moe x,x
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zenuwachtig?Daveytl wrote:Zenuwachtig voor vanavond
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Loudness!! 
Ja zenuwachtigIntervention wrote:Zenuwachtig?Daveytl wrote:Zenuwachtig voor vanavond..gebruik jij ook eigenlijk?
Ik gebruik geen drugs tijdens feestjes, maar misschien dat ik het ooit nog probeer.
Maar dan wil ik wel bij mijn vrienden zijn, en in een juiste omgeving.
Ik maar 6 uurtjes, maar zal wel door de zenuwen komen 
-
G
VANAVOND LOUDNESSSS!!!!!!

-
T
KSwoosh wrote:VANAVOND BLACK!!!!!!![]()
![]()
Lol'd... Had gister tegen een maat moeten tennissen(competitie) maar na zijn eerste wedstrijd is ie ziek naar huis gegaan(vlak voordat ie tegen mij moest). Had 'ie 3 uur daarvoor gesmoked en was 'ie bad gegaan(iets wat hem de laatste 3 weken 4 keer is overkomen volgens mij...), is ie nu nog ziek en komt ie wss niet op mn verjaardag vanavond. 
-
D
gvd wil ook heel graag naar Loudness maar no money no party
next time
next time
-
T
Waarom verjaardag als je naar loudness/black kanhidde wrote:Lol'd... Had gister tegen een maat moeten tennissen(competitie) maar na zijn eerste wedstrijd is ie ziek naar huis gegaan(vlak voordat ie tegen mij moest). Had 'ie 3 uur daarvoor gesmoked en was 'ie bad gegaan(iets wat hem de laatste 3 weken 4 keer is overkomen volgens mij...), is ie nu nog ziek en komt ie wss niet op mn verjaardag vanavond.
Omdat 16 worden en weinig hardstyle-luisterende vrienden hebben niet de ideale uitgangspositie is om naar een hardstyle feest te gaan. 
Goverdomme. PC Voeding doorgebrand omdat me vader zo nodig de tuin moest gaan schoonmaken met de hogedrukspuit waarvan we wisten dat die niet helemaal 100% was.. En ik hb nu echt geen zin om het te fixen.. :S..
Hopen dat hij nog tot leven komt, gebeurd nog wel is vaker dat zoiets het dan ineens weer gaat doen.
Hopen dat hij nog tot leven komt, gebeurd nog wel is vaker dat zoiets het dan ineens weer gaat doen.
-
G
heb je je hogedrukspuit aangesloten op je pc dan fzop-stylez wrote:Goverdomme. PC Voeding doorgebrand omdat me vader zo nodig de tuin moest gaan schoonmaken met de hogedrukspuit waarvan we wisten dat die niet helemaal 100% was.. En ik hb nu echt geen zin om het te fixen.. :S..
Alle stoppen sloegen eruit, en dus ik zet pc weer aan nadat alles er uit was geslagen .. en hoorde kleine klik en toen was het weg.. gover baal de tyvus..... moet het wel fixen anders kan ik mijn deel voor lionstyle show van woensdag niet afmaken.
-
G
snel nieuwe bestellen via alternate.nl, sallandautomatisering.nl of 4launch.nlp-stylez wrote:Alle stoppen sloegen eruit, en dus ik zet pc weer aan nadat alles er uit was geslagen .. en hoorde kleine klik en toen was het weg.. gover baal de tyvus..... moet het wel fixen anders kan ik mijn deel voor lionstyle show van woensdag niet afmaken.
en hopen dat er niks van de rest beschadigd is in je pc
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
Mensen die vanaaf naar loudness gaann.. veel plezieeerr!!!
-
G
jij niet?0316Meisjj wrote:Mensen die vanaaf naar loudness gaann.. veel plezieeerr!!!
-
G
zeg weske, waarom ga jij eigenlijk niet naar loudness?
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
Neen k ga nie..KSwoosh wrote:jij niet?0316Meisjj wrote:Mensen die vanaaf naar loudness gaann.. veel plezieeerr!!!
-
C
-
G
ga je wel naar feesten? of nog niet?0316Meisjj wrote:Neen k ga nie..KSwoosh wrote:jij niet?0316Meisjj wrote:Mensen die vanaaf naar loudness gaann.. veel plezieeerr!!!