De preview had ik te hoge verwachtingen door gekregen ik vind hem nu echt tegenvallenwrote:hierwrote:ik download
en Traveling is echt heerlijk zomerse plaat![]()
G
dat hele albumwrote:De preview had ik te hoge verwachtingen door gekregen ik vind hem nu echt tegenvallenwrote:hierwrote:ik download
en Traveling is echt heerlijk zomerse plaat![]()
welke?????wrote:Nieuwe south park kijken!
nieuwe aflevering ?wrote:over applewrote:welke?????wrote:Nieuwe south park kijken!
C
Jup, nieuwe seizoen (op www.skoften.net)
EN
ONWEER ONWEER ONWEER NOH... niet leuk, ben er van door dus, want het is boven ons ongeveer en ik moet zo nog weg 
EN
Yes heb ik ook met uitzondering van audio attack en code die kunnen er nog mee door vind ik.
wrote:allsp.com werkt ook
shut up you little dildo
Crossing over en Come Take My Hand en die andere van Ambassador Inc de intro vind ik ook wel lekker maar voor,de rest,valt het album me wel tegenwrote:Yes heb ik ook met uitzondering van audio attack en code die kunnen er nog mee door vind ik.
Nou vanavond maar ff knallen op een lokaal early hardcore feestje
met Gizmo darkraver buzzwuzz
en nog een paar andere
Prettig weekend iedereen!
ik ben al bezig haha! 
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
avond 
En dan sta je ineens naast frontliner in een stilstaande file
hooooi
T
Dan had ik zeker 1.000.000 stars opgezetwrote:En dan sta je ineens naast frontliner in een stilstaande filehooooi
Ik had dus Good & Evil op staan toevallig hahaha
Gister nog ff wezen housen bij Oldschool Gangsters tussen allemaal vage figuren en milfjes. Was wel lachen 
T
En wat zei die goed bezigwrote:Ik had dus Good & Evil op staan toevallig hahaha
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Nog mensen naar Time Out vanavond?
Dat heb ik eens met Headhunterz gehad, naja hij stond toen voor de Plus bij de stadsring.wrote:En dan sta je ineens naast frontliner in een stilstaande filehooooi
Liet je hem horen ?wrote:En wat zei die goed bezigwrote:Ik had dus Good & Evil op staan toevallig hahaha
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
hahahwrote:supermegaultra kater hier