gisteren had ik de wensdag van doe een wens.
Was echt een heel gave dag, ik werd eerst opgehaald door een Hummer Limousine, daarna naar Arnhem naar een gamewinkel geweest, daar mocht ik een nieuwe spel Red River spelen ofzo, heel tactisch allemaal, is niks voor mij, dus mocht ik een game uitkiezen. ik wou al een tijdje Bad Company 2 origineel hebben, maar die hadden ze jammer genoeg niet. Toen had ik Crysis 2 uitgekozen

daarna gingen we naar vliegbasis Volkel, daar mocht ik in een echte F16 Simulator. Dat was me toch vet. zat je in een echte F16 cockpit met een heel groot 180 graden scherm om je heen, en kon ik vliegen. Wel erg moeilijk, maar ook supertof!
Daarna ging ik in een (gewone) helicopter naar de kazerne voor de groene baretten (Commando's) daar heb ik een kleine rondleiding gekregen, paar wapens vastgehouden. onder andere een .50 cal Barret, en ik zeg het je, zo'n ding is me toch een partij zwaar. Ook nog andere wapens zoals een Dimaico, P90, SAW, Shotguns en een andere sluipschuttersgeweer waar ik de naam effe van vergeten ben. Toen over de hindernisbaan daar, redelijk zwaar, heb nu wel spierpijn en een blauwe knie, afijn

. en een voorlichtingsfilmpje gezien over een groep die die opleiding ging doen. en jezus wat was dat zwaar.
vervolgens hebben we daar in de buurt bij een argentijns restaurant gegeten en weer met de Hummer naar huis.
was echt een super dag