oostzaner wrote:zo ik heb ff oh oh tirol ingehaald.
Wat een slecht programma :')
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mensen die een snare een 1/2 ritme laten spelen als hun melodie een triplet ritme speelt.Parvuz wrote:Ben voor het eerst een zomerse track aan het proberen.Nog best lastig.
Edit:
View on SoundCloud
Ik weet dat er speciaal topic voor is, maar voor de mensen die daar niet komen.
Je kick is vaaaaaals, je melodie is saaaai.
oostzaner wrote:idd nee.
WTF, ik ben net woordjes aan het oefenen voor Engels morgen. Ben ik bij het woordje ''Chubby'', en ja je raad het al, Itunes staat gewoon op shuffle en van de 900 tracks die er nu op staan komt ''The Prophet - Chubby''.
How unbelievable is dat.
En het is geen grap!
How unbelievable is dat.
Dat is een grapkatamaran wrote:WTF, ik ben net woordjes aan het oefenen voor Engels morgen. Ben ik bij het woordje ''Chubby'', en ja je raad het al, Itunes staat gewoon op shuffle en van de 900 tracks die er nu op staan komt ''The Prophet - Chubby''.
How unbelievable is dat.En het is geen grap!
En dat is geen grap.wootum wrote:Dat is een grapkatamaran wrote:WTF, ik ben net woordjes aan het oefenen voor Engels morgen. Ben ik bij het woordje ''Chubby'', en ja je raad het al, Itunes staat gewoon op shuffle en van de 900 tracks die er nu op staan komt ''The Prophet - Chubby''.
Nope, gewoon weird.wootum wrote:Dat is een grapkatamaran wrote:WTF, ik ben net woordjes aan het oefenen voor Engels morgen. Ben ik bij het woordje ''Chubby'', en ja je raad het al, Itunes staat gewoon op shuffle en van de 900 tracks die er nu op staan komt ''The Prophet - Chubby''.
-
C
We hebben Ve-... Vo-... Vi- VAKANTIE!
HOPAAAKEE!
HOPAAAKEE!
Morgen nog een dag werken, en dan een weekendje
-
C
Zo, ik weet waar de illegale techno party is 
-
G
Dat moet wel een grap zijnmarsiascout wrote:En dat is geen grap.wootum wrote:Dat is een grapkatamaran wrote:WTF, ik ben net woordjes aan het oefenen voor Engels morgen. Ben ik bij het woordje ''Chubby'', en ja je raad het al, Itunes staat gewoon op shuffle en van de 900 tracks die er nu op staan komt ''The Prophet - Chubby''.
This is what has to be done! INCOMING!!! BAM BAM BAM BAM. 
???oostzaner wrote:This is what has to be done! INCOMING!!! BAM BAM BAM BAM.
En nu niemand mij geloven
Dan ga ik wel weer weg
Lekker plaatje zeg.
djpatt 2katamaran wrote:En nu niemand mij gelovenDan ga ik wel weer weg
Nu ben ik al helemaal beledigd, nu ga ik ekt ekt weg.wootum wrote:djpatt 2katamaran wrote:En nu niemand mij gelovenDan ga ik wel weer weg
-
C
SMiddags geen bier meer pakken merk ik al... das niet goed voor me!
Geintjekatamaran wrote:Nu ben ik al helemaal beledigd, nu ga ik ekt ekt weg.wootum wrote:djpatt 2katamaran wrote:En nu niemand mij gelovenDan ga ik wel weer weg
-
G
Ja, dit is ook mijn laatste post hier.katamaran wrote:Nu ben ik al helemaal beledigd, nu ga ik ekt ekt weg.wootum wrote:djpatt 2katamaran wrote:En nu niemand mij gelovenDan ga ik wel weer weg
neehoor, wees maar niet bang :p
Die letterkleur is naaiendKSwoosh wrote: Ja, dit is ook mijn laatste post hier.
neehoor, wees maar niet bang :p
... Gangsterdwerg en Ik zometeen op The Lionstyle Radio een lekker setje gaan weggeven? Luister op http://lionstyle.listen2myradio.com/ oja en kom even langs in de Shoutbox! https://hardtraxx.com/chat.php
Enjoy!
Enjoy!