iddHigh Definition wrote:Project 141 wrote:sinds wanneer is 'vriend van hardtraxx' eigenlijk veranderd in 'Donateur'?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
RHardtraxx Veteran
ik ben hier altydHigh Definition wrote:raw-vizion in tha house/topic![]()
RAW-vizion wrote:ik ben hier altydHigh Definition wrote:raw-vizion in tha house/topic![]()
jij bent er pas voor het eerst
sst
-
RHardtraxx Veteran
je heb PB btwHigh Definition wrote:RAW-vizion wrote:ik ben hier altydHigh Definition wrote:raw-vizion in tha house/topic![]()
jij bent er pas voor het eerst
sst
-
RHardtraxx Veteran
valt beetje op jaProject 141 wrote:High Definition je hebt wel een hoog 'useless post' gehalte
Oooh! Jammer dat ik er niet wasHenk-Jan wrote:alweer funky shit remix gisterenRik wrote:Just a lazy sunday
Heb nog wel ff aan je gedacht hoorRik wrote:Oooh! Jammer dat ik er niet wasHenk-Jan wrote:alweer funky shit remix gisterenRik wrote:Just a lazy sunday
voor de rest toch weer het standaard riedeltje dus zoveel heb je niet gemist
haha ja klopt, ik zal wat minder doen, en meer met de onderwerpen bemoeienProject 141 wrote:High Definition je hebt wel een hoog 'useless post' gehalte
Kunnen jullie hier aub even een kijkje nemen of jullie deze sets toevallig hebben?
Alvast bedankt!
Missende Early Hardstyle sets
-
RHardtraxx Veteran
heb er geen 1 van dieEdwinn wrote:Kunnen jullie hier aub even een kijkje nemen of jullie deze sets toevallig hebben?Alvast bedankt!
En mijn dorp is weer wat bekender geworden http://vinzzentnl.hyves.nl/?ref=sr ( @ WWW
)
-
RHardtraxx Veteran
wie da fack is da? :')Pommer wrote:En mijn dorp is weer wat bekender geworden http://vinzzentnl.hyves.nl/?ref=sr ( @ WWW)
Haha zo'n zanger ofzoRAW-vizion wrote:wie da fack is da? :')Pommer wrote:En mijn dorp is weer wat bekender geworden http://vinzzentnl.hyves.nl/?ref=sr ( @ WWW)
Vandaag lekker in zin gezeten, heerlijk koud grolschje erbij 
-
C
Vol Restaurant, maar wel weer voor 1 tafel ongeveer 500 euro gevangen waarvan 50 euro fooi..
gaat lekker zo!
gaat lekker zo!
Trololol.. Ik luisterde nu net nog even
View on YouTube
En nu viel me iets op.. Kan m'n hoofd zijn op dit late tijdstip maar de derde kickpitch, dus je hebt de eerste toonhoogte, dan pitched hij naar beneden, en dan nog eens naar beneden. Die tweede ''naar beneden'' had juist omhoog moeten zijn vinden jullie niet...
View on YouTube
En nu viel me iets op.. Kan m'n hoofd zijn op dit late tijdstip maar de derde kickpitch, dus je hebt de eerste toonhoogte, dan pitched hij naar beneden, en dan nog eens naar beneden. Die tweede ''naar beneden'' had juist omhoog moeten zijn vinden jullie niet...
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
@ Thund3r, nee.
heerlijk een weekie vrij
was ik echt even aan toe.
nouja vrij. ik mag alleen vrijdag van 6-8 even 2uurtjes op komen draven :')
nouja vrij. ik mag alleen vrijdag van 6-8 even 2uurtjes op komen draven :')
Nu al mijn WTF momentje van de dag.
-
G
beter ging iedereen aan de kant en viel ie dood op de grond fzoKepro wrote:Nu al mijn WTF momentje van de dag.
Egt tof dit