keek mee ;Omaarten1410 wrote:Jonge, zet dan even een linkje neer, ipv een foto.
x2 moeders keek mee ;Omaarten1410 wrote:Jonge, zet dan even een linkje neer, ipv een foto.
moeder niet mee laten kijken danRamirez wrote:x2 moeders keek mee ;Omaarten1410 wrote:Jonge, zet dan even een linkje neer, ipv een foto.
Geen moeder hier, maar wat zeg ik nu tegen mijn vrouwlijke collega die net op het moment van langs scrollen binnen kwam lopen? Kon ook niet doorscrollen omdat er niks te scrollen meer vielKSwoosh wrote:moeder niet mee laten kijken danRamirez wrote:x2 moeders keek mee ;Omaarten1410 wrote:Jonge, zet dan even een linkje neer, ipv een foto.
jij werkt tot laat danmaarten1410 wrote:Geen moeder hier, maar wat zeg ik nu tegen mijn vrouwlijke collega die net op het moment van langs scrollen binnen kwam lopen? Kon ook niet doorscrollen omdat er niks te scrollen meer viel
Deel het met ons.p-stylez wrote:Komt maandag een mooie release
p-stylez wrote:Doggystylez - 2011 E.P
waarom dan?robkuh1990 wrote:Minibanners, ga ze op mijn portofolio plaatsen voor links naar festivals, kan ze ook ergens anders voor gaan gebruiken zoals mini-ads
oh die laatste, ik wou hem animeren, maar achteraf niet, daarom is ie gifKSwoosh wrote:waarom dan?robkuh1990 wrote:Minibanners, ga ze op mijn portofolio plaatsen voor links naar festivals, kan ze ook ergens anders voor gaan gebruiken zoals mini-ads
en hoezo gebruik je bestandstype GIF!?!
ach so!robkuh1990 wrote:oh die laatste, ik wou hem animeren, maar achteraf niet, daarom is ie gifKSwoosh wrote:waarom dan?robkuh1990 wrote:Minibanners, ga ze op mijn portofolio plaatsen voor links naar festivals, kan ze ook ergens anders voor gaan gebruiken zoals mini-ads
en hoezo gebruik je bestandstype GIF!?!
Oh zo , dan is het wel aardigrobkuh1990 wrote:schoolportofolio, moeten up2date houden en pagina's upgraden en die dingen...
dus heb festival pagina'tje gemaakt en die krijgen links naar de feesten op partyflock