dan ben je vdk
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ok
PierrePruuk wrote:Ok
als je nou in een PM je adres stuurt, krijg je hem voor de verzendkosten.. heb overvloed van die dingen..Ravenwood wrote:oke tijdens feest maar effe halen
-
C
Ugh, vandaag naar ziekenhuis..
hou ik effe in gedachte.roberttt wrote:PierrePruuk wrote:Ok![]()
![]()
![]()
![]()
als je nou in een PM je adres stuurt, krijg je hem voor de verzendkosten.. heb overvloed van die dingen..Ravenwood wrote:oke tijdens feest maar effe halen
moet dan over 2 weken ofzo, dan krijg ik mn loon
kijk wel of ie met de post kan, is het gratis 
-
C
reizen plannen met NS en 9292ov is echt gezeik zeg als je naar antwerpen moet
is ie denk ik te breed voorroberttt wrote:kijk wel of ie met de post kan, is het gratis
als het wel lukt moet je het effe zeggen.
zo dames, ik ga slapen
goodnight!
Hoezo? Gewoon kaartje kopen op het station, treintje in één keer via Rozendaal naar Antwerpen, hoppa!robkuh1990 wrote:reizen plannen met NS en 9292ov is echt gezeik zeg als je naar antwerpen moet
-
C
maarten1410 wrote:Hoezo? Gewoon kaartje kopen op het station, treintje in één keer via Rozendaal naar Antwerpen, hoppa!robkuh1990 wrote:reizen plannen met NS en 9292ov is echt gezeik zeg als je naar antwerpen moet
Ik reis met OV doordeweeks, dus in principe kan ik vrij reizen deze week.. moet ik eerst naar dordrecht en dan NS Hi-speed (kwam eerst op 50 euro, toen 10 en toen 5 :S)
Je kunt vrij reizen ja, in Nederland...robkuh1990 wrote:maarten1410 wrote:Hoezo? Gewoon kaartje kopen op het station, treintje in één keer via Rozendaal naar Antwerpen, hoppa!robkuh1990 wrote:reizen plannen met NS en 9292ov is echt gezeik zeg als je naar antwerpen moet
Ik reis met OV doordeweeks, dus in principe kan ik vrij reizen deze week.. moet ik eerst naar dordrecht en dan NS Hi-speed (kwam eerst op 50 euro, toen 10 en toen 5 :S)
Maare ik dacht dat jij een auto had, pak je die toch? Of ben je bang dat je em weer in de prak rijdt?
BUMP!
Last edited by Broken Balance on 03 May 2011 02:05, edited 1 time in total.
Uit met vriendin, achja.. zag m wel aankomen.
Kan meer positieve dingen vinden eraan dan negatief
Kan meer positieve dingen vinden eraan dan negatief
btw Goedenmorgen!!
en we zitten alweer aan de arbeid.. 08:15 t/m 16.45
Idem zo weer aan het werk.
Vanavond zwaar onbeperkt zuipfeestje.
Vanavond zwaar onbeperkt zuipfeestje.
en weer een dag vrij.Intervention wrote:Weer aan het wakker worden
Dagje vrij
(Oja, en de rest van de week ook
)
Dit dus maar wel druk metsxhoolDaveytl wrote:Dagje vrij(Oja, en de rest van de week ook
![]()
)
-
C
Heb geen auto, en me pa is werken de gehele dag...maarten1410 wrote: Maare ik dacht dat jij een auto had, pak je die toch? Of ben je bang dat je em weer in de prak rijdt?
Oh trouwens, ben in het ziekenhuis geweest, ik hoef geen Ritalin meer te slikken
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
zal ik infiltreren hierow en je examens even bekijken?!Project 141 wrote:Ja ik ook, opeens lijkt 2 weken tot de examens niet zoveel meerroberttt wrote:Dit dus maar wel druk metsxhoolDaveytl wrote:Dagje vrij(Oja, en de rest van de week ook
![]()
)
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik werk bij Cito en die maken eindexamens.Project 141 wrote:GraagAls je alleen wiskunde doet ben ik ook al tevreden
Maar hoezo zou jij daar bij kunnen?
Yoo Gasten!
Ik zit niet zoveel meer op HT, andere dingen meer druk mee en HT is er onder geleden haha, ook mijn hardstyle up-to-date interesse is gedaald
Maar ik ga nog wel naar Defqon (A)
Maar dat was niet mijn vraag:
Ik heb een shootje gehad met mn vriendin en daarna moest ik ook nog alleen en dr is een vette foto uitgekomen die ik graag even een soepje wil geven!
Iemand geinteresseerd en het liefst een Ajacied?
PM me maar even als je wat moeite voor me wilt doen!
Ik zit niet zoveel meer op HT, andere dingen meer druk mee en HT is er onder geleden haha, ook mijn hardstyle up-to-date interesse is gedaald
Maar ik ga nog wel naar Defqon (A)
Maar dat was niet mijn vraag:
Ik heb een shootje gehad met mn vriendin en daarna moest ik ook nog alleen en dr is een vette foto uitgekomen die ik graag even een soepje wil geven!
Iemand geinteresseerd en het liefst een Ajacied?
PM me maar even als je wat moeite voor me wilt doen!